TomOskroba Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Dokładnie jeśli chodzi o zawieszenie to nie jest tanie ale jak kupi się pożądane to na parę lat spokojnie starczy.a jak chiny to wiadomoJa robie remont.od razu wariata wymienie na tego od kolegi benya4 rozrzad i potem zobacze jaki efekt będzie.jak zejdzie do ~0.3to zrobię jeszcze moda odmy i będzie talala ups to chyba zawiedziesz sie kolego poczytaj trochę forum, rozrząd i wymiana wariata to nie remont generalny
TomOskroba Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Nie zrozumiałeś mnie.przy remoncie ktory będę robił od razu wymienie wariata i rozrząd bo I tak mam te elementy do wymiany wiec to dobra okazja skoro i tak silnik będzie rozbierany ano,m chyba że tak.. znajdź temat na forum "relacja z remontu silnika" koles dokładnie wszystko opisał, silnik i tak brał olej mniej, ale brał
Kruk_89 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Tak ale nie robił tłokow pod większe pierscienie a wymienil i kupił w ASO badziewie PRZECZYTAJ DOKŁADNIE TEN TEMAT TAK SAMO CZYTAJ DOKŁADNIE CO JA PISZE TO NIE BĘDĘ MUSIAŁ WIELKIMI LITERAMI POWTARZAĆ.SZKODA DYSKUSJI.JA WIEM SWOJE A TUTAJ NIE MIEJSCE NA PRZEPYCHANKI Pzdr. widać kolega czyta nie próżnuje. Powodzonka oby pomogło jeśli chcesz zachować na dłuższy czas to warto (o ile pomoże) Ps. trochę więcej luzu panowie
TomOskroba Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 doczytałem tamten temat, jednak nie doczytałem tego co ty napisałeś.. okej błąd, ja się nie unoszę i jeżeli Twój sposób okaże się skuteczny to będziesz przykładem dla innych więc nic tylko trzymać kciuki... zdawaj relacje
TomOskroba Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 kurde jeżeli to faktycznie zadziała to ja też odłożę na remont, tylko wtedy to już będę dożywotnio nim jeździł
Kozacz Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 kurde jeżeli to faktycznie zadziała to ja też odłożę na remont, tylko wtedy to już będę dożywotnio nim jeździł wiele artykułów mówi o tym że wadliwy jest pierścień zgarniający. Ale branie oleju przez pierścienie to jedna sprawa, druga to odma, tą przeróbke też trzeba jakoś zrobić
zaldar Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam Kolego Norbert tak z ciekawości czy ten remont to na zabłudowskiej 41 czy może znalazłeś innego speca od silników audi,vw w Białym? Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Co do OCT to sprzedaje swój z 2.0 ALT - szczególy w dziale sprzedam. Były zdjęcia w tym temacie. Link do aukcji: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/366861-separator-oleju-samorobka-do-alt-20/ Edytowane 31 Lipca 2016 przez kamil-vag
TomOskroba Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 dobrze rozumiem ? 2.5K za remont generalny ? cena jest naprawdę spoko jeżeli tak.
TomOskroba Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 No tak Kiedyś robiłem za mazde 626 1.8 i wyszło mi 2000.do dzis dzien tesc smiga i grama nie bierze.zrobione 150 tys i silniczek cyka jak nowy.także wiem ze tam warto i tanioTemu tam cala masa ludzi sie pcha!!przykład :u nas w bialym przetoczenie tarcz 65zl/szt. U niego 25zl/sztCeny ma naprawde ok nawet bym powiedzial niskie.Za mój powiedział do 2.5k ale być może coś jeszcze wyjdzie znając życie kurde nawet niech będzie 3,5K to i tak jest mało ! gdzie nie pytać w warszawie to nie schodzą poniżej 5K. namiary konieeecznie !
Kozacz Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Panowie czy ktoś by poratowal wiedza gdzie kupic/nr części, a chodzi dokładnie o łącznik czwornika odmy z dolotem.
staszek_kolasa Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Jeśli Ci chodzi o taki kawałeczek plastiku, to niestety nie można go osobno dokupić. Ten element jest "zgrzany" razem z rurą dolotową. Także musisz wymienić całą rurę.
staszek_kolasa Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Nr części takiej rury ktoś zna ? Nr części: 06B129627AB Pasuje także od VW Passat 2.0 ALT, nr części: 3B0129627 Przeszukaj allegro, na pewno coś znajdziesz.
kamillo78 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Chlopaki jeszcze na urlopie jestem do piatku podam nr katalogowe pierscieni dobijam juz 8000 km i stan bez zmian nie bierze oleju tylko jeszcze nastawnik mnie wkurza z tym grzechotaniem ale tak autko smiga.Info bedzie koszty to tylko pirscienie i uszczelki wszystko robilem sam????????????? Cosik za duzo mi sie napisalo. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez kamillo78
staszek_kolasa Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Chlopaki jeszcze na urlopie jestem do piatku podam nr katalogowe pierscieni dobijam juz 8000 km i stan bez zmian nie bierze oleju tylko jeszcze nastawnik mnie wkurza z tym grzechotaniem ale tak autko smiga.Info bedzie koszty to tylko pirscienie i uszczelki wszystko robilem sam Cosik za duzo mi sie napisalo. Czyli nie roztaczałeś tłoków pod nowe/szersze pierścienie? Rozumiem, że musiałeś wyjąć tłoki, czy po takim zabiegu silnik nie stracił trochę ciśnienia?
kamillo78 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Pierscienie sa szersze tloki roztaczane byly i fura lata jak ta lala. Motor wyjety rozebrany w mak . Motor wyjety rozebrany w mak .
staszek_kolasa Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Rozumiem. Taki sam zabieg proponował mi mój mechanik (robił już to w Audi A5 w silnikach z problemem olejowym). Z tą różnicą, że chciał to zrobić bez rozbierania motoru. Chciał tylko wyjąć tłoki, dać do roztoczenia, dobrać pierścienie firmy Mahle i sprawdzić głowicę jak już to będzie rozebrane. W takim razie czekamy na Twój kosztorys i opis realizacji naprawy. PS Robiłeś moda odmy czy wszystko zostawiłeś jak fabryka "zaprojektowała"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się