Paramedic Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) cześć Co proponujecie do A4 B8 2.0 TDI z 2014? zastanawiam się nad: 1. https://allegro.pl/oferta/motul-specific-504-00-507-00-5w30-5w-30-5l-gratis-5043687795 2. https://allegro.pl/oferta/olej-motul-8100-x-clean-plus-5w30-5l-5w-30-6941765202 3. https://allegro.pl/oferta/castrol-edge-5w30-5l-fst-504-00-507-00-6364952740 4. https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-prosto-z-niemiec-7094509149 który i dlaczego? Edytowane 23 Lutego 2019 przez Paramedic
artin007 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 W dniu 23.02.2019 o 11:20, Paramedic napisał: cześć Co proponujecie do A4 B8 2.0 TDI z 2014? zastanawiam się nad: 1. https://allegro.pl/oferta/motul-specific-504-00-507-00-5w30-5w-30-5l-gratis-5043687795 2. https://allegro.pl/oferta/olej-motul-8100-x-clean-plus-5w30-5l-5w-30-6941765202 3. https://allegro.pl/oferta/castrol-edge-5w30-5l-fst-504-00-507-00-6364952740 4. https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-prosto-z-niemiec-7094509149 który i dlaczego? ja leje tylko PMO oleje, które można określić mianem w pełni syntetycznych.
paprykm3 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Cześć . Panowie aktualnie mam zalane auto 0W30 shella taki był zalany w serwisie audi w niemcach ,ale ze względu na małą dostępność 0W30 507.00 myślę nad zmianą na 5W30 ze względu na dużą dostępność ,czy mogę to zrobić czy lepiej nie kombinować ? Z góry dziękuję za odpowiedź . 1
KINIAM Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 33 minuty temu, paprykm3 napisał: 1. aktualnie mam zalane auto 0W30 shella taki był zalany w serwisie audi w niemcach ,ale ze względu na małą dostępność 0W30 507.00 2. myślę nad zmianą na 5W30 ze względu na dużą dostępność ,czy mogę to zrobić czy lepiej nie kombinować ? Z góry dziękuję za odpowiedź . 1. Jeśli to Shell 0W30 ECT C2/C3 to jest on dostępny bez problemów. 2. radzę kombinować, wybierać i testować oleje.
Kodzak33 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Olej silnikowy AMSOIL 5W40 100% Synthetic Max-Duty Signature Series Diesel lał ktoś ten olej do 2.0 tdi cr? Parametry ma chyba najlepsze z dostępnych oleji
Wilk46 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 W dniu 10.03.2019 o 18:14, Kodzak33 napisał: Olej silnikowy AMSOIL 5W40 100% Synthetic Max-Duty Signature Series Diesel lał ktoś ten olej do 2.0 tdi cr? Parametry ma chyba najlepsze z dostępnych oleji Wydaje się bardzo dobry olej, tylko cena spora, więc w sumie nic dziwnego, ze i jakość powinna być dobra.
Duras Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 10 godzin temu, Wilk46 napisał: Wydaje się bardzo dobry olej, tylko cena spora, więc w sumie nic dziwnego, ze i jakość powinna być dobra. Witam, a jakie to konkretnie auto i czy ma dpf? Pozdrawiam.
Walk83 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 On chyba tylko napisał, że ten olej to dobry olej a nie ze chce polecenia oleju
RALF76 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Jeździ/jeździł ktoś na olejach Millers? czy godne polecenia? Na pewno są droższe.. Ostatnio sprzedawca olejów polecał mi coś takiego...
Kris1909 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Witam, ja jeżdżę od kiedy kupiłem A4 prawie dwa lata temu, już kilka wymian zrobiłem, polecam gorąco. Mała rodzinna fabryka w UK.
ZiBiS4 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Panowie czy Valvoline SynPower mst c3 5w40 to dobry olej do 2.0tdi Bpw bez dpf-u czy lepszy motul specific 5w40?
