Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie jeśli chodzi o zawieszenie to nie jest tanie ale jak kupi się pożądane to na parę lat spokojnie starczy.a jak chiny to wiadomoJa robie remont.od razu wariata wymienie na tego od kolegi benya4 rozrzad i potem zobacze jaki efekt będzie.jak zejdzie do ~0.3to zrobię jeszcze moda odmy i będzie talala

ups to chyba zawiedziesz sie kolego ;)

poczytaj trochę forum, rozrząd i wymiana wariata to nie remont generalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie zrozumiałeś mnie.przy remoncie ktory będę robił od razu wymienie wariata i rozrząd bo I tak mam te elementy do wymiany wiec to dobra okazja skoro i tak silnik będzie rozbierany

ano,m chyba że tak.. znajdź temat na forum "relacja z remontu silnika" koles dokładnie wszystko opisał, silnik i tak brał olej :) mniej, ale brał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale nie robił tłokow pod większe pierscienie a wymienil i kupił w ASO badziewie PRZECZYTAJ DOKŁADNIE TEN TEMAT TAK SAMO CZYTAJ DOKŁADNIE CO JA PISZE TO NIE BĘDĘ MUSIAŁ WIELKIMI LITERAMI POWTARZAĆ.SZKODA DYSKUSJI.JA WIEM SWOJE A TUTAJ NIE MIEJSCE NA PRZEPYCHANKI Pzdr.

:grin: widać kolega czyta nie próżnuje. Powodzonka oby pomogło jeśli chcesz zachować na dłuższy czas to warto (o ile pomoże) :good:

Ps. trochę więcej luzu panowie :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doczytałem tamten temat, jednak nie doczytałem tego co ty napisałeś.. okej błąd, ja się nie unoszę i jeżeli Twój sposób okaże się skuteczny to będziesz przykładem dla innych więc nic tylko trzymać kciuki... zdawaj relacje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde jeżeli to faktycznie zadziała to ja też odłożę na remont, tylko wtedy to już będę dożywotnio nim jeździł :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde jeżeli to faktycznie zadziała to ja też odłożę na remont, tylko wtedy to już będę dożywotnio nim jeździł :grin:

wiele artykułów mówi o tym że wadliwy jest pierścień zgarniający. Ale branie oleju przez pierścienie to jedna sprawa, druga to odma, tą przeróbke też trzeba jakoś zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolego Norbert tak z ciekawości czy ten remont to na zabłudowskiej 41 czy może znalazłeś innego speca od silników audi,vw w Białym?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do OCT to sprzedaje swój z 2.0 ALT - szczególy w dziale sprzedam. Były zdjęcia w tym temacie.

_DSC0080.JPG

Link do aukcji: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/366861-separator-oleju-samorobka-do-alt-20/

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak

Kiedyś robiłem za mazde 626 1.8 i wyszło mi 2000.do dzis dzien tesc smiga i grama nie bierze.zrobione 150 tys i silniczek cyka jak nowy.także wiem ze tam warto i tanioTemu tam cala masa ludzi sie pcha!!przykład :u nas w bialym przetoczenie tarcz 65zl/szt. U niego 25zl/sztCeny ma naprawde ok nawet bym powiedzial niskie.Za mój powiedział do 2.5k ale być może coś jeszcze wyjdzie znając życie

kurde nawet niech będzie 3,5K to i tak jest mało ! gdzie nie pytać w warszawie to nie schodzą poniżej 5K. namiary konieeecznie ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś by poratowal wiedza gdzie kupic/nr części, a chodzi dokładnie o łącznik czwornika odmy z dolotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ci chodzi o taki kawałeczek plastiku, to niestety nie można go osobno dokupić.

Ten element jest "zgrzany" razem z rurą dolotową.

Także musisz wymienić całą rurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr części takiej rury ktoś zna ?

Nr części: 06B129627AB

Pasuje także od VW Passat 2.0 ALT, nr części: 3B0129627

Przeszukaj allegro, na pewno coś znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki jeszcze na urlopie jestem do piatku podam nr katalogowe pierscieni dobijam juz 8000 km i stan bez zmian nie bierze oleju tylko jeszcze nastawnik mnie wkurza z tym grzechotaniem ale tak autko smiga.Info bedzie koszty to tylko pirscienie i uszczelki wszystko robilem sam?????????????

Cosik za duzo mi sie napisalo.

Edytowane przez kamillo78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki jeszcze na urlopie jestem do piatku podam nr katalogowe pierscieni dobijam juz 8000 km i stan bez zmian nie bierze oleju tylko jeszcze nastawnik mnie wkurza z tym grzechotaniem ale tak autko smiga.Info bedzie koszty to tylko pirscienie i uszczelki wszystko robilem sam

Cosik za duzo mi sie napisalo.

Czyli nie roztaczałeś tłoków pod nowe/szersze pierścienie?

Rozumiem, że musiałeś wyjąć tłoki, czy po takim zabiegu silnik nie stracił trochę ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierscienie sa szersze tloki roztaczane byly i fura lata jak ta lala.

Motor wyjety rozebrany w mak .

Motor wyjety rozebrany w mak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem.

Taki sam zabieg proponował mi mój mechanik (robił już to w Audi A5 w silnikach z problemem olejowym).

Z tą różnicą, że chciał to zrobić bez rozbierania motoru. Chciał tylko wyjąć tłoki, dać do roztoczenia, dobrać pierścienie firmy Mahle i sprawdzić głowicę jak już to będzie rozebrane.

W takim razie czekamy na Twój kosztorys i opis realizacji naprawy.

PS Robiłeś moda odmy czy wszystko zostawiłeś jak fabryka "zaprojektowała"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...