Skocz do zawartości

Ranking

  1. hervi89

    hervi89

    Pasjonat


    • Punkty

      6

    • Postów

      33


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      608


  3. D4NTE

    D4NTE

    Klubowicze


    • Punkty

      4

    • Postów

      117


  4. biggman

    biggman

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      503


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/04/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sesja z dedykacją dla @Misieqq7, dzięki za motywację
    3 punkty
  2. Jak dobrze przywody wymierzysz to praktycznie idealnie wpasowuje sie modul we wneke pod sterownikiem, a boczek drzwi i tak docisnie. Ja właśnie dwustronną taśmą zabezpieczyłem żeby nie pukały czasem
    2 punkty
  3. Przy małych dzieciach Avant według mnie praktyczniejszy, stąd taki a nie inny model A prowadzi się w porównaniu do B8 obłędnie. S-tronik zmienia biegi niczym w melexie bezstopniowo. Mega wygodny pojazd w dodatku nieco obszerniejszy od poprzedniczki. Multimedialnie to przepaść. Jestem zauroczony tym samochodem
    2 punkty
  4. Ważyłem te błotniki, ori błotnik waży 2,7kg, Blic Q waży 2,9kg, więc jest bardzo dobrze
    1 punkt
  5. Po mału zaczynam się rozkręcać z fotami ?
    1 punkt
  6. Zawsze warto poświęcić kilka chwil https://a4-klub.pl/topic/380969-wymiana-tulei-w-tylnym-zawieszeniu/
    1 punkt
  7. Yyy, nie chwaliłem się jeszcze na forum, ale sporo modów poszło m.in. lustra i moduły
    1 punkt
  8. Jeśli chodzi o sprezarke to tylko nowa. U mnie w regenerowanej w a3 po 1,5 roku halasuje jakieś łożysko w środku. Trzeba było dołożyć 300zl i mieć święty spokój. Zanim wyjmiesz sprezarke to jedziesz na odciagniecie czynnika, potem plukasz węże, wymieniasz niezbędne oringi, wymieniasz osuszacz i znowu jedziesz na uzupelnienie czynnika i oleju w układzie, razem ze sprawdzeniem szczelności azotem. Jak będą opilki w ukladzie to niestety większe koszty i więcej roboty z płukaniem.
    1 punkt
  9. Oj tam była by motywacja do kolejnego moda ?
    1 punkt
  10. I prawidłowo Nie wiem czy przed? Czy po? Czy w trakcie? Ale... Sto lat, sto lat.... Wszystkiego najlepszego
    1 punkt
  11. Poprzednia A4 B8 S-line 2010r 67cm A teraz mam B8 S-line lift z 2012r i stoi 2cm wyżej. Co ciekawe obie na tych samych kołach 19/35/255
    1 punkt
  12. Dobrze było by go podłączyć pod kompa... Ale dość prawdopodobne jest to, że to czujnik położenia pedału hamulca odpowiadający min za światła stop. Też niedawno wymieniałem. Objaw u mnie był taki, że raz na jakiś czas po wciśnięciu hamulca był błąd esp i wtedy nie działały mi światła stop z tyłu. Po ponownym uruchomieniu samochodu błąd gasł i światła się już paliły. Oczywiście w sterowniku był błąd czujnika. Jakbyś go w razie wymieniał kupuj nowy z ASO cena podobna do ceny zamienników a jednak co ori to ori
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. Dzięki Jakie posiadasz odmiany, że tak wcześnie doszły? Może w Poznaniu było cieplej niż w lubelskim. U mnie w tym roku wegetacja jest trochę opóźniona przez chłodną wiosnę. Zbiory będą za 2-3 tygodnie, żeby owoce były słodkie, a nie tylko wybarwione. Na zbieranie są różne sposoby włącznie z otrząsaniem. Nie ma tragedii. Rzeczywiście mocno się w to wkręciłem. Głowa przy tym naprawdę odpoczywa i zapominam o wszystkim innym, gdy jestem na plantacji.
    1 punkt
  15. No właśnie te Q są naprawdę bdb ja polecam jeśli ktoś chce ładnie spasowany błotnik dobrej jakości. Nie jest to ori, ale chyba najlepszy zamiennik jaki widziałem
    1 punkt
