turzol Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 To samo doczytałem....mam wszystko na jednym pasku, ale chyba FMIC wychodzi taniej, bo ciężko o graty do duala.... Nie wiem, czy nie wsadzić do siebie, ale koszt 2k za kilka koni więcej nie specjalnie mnie przekonuje.
WhyMe? Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Fantazja.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216974734&zipcode&categories=EstateCar&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minPrice=10300&maxPrice=10600&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1#
grzes283 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Szczerze mówiąc, to zawsze się zastanawiałem, co kieruje ludźmi w momencie podejmowania tak głupich decyzji......
KoJ@K Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 grzes - a turbo jakies wieksze niz AVFowe planujesz?
grzes283 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Nie, nie chce aż tak brnąć. Mam pompki od 2,5 TDI i wypluł mi lekko ponad 150KM,na serii. Po oczyszczeniu turbawki myślę, że na spokojnie pod 175-180 podejdzie, ale IC się mocno grzeje, więc nie wiem czy nie będzie za mocno zbijał mocy. Przy 175 turbo przeładowywało, dlatego szorowanko łopatek było...
Bart_poznan Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści oczywiście nie jest p&p trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm Edytowane 21 Października 2015 przez Bart_poznan
grzes283 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Dać się da, wszystko się da, tylko kwestia opłacalności. Poczekam co wyjdzie mi po programie.....rakiety i tak nie będzie, a dla kilku koni nie warto chyba się bawić. Patrzyłem na necie, to FMICi chodzą po ok. 1200 zł + montaż ? Suma sumarum wyjdzie w okolicach 2k. Przyrost mocy około myślę 10 KM. no może 15KM......czy warto????
Bart_poznan Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 ja dałem w sumie 250 zł za częsci a robote robiłem sam
KoJ@K Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 W kwocie 2 tysi (a nawet mniej, to Ci zrobia profi FMICa w firmie zajmujacej sie tym) i bedziesz mial tak jak nalezy pospawane, a nie praktycznie kazde laczenie to syliko .
grzes283 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. ..
Zieluu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. .. Też się zastanawiam co robić w temacie chłodzenia,rozważam tego FMIC, z racji że moje 101 to już zdecydowanie za mało dla mnie, chce wrzucić program, tak żeby 2 razy nie podchodzić do tematu, najpierw chciałbym tego FMICa wpakować, a następnie działać z programem Ci którzy robili samodzielnie, skąd braliście graty ? FMIC.pl ?
bartekzks Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211 i jak dotąd wydałem : 400zł - intercooler 270- rurki i sylikony i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż
Zieluu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211 i jak dotąd wydałem : 400zł - intercooler 270- rurki i sylikony i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż Dzięki za odpowiedź Daj znać jak skończysz i poka jakieś foto jak to wyszło
bartekzks Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Ok , jak jutro skończę to porobię i wstawię , od razu będzie zmiana przodu ze zwykłego B7 USA na S4 z czarnym grillem
turzol Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści oczywiście nie jest p&p trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?
Fr0styyy. Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Hi, jest gdzieś na forum schemat podłączenia fotochromów + grzanie? Widze, że tam jakaś specjalna kostka jest do tego a nie wiem co to za kostka jest, miałby ktoś coś takiego na stanie? A grzanie jest ciągnięte od klimatronika, czy na jakiej zasadzie to działa? Co do fotochromow to przewody mam pociągnięte z MCE Edytowane 21 Października 2015 przez Fr0styyy.
nitroo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna.
Wandej Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna. Czy aby na pewno piękny kawalerze?
Bart_poznan Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści oczywiście nie jest p&p trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi? ja dostałem w zestawie oba węże ale w całości wykorzystałem ten 8E0 145 708 K i wtedy jakby założyć ta belkę to wchodzi on na nią bezpośrednio bez przeróbek i dodatkowo robi się większy luz przy wejściu do icka drugi wąż 8E0 145 790 G rozciąłem i wykorzystując plastikową rurę dolotową z jakiegoś 1.4 tdi wykorzystałem by spasować rurę od turbo do icka bo niestety IC ma większą średnice i nie naciągnie się oryginalnej jakbyś chciał zostawić oryginalną belkę to robi się ciasno i trochę trzeba pokombinować z węzami by to połączyć jakbyś miał więcej pytań pisz na pw nr icka 8E0 145 806 M lub Q numer mocowana IC 059 145 814 B
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się