Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2?

U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta.

spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni.

Opublikowano

:hi:

Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s?

tak
Opublikowano

I działa Tobie przy włączeniu grzania fotela kierowcy? Bez roznicy na temperature zewnetrzna2?

U siebie próbuje zamontować i niestety nie odpala. Moduł mam zwijak kiere....wszystko wyjęte ze sprawdzonego auta.

spróbuję dzisiaj włączyć, jak kupowałem auto w grudniu to działało przy temp ok 9 stopni.

Z góry dzięki....nie wiem, co może być źle podłączone, skoro wszystko inne działa (tempomat, multifunkcja, fis, wycieraczki...)

Zresztą chyba jeśli moduł był by walnięty, to pewnie jakiś błąd by vag zczytał i reszta mogła by nie działać.

W module ABS/ESP mam powracający taki błąd:

01829 sensor of steering angle (g85)supply voltage terminal 30

35-00-

Auto nie jeździło od montażu nowego modułu.

Natomiast w module kierownicy 8e0953549 P mam błąd:

01044 controle module incorrectly codec

35-00-

Przed zamianą na starych gratach nie miałem żadnych błędów. Jeśli chodzi o ustawienie kierownicy to miałem na 0 stopni, a teraz mam na -2,5 stopnia i nie mogę trafić na 0.

Ale czy to wszystko ma coś wspólnego z grzaniem......chyba nie.

Opublikowano

adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte.

Opublikowano

Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy.

Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia.

Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V.

Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała?

Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował :eusathink:

Opublikowano

adaptacja czujnika skrętu jest niezrobiona, a błędne kodowanie czemu wyrzuca to nie wiem - może przejrzyj po kolei adaptacje czy tam nie jest coś walnięte.

Robiłem adaptację w grupie 03 abs/esp w następujący sposób:

Grupa 03 :

- sprawdzam błędy i wychodzę

- kręcę kierą w lewook. 30 st. i z powrotem

- wchodzę w blok 08 dalej w 005 i w polu pierwszym powinienem zobaczyć 0.0, a ja mam -2,5, wychodzę

- login 11, wpisuje 40168, akceptuje,

- wchodzę w blok 04, dalej 001, GO, DONE

no i błędu nie ma, na chwile po ponownym wejściu do grupy 03 wywala błąd.

-

Z kierownicy wychodzą dwie wtyczki dwupinowe. Jedna wchodzi do zwijaka - ma taki trapezowy ksztalt. Druga mala wchodzi do tej płytki co jest zamontowana w kole kierownicy.

Z gniazda tej trapezowej wtyczki wychodzi po 12,4V gdy włączę silnik. Gdy wyłącze spada do 11,3V. Włączenie grzania fotela niczego nie zmienia.

Na tym małym gnieździe jest cały czas 4,6V.

Jeśli chcę sprawdzić czy sama kiera grzeje podłączyć na krótko pod np. gniazdo zapalniczki? Teraz w którą wtyczkę się wpiąć, trapezowa czy mała?

Zasilanie grzania to ta 2pinowa wtyczka idąca bezpośrednio do taśmy. A ta druga wtyczka to nie wiem, może jest to czujnik temp. jeśli takowy występował :eusathink:

Zakładając, że jest to czujnik, choć dziwne jak dla mnie, to po jego odłączeniu powinno grzać?

druga sprawa, jeśli podepnę pod wtyczkę idącą do taśmy 12V z zapalniczki, to zacznie grzać?

Opublikowano

adaptacje robisz pokoleu razem z

logowaniem tym pierwszym odnośnie wielkości hamulców

Opublikowano

Zaczynam od kierownicy, gr. 16

Adaptacje, kanał 81, wpisuje 00111 i zachowuje, pokazuje mi, że BUS NOT OK

pózniej wchodziłem w grupe 03

Recode, login (09555) [ model, hamulce, silnik, skrzynia], dalej recode, tu koduje 04255.....

tu wszystko idzie ok.

Opublikowano

adaptacje robisz pokoleu razem z

logowaniem tym pierwszym odnośnie wielkości hamulców

Opublikowano

Może napisz mi co robię źle, bo nie kumam :facepalm:


generalnie wszystko robie po kolei, bez wychodzenia z vaga, jeśli to ma znaczenie...

Opublikowano

spróbuj zrobić po kolei jak przy wymianie modułu, czyli najpierw logowanie loginem 09XXX (X w zaleźności od hamulców jakie masz), no i potem reszta którą napisałem

ś bez wychodzenia ze sterownika, bo to najważniejsze :wink:

powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia

powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia

powiedz mi jeszcze jakim kablem do tegk podchodzisz, bo ostatnio ktoś do mnie dzwonił, że vagcomem to robi, może być po prostu za słaby. u mnie vcds wszystko przerabia

Opublikowano

kaju - Ja dzwonilem, jak zmienialem i zakladalem modul N i tempomat i robilem to VagCom-em. Tempomat odpalil i hula, ale tez mam ten blad g85 i na zegarach mryga bremse, kontrolka abs/esp. Po niedzieli bede probowal vcds-em i zobaczymy czy to wina kabla czy cos poyebalem jeszcze po drodze. ;)

Opublikowano

Vcds lite

Opublikowano

no to lite może też być za slaby, żeby to przeprowadzić prawidłowo...

Opublikowano

kaju - Ja dzwonilem, jak zmienialem i zakladalem modul N i tempomat i robilem to VagCom-em. Tempomat odpalil i hula, ale tez mam ten blad g85 i na zegarach mryga bremse, kontrolka abs/esp. Po niedzieli bede probowal vcds-em i zobaczymy czy to wina kabla czy cos poyebalem jeszcze po drodze. ;)

Też się z tym motałem ale Siemian mi pomógł.Tylko ja nie dokładałem tempomatu.Miałem esp/abs cały czas na liczniku. Wszystko ogarnełem vag com 311.Kierownice masz idealnie na środku do jazdy prosto? Nie masz błędu 01486?

Opublikowano

:hi:

Czy ktoś z szanownych Panów używa żarników d4s?

tak
Ja też i co w związku z tym?
Opublikowano

co w związku z tym?

jesteśmy fajni :grin:

Opublikowano

To wiadomo nie od dziś :decayed:

Opublikowano

no to lite może też być za slaby, żeby to przeprowadzić prawidłowo...

Myślisz....tempomat, pełen fis, multifunkcja bangla. Zakładałem fotochrom, CLH, RNSe i też nie miałem problemu. Może być moduł walnięty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...