Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, MichałA4 napisał(a):

 

20221029_095625.jpg

20221029_095637.jpg

20221029_095652.jpg

20221029_095703.jpg

Przede wszystkim naładuj aku i pozbądź się błędów związanych z brakiem komunikacji, dopiero wykonaj nastawy podstawowe lamp.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@dzejo w tym temacie, jeśli go nie widziałeś, masz napisane jak to podłączyć żeby było OKi. Potrzebny jest min. dodatkowy przekaźnik

 

Opublikowano
W dniu 29.10.2022 o 18:37, staniek napisał(a):

@dzejo w tym temacie, jeśli go nie widziałeś, masz napisane jak to podłączyć żeby było OKi. Potrzebny jest min. dodatkowy przekaźnik

 

Tak wiem mam schemat jak podłączyć z przekaźnikiem, lecz gdy tak podłączam i wyłącze drl to już drugi raz się nie włączą… muszę zgasić i odpalić furę… po prostu moduł po odcięciu mu zasilania nie reaguje już na podanie mu napięcia i nie startuje.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.10.2022 o 18:28, Muskel1 napisał(a):

Przede wszystkim naładuj aku i pozbądź się błędów związanych z brakiem komunikacji, dopiero wykonaj nastawy podstawowe lamp.

Coś jest z napięciem na rzeczy , ogólnie teraz auto postało 2 dni i aku padł, podłączyłem prostownik prąd ładowania ok 8A i nie spada wogole tak jakby aku miał duża rezystancję i wogole nie przyjmował energii.

Sprawdziłem pobory i auto się ładnie wygasza przez minute po zamknięciu jest ok 2,8 A po minucie 1,8A a po 2 minutach 0,07 A a po 10 min 0,03A więc do zaakceptowania i teraz tak ładowanie po odpaleniu ok 14.1V później spada max do 13,5 V, sterownik silnika w tym terminalu 30-ktory zgłasza problemy pomiar napięcia jest przy odpalonym silniku na jalowym ok 12,3V przy lekkim gazie ok 13.3 V .

Aku ma pół roku Bosh 800A 85 Ah .

Ładowanie mi się nie podoba bo wg mnie te 14,2-14,4 to powinno być , teraz tylko pytanie czy aku ma tak duży opór i powoduje spadek na całej instalacji auta czy faktycznie coś z tym ładowaniem jest nie tak.

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

Może być aku i ładowanie. Przetestuj aku w warsztacie jaką ma kondycję. Jak ciągle jeździło rozładowane to nawet pomimo tego, że ma 6 m-cy może być szrot.

Opublikowano
9 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Może być aku i ładowanie. Przetestuj aku w warsztacie jaką ma kondycję. Jak ciągle jeździło rozładowane to nawet pomimo tego, że ma 6 m-cy może być szrot.

Łądowałem go bez podpiętej instalacji auta i przy napięciu ładowania 14,4 V pokazuje 12A więc katastrofa , po skończonym ładowaniu na klemach jest 11,5 V więc o volt za mało conajmniej .

Taka sytuacja zdążyła się pierwszy raz nieraz auto tydzień stało nieruszane i odpalało od strzała. 

Opublikowano (edytowane)

Raczej/pewnie akumulator szrot :(

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Ile czasu podłączony aku do prostownika/ ładowarki? Jaki typ aku i czym ładowany?

Opublikowano
3 godziny temu, staniek napisał(a):

Raczej/pewnie akumulator szrot :(

Kur... żeby było ciekawiej odpaliłem go podjechałem do sklepu z bateriami i tam facet sprawdzil go i powiedział że jest ok. Robił test miernikiem i opornica wszystko w normie.

3 godziny temu, tass napisał(a):

Ile czasu podłączony aku do prostownika/ ładowarki? Jaki typ aku i czym ładowany?

Aku miał 3 godzinna  sesje dłużej nie mogłem go zostawić , prostownik samorobka dwopolowkowy, z reg A i V.

Akumulator boscha ciężko mi powiedzieć jaki to typ , na pewno bezobsługowy ale czy ołowiowy czy inny to nie wiem.

Opublikowano

Bezobsługowe są obecnie w większości, tylko aku. typu agm itp nie można ładować zbyt wysokim napięciem i do tego bezpieczniejsze są ładowarki, chyba że ktoś będzie pilnować napięć. Jak akumulator mocno rozładowany to i przez 12h ciężko na nogi postawić.

Jeśli to najzwyklejszy "kwasiak" podłącz go co najmniej na noc do prostownika,  jak masz możliwość to nawet na dłużej, jak będzie chciał się ładować.

Opublikowano (edytowane)

Aku o takiej pojemności jak masz to minim 12-16 godzin trzeba ładować na niskim amperarzu. Pobór ok czyli alternator do sprawdzenia.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
5 godzin temu, MichałA4 napisał(a):

Kur... żeby było ciekawiej odpaliłem go podjechałem do sklepu z bateriami i tam facet sprawdzil go i powiedział że jest ok. Robił test miernikiem i opornica wszystko w normie.

Aku miał 3 godzinna  sesje dłużej nie mogłem go zostawić , prostownik samorobka dwopolowkowy, z reg A i V.

Akumulator boscha ciężko mi powiedzieć jaki to typ , na pewno bezobsługowy ale czy ołowiowy czy inny to nie wiem.

Michał sprawdź kable aku-alternator, masę, może tu coś luźne

Opublikowano

Panowie pytanie mam swap hamulców 345 czy wsadzę felgi 17 na zime potrzeba:)

Opublikowano

Jakie masz felgi? Średnica pasuje,  ale kształt ramion jest kluczowy i parametry. 

Opublikowano

Nie mam jeszcze do piero chce kupić dlatego pytam. Jakies konkretny model nr lub coś?

Opublikowano

Avus II od S6 C5, bo ma 8x17J ET35 o płaskie ramiona. @Langista ma 345/300 z felgami 7,5x17 ET45 9 szprychowe z pakietu S line. 

Opublikowano

A blaszaki zwykłe wejdą czy nie? @Langista prosze nr felgi:)

Opublikowano

Blaszaki chyba nie wejdą zwykłe, u mnie to ma ok pół cm zapasu od felgi.

 

IMG_20210522_122234.thumb.jpg.d643cdee65fbffbe6166bdb562c19ccc.jpg

 

@rs dziadek mówił że ten setup wejdzie na każde ori 17"

Opublikowano

5mm to strasznie mało wpadnie kamyk z posypki na drodze to zetnie odwarzniki? zapytam jeszcze rs dziadek:)

Opublikowano

Ja tam 4 lata z tym jeździłem i nic nie odpadło ani nie haczyło :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...