chudy92 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Panowie urwalem lewą osłonę podwozia i tu moje pytanie: Moja ma takie dziury 2/3 w rzędzie A kupilem taka bez dziur... Ma to jakieś znaczenie? Jakie one maja zadanie? Jakies odprowadzenie wody z osłony?
BeyerBrown Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Osłony na górnym foto pochodzą z A4 z napędem quattro a te poniżej są przewidziane dla A4 FWD. Hejka, ktoś wie może dlaczego tak się dzieje po włączeniu zapłonu? Tylko gdy stoi kilka godzin na mrozie...Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Akumulator mówi papa lub jest nienaładowany. Sprawdź nap. ładowania. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez BeyerBrown
Kshyhu87 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Osłony na górnym foto pochodzą z A4 z napędem quattro a te poniżej są przewidziane dla A4 FWD. Hejka, ktoś wie może dlaczego tak się dzieje po włączeniu zapłonu? https://youtu.be/bMjanICEZFg Tylko gdy stoi kilka godzin na mrozie... Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Akumulator mówi papa lub jest nienaładowany. Sprawdź nap. ładowania. 14,2V ladowanie, po nocy pod chmurką aku ma 12,4V mierzylem przed chwilą. Teraz nie bylo problemów z mrugajacymi kontrolkami. Ale odpalic nie chcial po czym mrugala kontrolka od immo. Wylaczylem zaplon kolejna próba i pali od strzała. Aku kupiony byl w 2016r kręci nieźle w mrozy dlatego wydaje mi się ze przyczyna jesr inna niż aku :-(Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Sedrak Dan Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Tak z innej beczki. Aż wyhamowałem na środku ulicy by zdjęcie zrobić
Maciek0502 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Sedrak Dan - gratulacje i bezawaryjności. beny2303 chyba bym wolał takie cyfry, ale prawdziwe, niż wszędobylskie "200 tyś, Niemiec do kościoła jeździł"... w sąsiednim landzie chyba......
Sedrak Dan Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Sedrak Dan - gratulacje i bezawaryjności. beny2303 chyba bym wolał takie cyfry, ale prawdziwe, niż wszędobylskie "200 tyś, Niemiec do kościoła jeździł"... w sąsiednim landzie chyba...... Dzięki Maciek. Przyda się u mnie właśnie auto trafiło na wymianę oleju i kilka szlifów. Później tylko LPG do ładu doprowadzić i jedziemy na lato albo przyszły rok z STAGE I (wszystko zależy od $$ wiadomo)
JeJu Opublikowano 12 Stycznia 2017 Opublikowano 12 Stycznia 2017 400tys w 1.8t to ładny wynik, a ja sie zastanawiałem nad swoim 250tys. a silnik masz ciągle ten sam z jakim wyjechała z fabryki czy coś zmieniane?
RicS3 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Panowie używa ktoś tapatalk? Po tej aktualizacji strony w ogóle nie mogę się połączyć przez tapatalk.
Marecki1 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie wiem ale nie widzi mi sie ta zmiana, nie moge znalesc moich tematów, wszystko pomotane....
Animal Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Faktycznie mi też Tapatalk nie działa. Co do samej zmiany to kwestia przyzwyczajenia
nitroo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 51 minut temu, RicS3 napisał: Panowie używa ktoś tapatalk? Po tej aktualizacji strony w ogóle nie mogę się połączyć przez tapatalk. Jakbyś czytał uważnie forum i informacje od Hugo, to byś wiedział, że na razie Tapatalk jest wyłączony. Zresztą, to nie jest temat do dyskusji nt. zmian... Od tego Darek założył osobny wątek
biggman Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Jest ktoś z okolic Rzeszowa kto ogarnia przypisanie licznika do B6?
Sedrak Dan Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 12 godzin temu, JeJu napisał: 400tys w 1.8t to ładny wynik, a ja sie zastanawiałem nad swoim 250tys. a silnik masz ciągle ten sam z jakim wyjechała z fabryki czy coś zmieniane? Silnik przekładany. Podobno miał 120K jak wkładali, ale nie wiem przy jakim przebiegu auta go wkładali (auto 5 lat w Polsce i jak wjechał miał bodajże 277000), bo chwilę po kupnie głowica poszła na śmietnik
DareQ Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 38 minut temu, biggman napisał: Jest ktoś z okolic Rzeszowa kto ogarnia przypisanie licznika do B6? Slawek -> szogun0 - w Strzyzowie https://a4-klub.pl/profile/18-szogun0/
RicS3 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 1 godzinę temu, nitroo napisał: Jakbyś czytał uważnie forum i informacje od Hugo, to byś wiedział, że na razie Tapatalk jest wyłączony. Zresztą, to nie jest temat do dyskusji nt. zmian... Od tego Darek założył osobny wątek Spokojnie, nie dyskutuje na temat zmian tylko zadałem proste pytanie.
KoJ@K Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 3 godziny temu, Marecki1 napisał: Nie wiem ale nie widzi mi sie ta zmiana, nie moge znalesc moich tematów, wszystko pomotane.... Mam to samo, kompletnie sie nie potrafie odnalezc ?! :/ tamto bylo proste, czyste i przejrzyste, no i przy tym latwe w obsludze...
staniek Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Ja tak samo, ale myślałem, że to przez to, że stary już jestem. Wychodzi na to, że nie jest aż tak źle Edytowane 13 Stycznia 2017 przez staniek
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Panowie jakiś pomysł dlaczego auto od dłuższego czasu pali jak smok? Ja na baku robię po 600-700km jadąc krajówkami na których w ogóle nie ma ruchu praktycznie nie przekraczając 90km/h..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się