greg2505 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Wywierciłem dziury i przykleiłem na taśmę dwustronną 3M
luki19862121 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Ja obciąłem te kołki i zastosowałem klej do szyb. Niewielka ilość wystarczyła. Przy 200km nie spadła
rafi10612 Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 Kupię blaszki zacisków z hamulców 320 chodzi mi o zwykle może ktoś zmieniał i mu leżą niepotrzebne
Karol89 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Panowie zastanawiam się czy jak podepnę w b6 czujniki pasów tak jak jest w b7 czyli do sterownika poduszek to zadziała mi tak jak w b7? W sterowniku poduszek b6 są wolne piny w tych miejscach według schematu. Ktoś przerabiał ten temat ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MaTeo85 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 35 minut temu, Karol89 napisał: Panowie zastanawiam się czy jak podepnę w b6 czujniki pasów tak jak jest w b7 czyli do sterownika poduszek to zadziała mi tak jak w b7? W sterowniku poduszek b6 są wolne piny w tych miejscach według schematu. Ktoś przerabiał ten temat ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z tego co się orientuję to sterowniki z b6 nie są kompatybilne z tymi z b7, wiec chyba średnio to będzie działać. Nie sądzę nawet żeby ktokolwiek próbował to sprawdzać.
Karol89 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Z tego co się orientuję to sterowniki z b6 nie są kompatybilne z tymi z b7, wiec chyba średnio to będzie działać. Nie sądzę nawet żeby ktokolwiek próbował to sprawdzać.Dzięki wielkie ale i tak się zastanawiam czy nie spróbować bo w sterownikach b6 te miejsca są wolne gdzie powinno się obsadzić piny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MaTeo85 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Jak to mówią, kto nie ryzykuje nie pije szampana, jednak piny wychodzace ze sterownika w b6 i b7 nie mają pokrycia więc nie wróżę sukcesu, a kto wie co może się wydarzyć innego po takiej próbie.
Karol89 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 To sobie chyba daruje dzięki za odpWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Patryk14 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Panowie może ktoś tutaj pomoże. Jakiś czas temu podczas zabawy na śniegu - z głupoty zagotowałem płyn od wspomagania (okazało się że był mocno stary), płyn wymieniony, układ przepłukany, pompa trochę popiskuje ale nic strasznego. Tylko przy okazji zagotowania płynu obrzygało dookoła wszystko co możliwe, pasek osprzętu, wiatrak, przewód od intercoolera, osłonę pod silnikiem etc. nie jakoś mocno bo jest to taki lekki nalot który schodzi po przetarciu szmatką, ale wczoraj znowu płynu ubyło i znowu uwaliło te same miejsca, dość mocno mokra jest śruba ta górna od pompy wspomagania (ta która blokuje ten przewód z "dziurką"). Czy leci tak mocno właśnie z tego przewodu z "dziurką", tam są dwa oringi (miedziano-metalowe) jak się nie mylę, czy może jest tam coś jeszcze z czego może tak wywalać płyn. Obstawiam że dzieje się tak podczas maks skrętu kierownicą. Ktoś miał podobny problem? Z góry dzięki za jakiekolwiek rady gdzie szukać tego wywalania płynu.
Horneth Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Źle odpowietrzony układ i za dużo oleju w zbiorniczku przez to wywala go przez korek
Patryk14 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Jeżeli mówisz o korku od zbiorniczka to tam go nie wywala. Gdzieś na dole, przy srubie czy gdzieś w tamtych okolicach. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 A sprawdzałeś wężyki przy chłodniczce płynu ? Tam lubi puszczać...
Rafal1988Lodz Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 panowie może ktoś podrzucić numery tasmy b6 b7 pod kiere multi? były chyba 2 albo 3 numery?
WydRos Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 2 minuty temu, Rafal1988Lodz napisał: panowie może ktoś podrzucić numery tasmy b6 b7 pod kiere multi? były chyba 2 albo 3 numery?
Patryk14 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Jak dokładnie idzie cała chłodnica płynu wspomagania w których miejscach żeby ją dobrze całą obejrzeć? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
zeflik Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Witajcie! Wymieniłem maglownicę razem z przewodami w B6(BFB) na taką od 2.5TDI. Przed wymianą wszystko ładnie działało. Przy pierwszym odpaleniu wszystko przez chwilę było ok, później wspomaganie zanikło. Powraca przy wyższych obrotach silnika. Brak niepokojących odgłosów. Podczas kręcenia kierownicą na postoju nie widać aby obniżały się obroty silnika. Zamontowałem trefny magiel? Czy może pompa wspomagania z BFB nie będzie współpracować z maglem od 2.5TDI ?
Patryk14 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 10:29, kamil-vag napisał: A sprawdzałeś wężyki przy chłodniczce płynu ? Tam lubi puszczać... Kamil, dzisiaj sprawdzałem i pompa wywala płyn od razu przy kole pasowym (które u mnie jest nie rozbieralne, pompa z zintegrowanym kołem). I pasek rozchlapuje całość w takich małych kropkach po wszystkim dookoła. Dzisiaj zaledwie 2-3x skręciłem na maksa i stojąc przed maską nawet po twarzy dostałem tym płynem (tak ten pasek osprzętu rozchlapuje wszystko). Wydaje mi się że się rozszczelniła ale w dość dziwnym miejscu? Czy tam też lubi się rozszczelnić? Nie zostaje mi nic innego jak wymienić. Tylko zastanawiam się czy pompa może być inna niż ta co mam (tzn. ja mam z króćcem od zbiorniczka skierowanym ku górze) widziałem inne to niektóre mają w bok (w stronę błotnika), niektóre w bok (w stronę pasa przedniego). Muszę szukać konkretnie takiej jaką mam czy może do 1.8T AVJ 2001r. podejdzie też z czegoś innego? Nie wiem jak ze średnicą koła pasowego w innych jest.
grzes283 Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Panowie, orientuje się ktoś z Was, czy silniczki pamięci fotela są różne dla foteli sportowych i zwykłych? Mam na mysli a6c6. :-)
xxKOLOMBOxx Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 16:00, zeflik napisał: Witajcie! Wymieniłem maglownicę razem z przewodami w B6(BFB) na taką od 2.5TDI. Przed wymianą wszystko ładnie działało. Przy pierwszym odpaleniu wszystko przez chwilę było ok, później wspomaganie zanikło. Powraca przy wyższych obrotach silnika. Brak niepokojących odgłosów. Podczas kręcenia kierownicą na postoju nie widać aby obniżały się obroty silnika. Zamontowałem trefny magiel? Czy może pompa wspomagania z BFB nie będzie współpracować z maglem od 2.5TDI ? Z jakiego powodu wymiana magla? nie było opiłków w płynie. Problem poprawy wspomagania przy wyższych obrotach czytałem już kilka razy a sam przerobiłem już w swoich dwóch autach i zawsze tylko wymiana pompy rozwiązywała problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się