Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To samo doczytałem....mam wszystko na jednym pasku, ale chyba FMIC wychodzi taniej, bo ciężko o graty do duala....

Nie wiem, czy nie wsadzić do siebie, ale koszt 2k za kilka koni więcej nie specjalnie mnie przekonuje.

Opublikowano

Szczerze mówiąc, to zawsze się zastanawiałem, co kieruje ludźmi w momencie podejmowania tak głupich decyzji...... :facepalm:

Opublikowano

grzes - a turbo jakies wieksze niz AVFowe planujesz?

Opublikowano

Nie, nie chce aż tak brnąć. Mam pompki od 2,5 TDI i wypluł mi lekko ponad 150KM,na serii.

Po oczyszczeniu turbawki myślę, że na spokojnie pod 175-180 podejdzie, ale IC się mocno grzeje, więc nie wiem czy nie będzie za mocno zbijał mocy.

Przy 175 turbo przeładowywało, dlatego szorowanko łopatek było...

Opublikowano (edytowane)

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

Edytowane przez Bart_poznan
Opublikowano

Dać się da, wszystko się da, tylko kwestia opłacalności. Poczekam co wyjdzie mi po programie.....rakiety i tak nie będzie, a dla kilku koni nie warto chyba się bawić. Patrzyłem na necie, to FMICi chodzą po ok. 1200 zł + montaż ? Suma sumarum wyjdzie w okolicach 2k. Przyrost mocy około myślę 10 KM. no może 15KM......czy warto????

Opublikowano

ja dałem w sumie 250 zł za częsci a robote robiłem sam

Opublikowano

W kwocie 2 tysi (a nawet mniej, to Ci zrobia profi FMICa w firmie zajmujacej sie tym) i bedziesz mial tak jak nalezy pospawane, a nie praktycznie kazde laczenie to syliko . ;)

Opublikowano

Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. ..

Opublikowano

Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. ..

:thumbup1::thumbup1:

Też się zastanawiam co robić w temacie chłodzenia,rozważam tego FMIC, z racji że moje 101 to już zdecydowanie za mało dla mnie, chce wrzucić program, tak żeby 2 razy nie podchodzić do tematu, najpierw chciałbym tego FMICa wpakować, a następnie działać z programem :) Ci którzy robili samodzielnie, skąd braliście graty ? FMIC.pl ? :wink:

Opublikowano

Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211

i jak dotąd wydałem :

400zł - intercooler

270- rurki i sylikony

i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż

Opublikowano

Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211

i jak dotąd wydałem :

400zł - intercooler

270- rurki i sylikony

i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż

Dzięki za odpowiedź :hi: Daj znać jak skończysz i poka jakieś foto jak to wyszło :wink:

Opublikowano

Ok , jak jutro skończę to porobię i wstawię , od razu będzie zmiana przodu ze zwykłego B7 USA na S4 :decayed: z czarnym grillem :jerk:

Opublikowano

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?

Opublikowano (edytowane)

Hi,

jest gdzieś na forum schemat podłączenia fotochromów + grzanie? Widze, że tam jakaś specjalna kostka jest do tego a nie wiem co to za kostka jest, miałby ktoś coś takiego na stanie?

A grzanie jest ciągnięte od klimatronika, czy na jakiej zasadzie to działa?

Co do fotochromow to przewody mam pociągnięte z MCE :)

Edytowane przez Fr0styyy.
Opublikowano

Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna.

Opublikowano

Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna.

Czy aby na pewno piękny kawalerze? :naughty:

Opublikowano

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?

ja dostałem w zestawie oba węże

ale w całości wykorzystałem ten 8E0 145 708 K i wtedy jakby założyć ta belkę to wchodzi on na nią bezpośrednio bez przeróbek i dodatkowo robi się większy luz przy wejściu do icka

drugi wąż 8E0 145 790 G rozciąłem i wykorzystując plastikową rurę dolotową z jakiegoś 1.4 tdi wykorzystałem by spasować rurę od turbo do icka bo niestety IC ma większą średnice i nie naciągnie się oryginalnej

jakbyś chciał zostawić oryginalną belkę to robi się ciasno i trochę trzeba pokombinować z węzami by to połączyć

jakbyś miał więcej pytań pisz na pw

nr icka 8E0 145 806 M lub Q

numer mocowana IC 059 145 814 B

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...