RicS3 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s?
jedrekx Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2? U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta. spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni.
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s? tak
grzes283 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2? U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta. spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni. Z góry dzięki....nie wiem, co może być źle podłączone, skoro wszystko inne działa (tempomat, multifunkcja, fis, wycieraczki...) Zresztą chyba jeśli moduł był by walnięty, to pewnie jakiś błąd by vag zczytał i reszta mogła by nie działać. W module ABS/ESP mam powracający taki błąd: 01829 sensor of steering angle (g85)supply voltage terminal 30 35-00- Auto nie jeździło od montażu nowego modułu. Natomiast w module kierownicy 8e0953549 P mam błąd: 01044 controle module incorrectly codec 35-00- Przed zamianą na starych gratach nie miałem żadnych błędów. Jeśli chodzi o ustawienie kierownicy to miałem na 0 stopni, a teraz mam na -2,5 stopnia i nie mogę trafić na 0. Ale czy to wszystko ma coś wspólnego z grzaniem......chyba nie.
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte.
biggman Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy. Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia. Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V. Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała? Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował
grzes283 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte. Robiłem adaptację w grupie 03 abs/esp w następujący sposób: Grupa 03 : - sprawdzam błędy i wychodzę - kręcę kierą w lewook. 30 st. i z powrotem - wchodzę w blok 08 dalej w 005 i w polu pierwszym powinienem zobaczyć 0.0, a ja mam -2,5, wychodzę - login 11, wpisuje 40168, akceptuje, - wchodzę w blok 04, dalej 001, GO, DONE no i błędu nie ma, na chwile po ponownym wejściu do grupy 03 wywala błąd. - Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy. Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia. Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V. Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała? Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował Zakładając, że jest to czujnik, choć dziwne jak dla mnie, to po jego odłączeniu powinno grzać? druga sprawa, jeśli podepnę pod wtyczkę idącą do taśmy 12V z zapalniczki, to zacznie grzać?
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 adaptacje robisz pokoleu razem z logowaniem tym pierwszym odnośnie wielkości hamulców
grzes283 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Zaczynam od kierownicy, gr. 16 Adaptacje, kanał 81, wpisuje 00111 i zachowuje, pokazuje mi, że BUS NOT OK pózniej wchodziłem w grupe 03 Recode, login (09555) [ model, hamulce, silnik, skrzynia], dalej recode, tu koduje 04255..... tu wszystko idzie ok.
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 adaptacje robisz pokoleu razem z logowaniem tym pierwszym odnośnie wielkości hamulców
grzes283 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Może napisz mi co robię źle, bo nie kumam generalnie wszystko robie po kolei, bez wychodzenia z vaga, jeśli to ma znaczenie...
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 spróbuj zrobić po kolei jak przy wymianie modułu, czyli najpierw logowanie loginem 09XXX (X w zaleźności od hamulców jakie masz), no i potem reszta którą napisałem ś bez wychodzenia ze sterownika, bo to najważniejsze powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia
KoJ@K Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 kaju - Ja dzwonilem, jak zmienialem i zakladalem modul N i tempomat i robilem to VagCom-em. Tempomat odpalil i hula, ale tez mam ten blad g85 i na zegarach mryga bremse, kontrolka abs/esp. Po niedzieli bede probowal vcds-em i zobaczymy czy to wina kabla czy cos poyebalem jeszcze po drodze.
kaju Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 no to lite może też być za slaby, żeby to przeprowadzić prawidłowo...
mlodziak22 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 kaju - Ja dzwonilem, jak zmienialem i zakladalem modul N i tempomat i robilem to VagCom-em. Tempomat odpalil i hula, ale tez mam ten blad g85 i na zegarach mryga bremse, kontrolka abs/esp. Po niedzieli bede probowal vcds-em i zobaczymy czy to wina kabla czy cos poyebalem jeszcze po drodze. Też się z tym motałem ale Siemian mi pomógł.Tylko ja nie dokładałem tempomatu.Miałem esp/abs cały czas na liczniku. Wszystko ogarnełem vag com 311.Kierownice masz idealnie na środku do jazdy prosto? Nie masz błędu 01486?
nitroo Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s? takJa też i co w związku z tym?
grzes283 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 no to lite może też być za slaby, żeby to przeprowadzić prawidłowo... Myślisz....tempomat, pełen fis, multifunkcja bangla. Zakładałem fotochrom, CLH, RNSe i też nie miałem problemu. Może być moduł walnięty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się