bongod Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Podobno takie brzydkie mam, że nikt się nie połaszczy hahaha
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ale są dłuższe z zabezpieczeniem? Są. Sam będę szukał dłuższych od standardowych z zabezpieczeniem. Może nawet pokusze się o mcgard ... ale ogólnie Koj@k też dobrze prawi. Wzrasta trochę masa nieresorowana od kolejnych śrub, ale nie jest to jakaś duża różnica. No i śruby zostawiasz swoje.
Wandej Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wandziu doszło? Xd Toć pisałem że doszly Daj info jak się tam liczymy Zerknijcie ile kosztuje nowa potenza... Ja mam po 350zł te z 2009 235/35r19
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wandziu doszło? Xd Toć pisałem że doszly Daj info jak się tam liczymy Zerknijcie ile kosztuje nowa potenza... Ja mam po 350zł te z 2009 235/35r19 Drogie te gumy nowe, nie ma co To jak Ci się podoba Bridgestone Potenza to może tak? :P : http://allegro.pl/235-35r19-bridgestone-potenza-re050a-2014r-7mm-i5068368625.html + http://allegro.pl/235-35-19-bridgestone-potenza-s001-91y-8mm-13rok-i5228003860.html + http://allegro.pl/bridgestone-potenza-re050a-235-35-r19-91y-13r-7mm-i5210667248.html hyhy, cena ostatecznie nie wiele większa, opony 2013-2014, bieżnik 7-8 mm
krisssx Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wandziu doszło? Xd Toć pisałem że doszly Daj info jak się tam liczymy Zerknijcie ile kosztuje nowa potenza... Ja mam po 350zł te z 2009 235/35r19 Narazie się nie liczymy xd blaszki rób a ja niedługo bd z hamulcami kombinować to dam ci do regeneracji i bd dalej gadać xd
Wandej Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wandziu doszło? Xd Toć pisałem że doszly Daj info jak się tam liczymy Zerknijcie ile kosztuje nowa potenza... Ja mam po 350zł te z 2009 235/35r19 Narazie się nie liczymy xd blaszki rób a ja niedługo bd z hamulcami kombinować to dam ci do regeneracji i bd dalej gadać xd Srebrne chcesz ta? Bedę miał w tygodniu jakieś
Flyer Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To jest świetna guma w stosunku cena/jakość http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-nero-gt-235-35-r19-91-y-xl#90349058 Poza sezonem można kupić po 560-580.
krisssx Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wandziu doszło? Xd Toć pisałem że doszly Daj info jak się tam liczymy Zerknijcie ile kosztuje nowa potenza... Ja mam po 350zł te z 2009 235/35r19 Narazie się nie liczymy xd blaszki rób a ja niedługo bd z hamulcami kombinować to dam ci do regeneracji i bd dalej gadać xd Srebrne chcesz ta? Bedę miał w tygodniu jakieś Czarne
Radeksc Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Podpowie ktoś ile wchodzi oleju między miarką min a max na bagnecie 1.8T?
oprych Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie mam pytanie może i głupie no ale zastanawiam się czy klamka zew czyli od kierowcy jest taka sama w modelach B6 - B7 ?????
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Podpowie ktoś ile wchodzi oleju między miarką min a max na bagnecie 1.8T? 1 litr
dariuszqw Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Nie ma ktoś na handel bixow golych w dobrym prajsie? Tylko nie jak na alledrogo że jedna gola lampa 700 zł
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny. Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem... Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia... Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez nitroo
greg2505 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny. Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem... Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia... wykasuj błąd i zrób nastawy podstawowe ,z którego roku masz silniczek ,poprawione były w b7 ,te z b6 często siadają ,możliwe że trafił się wadliwy Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez greg2505
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić?
bongod Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Siema . Nom opis po pijaku chyba ktoś pisał .
greg2505 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić? jeśli wyskakuje błąd raczej jest uszkodzony ,najlepiej było by podmienić od kogoś kto na 100% ma sprawny,chyba że klimatronik masz walnięty i takie cuda się dzieją,bo econ wyłącza klimę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się