KINIAM Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 50 minut temu, ZiBiS4 napisał: Panowie czy Valvoline SynPower mst c3 5w40 to dobry olej do 2.0tdi Bpw bez dpf-u czy lepszy motul specific 5w40? Jeden i drugi są dobre z minimalną przewagą w kierunku Valvo.
bialas14 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Chłopaki, mam w domu Golfa V 1.9TDI (BLS z dpf- 2008r.). Zalewany do tej pory Motulem Specyfic 5W30. Ostatnimi czasy został wyrzucony dpf (środek filtra jak i programowo). Jaki olej teraz zalac? MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 będzie ok? Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez bialas14
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 28 minut temu, bialas14 napisał: MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 będzie ok? Jo
Duras Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 12 godzin temu, bialas14 napisał: Chłopaki, mam w domu Golfa V 1.9TDI (BLS z dpf- 2008r.). Zalewany do tej pory Motulem Specyfic 5W30. Ostatnimi czasy został wyrzucony dpf (środek filtra jak i programowo). Jaki olej teraz zalac? MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 będzie ok? Witam, Mimo tego że dpf został usuniety to i tak wciąż zalecałbym dla Pana olej Motul Specific 504.00-507.00 5W30. Pozdrawiam.
MARCEL! Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Hej. Mam na testy i do kupienia Audi A4 B5 1.9 TDi wersja 115 km (nie wiem jeszcze jakie jest oznaczenie silnika). Niedawno został zalany olej Total Quartz 9000 5W40 (czyli syntetyk, ale tak na prawdę to jest pewnie hydrosyntetyk). Z tego co doczytałem to ten olej spełnia normy: BMW LL-01 MB 229.3 PORSCHE A40 VW 502.00 VW 505.00 Natomiast ta wersja silnika ma 115 KM czyli to jest na pompowtryskach, czyli norma 505.00 jest za niska (pasowałby do wersji 90, i 110 KM na pompie). Czyli powinien być olej z normą VW 505.01 czyli np. Total 5W40 Quartz INEO MC3 5L. Pytanie: czy jak zrobię na tym oleju 800-1200 km (tj. na Total Quartz 9000 5W40) to coś się stanie? Nie wiem jaki był wcześniej lany olej w Niemczech, wiem, że w PL po ściągnięciu został zalany ten olej Total Quartz 9000 i zrobił na nim może z 500 km. Docelowo to po kupnie bym po prostu zrobił płukankę i wymienił na syntetyk (taki pełny) jakiś typu Motul 8100 X-clean 5W-40, MILLERS OILS XF LONGLIFE 5w40, Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40. Szczerze mówiąc to nigdy nie miałem diesla, ale do benzyniaka (z LPG) to też starałem lać się dobry olej, ale jak domyślam się Diesel jest bardziej wrażliwy na olej niż benzyniak. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez MARCEL! info
Langista Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Ten silnik ma oznaczenie AJM, ja mam zalany 5w40 od millersa full syntetyk, bardzo dobrze na nim pracuje. Jak zrobisz na tym oleju jeszcze te 1000 km to nic się nie stanie. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Langista
MARCEL! Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Dzięki za odpowiedź. Brat też ma w AJM zalanego tego Totala, zrobił ponad 6000 km. Też mi powiedziałem, żeby zmienił na inny zgodny z normą. Jakiś porządny LM, Motul, Millers. Czyli zaleje Millersa.
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 LM z normą 505.01 to technologia syntetyczna
MARCEL! Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Fakt. Dopiero teraz zwróciłem uwagę, że LM to też technologia syntetyczna. To jaki olej jest prawdziwym syntetykiem? Millers 5w40? MILLERS OILS XF LONGLIFE 5w40? Ten będzie dobry? Przed wymianą płukanka tej firmy? W benzyniaku + LPG płukankę robiłem i po 250 000 km i nic się nie stało (silnik Opla 1.8 16v). To myślę, że silnikowi Diesla nie za szkodzi też taka płukanka. Filtr to MANN lub Knecht czy będzie ok taki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się