  16. Paczka dziś odebrana:) Długo zeszło żeby dokończyć mody w 100%
    1 punkt
  17. To jest miłość od pierwszego wrażenia Prowadzi się bardzo precyzyjnie, skrzynia pracuje delikatnie, fajnie przyśpiesza w trybie S, na D można czytać gazetę ogólnie autko dużo lepiej wyciszone niż b8, zawieszenie mega wygodne. W środku nieco obszerniejszy. Ta tkanina na fotelach bardzo przyjemna, fotele sport bardzo wygodne. Technologicznie przepaść w porównaniu do B8. Jednym słowem świetny wóz z innej epoki
    1 punkt
  18. Oo, faktycznie kot się patrzy, nawet nie widziałem Dzięki Jeżdżę na zmiane, raz tym raz tamtym
    1 punkt
  19. Stoją jak F16 w hangarze, gotowe do wylotu ?
    1 punkt
  20. Pięknie się prezentują. Nawet kot podziwia
    1 punkt
  21. Jak dla mnie tylko avant w a4, na tych rotorach ładnie się prezentuje Sebastian, bezawaryjności i niech cieszy
    1 punkt
  22. W sedanie bym taką przytulił,gratuluje kolego oby bezawaryjnie się auto prowadziło
    1 punkt
  23. ~~aktualizacja~~ aktualnie cała buda została polakierowana na nowo, do tego został założone: 1) progi s4 2) zderzak tył s4 sedan czyli sumując cały set body s4 procz listewek nad progami na drzwi. Do tego, zabrałem się za montaż gwintowanych amortyzatorów po rozbieraniu tyłu zastałem niespodzianke: Zamówiłem oba nowe, mam nadzieję ze do piątku dojdą i w sobote wyjade już autem.. do tego zamówiłem cały set na swap na tył hebli 330mm, również powinien dojść w pt/pon aktualnie b5 w trybie awaryjnym bo błąd z egt zwarcia z masą.. pomimo, że płytki są nowe to może termopara padła.. temat do ogarnięcia będzie no i co.. wlecą foty jak gwint będzie siedział na swoim miejscu. Stay tuned :]
    1 punkt
  24. Hej? więc po wielkich bojach i przeżyciach, "projekt" zostal prawie ukonczony, a oto efekty? jeszcze wleci lotka od RS4 i koniec?
    1 punkt
  25. co do tego ostatniego TAK nie byłbym pewien
    1 punkt
  26. weź pod uwagę zużycie, w tym silniku przejeździłem w A3 kilkadziesiąt tys km Valvoline Maxlife 5w40, znakomity olej z minimalnymi dolewkami. Polecam gorąco każdemu do już 20 letnich 1.8T, zacnych silników. A przerobiłem wszystko, od mobila, lotos przez motula po millersa, i maxlife faktycznie trzyma sie poziom oleju najlepiej.
    1 punkt
  27. Ciekaw jestem ile mialbys na 1/4 mili
    1 punkt
  28. To widze kolego że nie dobrnąłeś do końca wątku ale cóż. Użytkownicy alt-ków dobrze wiedzą że branie oleju w przypadku tego silnika najczęściej spowodowane jest przez zapieczone pierścienie olejowe. U mnie po "cudownej" modyfikacji odmy spalanie oleju "spadło" z 1l/1000km do 1l/1000km
    1 punkt
  29. ok już znalazłem.... to Hiszpania, nie Polska. nawet klucza nie mogę dorobić bo najbliższy zakład mam w Maladze...100km a te co sa to twierdzą że nie mają maszyny...nie rozumiem tego ale cóż. jak chciałem przerobić wkładki to się za głowę chwytali...to niemożliwe mówili(mam dwa różne klucze do drzwi i do stacyjki:facepalm:) czyli mam jeden żeby odjechać...załamka ---------- Post dopisany 07-10-2013 at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2013 at 23:52 ---------- Panowie...proszę mnie oświecić bo chyba nie potrzebnie wczoraj panikowałem.... do zakodowania nowej pastylki IMMO w A4 B6 nie trzeba wchodzić VAGcomem w 25 (immobiliser), tylko wystarczy tę procedurę wykonać w 17 (Instrument Cluster)? więc nie muszę mieć PIN/login do 25, wystarczy mi ten co mam z ECU, który pasuje również do Instrument? zgodnie z tą procedurą.... Immobilizer III Key Matching (Cluster) - Ross-Tech Wiki
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...