Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Ciężko odpala, twardo chodzi ewentualnie będzie bardziej podatny na pedał gazu albo mniej....to samo ze spalaniem. Generalnie przyjmuje się, że kąt powinien być bliski "0", ostatecznie +- "3"w praktyce jednak bywa z tym różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A według Was u mnie potrzeba robić korektę ?

http://www.fotosik.pl/zdjecie/e0791ef94a789feb

A to u mnie wydaje się być OK :)

Edytowane przez marec-ki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz w aucie zrobiony program? Jest okej, ale ja bym chyba jeszcze ciutkę cofnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo przy zrobionym programie, jezeli na wolnych masz synchro 0.0 to w wiekszosci przypadkow napinacz juz nie trzyma tego od ponad 3000obr/min (w gore) i wtedy synchro leci sporo na + .

Pany oryginalnie w naszych padakach siedzą swiece żarowe ngk czy bosch? W dieslu? Awx 2001r?

naciepane z tapatalka

Beru.

Się zaczną teraz tematy swiec zarowych, akumulatorow, odpalania na mrozie i nie dogrzanych do 90* klekotków. :D

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo przy zrobionym programie, jezeli na wolnych masz synchro 0.0 to w wiekszosci przypadkow napinacz juz nie trzyma tego od ponad 3000obr/min (w gore) i wtedy synchro leci sporo na + .

Czy z tym nie trzymaniem i leceniem synchro na + może się wiązać większe spalanie ?

Edytowane przez marec-ki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przy takich delikatnych odchylkach jak u Ciebie. Teraz jest zimno, auta w wiekszosci jezdza nie dogrzane, chodza no wolnych po ...nascie minut , wiec muszą wiecej palic. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to wiem że więcej wciągnie ropy :wink: tylko ogólnie jak zrobiłem wiosną program to zauważyłem większe spalanie o ok 0.5l gdzie większość osób po zwiększeniu mocy pisało, że spalanie spadło hehe :P

A jak już mi tak dobrze wyjaśniacie moje wątpliwości to zerknęlibyście przynajmniej na logi dotyczące pompek czy wszystko z nimi ok ?

Tu dałem logi -> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343707-prosba-o-rzucenie-fachowym-okiem-na-logi/

Bo czasami potrafi nieźle zakurzyć po dodaniu gazu i tak dodatkowo większe spalanie jeszcze skojarzyłem z tym, że może pompki leją. Ale się nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K dzięki za ogarnięcie tematu, jutro rano dzień próby czy daje coś te synchro czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany nie wiem czy kiedyś pisałem o problemach z długim nagrzewaniem BFB, było to widać już jak na dworze było ok 0st. sprawdzałem ten wąż co idzie na dole bezpośrednio pod tym grubym górnym z chłodnicy jak już wskazówka się podniosła na około 60st i ten dolny wąż jest zimny - więc chyba termostat odpada co? Może być, że auto się dobrze nagrzewa tylko jakiś czujnik przekłamuje i "wolniej" pokazuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K dzięki za ogarnięcie tematu, jutro rano dzień próby czy daje coś te synchro czy nie

Nie za ma co. ;) rano daj znac czy cos lepiej kreci.

Bjoern - sprawdz na vagu wskazania temp do ecu i w 17 instruments, zobacz czy mniej wiecej sa do siebie zblizone, czy od siebie jakos bardziej odbiegaja - wtedy bedziesz mogl wykluczyc termostat/czujnik cieczy, albo wskazowke w liczniku. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przestawieniu kata synchro odpalil duzo lepiej , za pierwszym razem co prawda trzeba bylo moze 7 s pokrecic wiec nie bylo jak to sie mowi na dotyk ale prownujac do wczesniejszych dni to jest znaczna poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie chcialby ktos kompletnego czarnego eSlajnowego sufitu, ze wszystkimi czarnymi plasticzkami, rączkami itd? Ewentualnie wymiana na czorny sufit do sedana lub fotele polskora + speed i jakas tam doplata. :)

male_e641117084d1d7ef4f0c16ba76ad4b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Chcesz VCDS pełny czy Lite?

Ten Lite zczyta numer modułu BT ? Bo okazało się, że mam mikrofon w plastiku na podsufitce to z chęcią zmieniłbym moduł i cieszyłbym się rozmowami przez BT :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...