Dajmon Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Ja staram się dobrze gadać/mówić. Nie lubię jak gada się tu o d*pie marynie i o szarpaczce. Każdy z Nas wie, że jeździ tym co ma. Fajne te bryki Wszyscy mamy ale wiemy, że w każdej maszynie coś siedzi. Jedni używają samochodów do jazdy i nie szanują fur. Inni, jak ja, chcą się nacieszyć, bo to pasja. Droga pasja. Ale trzeba mieć pasję do czegoś. Lubię np. kosić trawę w okresie wiosna jesień. Lubię myć swoją maszynę i odkurzać. Nie lubię jak coś w maszynie mi piszczy, stuka lub wydaj dźwięk informujący o powstaniu w niedługim czasie usterki.
Gość Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Szkoda ryja strzępić... Edytowane 1 Lutego 2017 przez uszol
kamil-vag Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 A może czas zamknąć ten temat panowie i w pierwszym poście zrobić podsumowanie co i jak ? Co należy kupić, co wymienić itp... Albo mam lepszą alternatywę zmienić tytuł na "Pogaduchy o ALT..." ale tak serio, to więcej szacunku do siebie w gronie czwórkowiczów proszę
akro023 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 jestem za zeby zrobic podsumowanie tego tematu, duzo ludzi szuka rozwiazania ktore ciezko znalesc w tym balaganie
k232 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Bo większość wchodzi i chce mieć wszystko ułożone na gotowe. Czasem trzeba się trochę wysilić i poszukać
akro023 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 zeby przebrnąć przez tyle stron to jednak troche czasu trzeba poswiecic sam chcialbym w koncu dowiedzieć sie jakie jest rozwiazanie na ten problem :/
Dajmon Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 nie ma rozwiązania na zużyte części mechaniczne
xsebo1 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 zeby przebrnąć przez tyle stron to jednak troche czasu trzeba poswiecic sam chcialbym w koncu dowiedzieć sie jakie jest rozwiazanie na ten problem :/ Rozwiązanie to remont, swap lub sprzedaż. Kombinacje z olejem niewiele dają, wyciąganie oringów z bagnetu już pewnie więcej. Tak jak kolega Dajmon napisałWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
akro023 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 1 godzinę temu, xsebo1 napisał: wyciąganie oringów z bagnetu już pewnie więcej. tzn ?
Kozacz Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Na bagnecie masz taka jakby uszczelke, jeżeli ja zdejmij odpowietrzysz w pewien sposób skrzynię korbowa i nie będzie więc takim ciśnieniem olej, jednakże o ile ci to zniweluje pobór to naprawdę niewiele. Ja u siebie zrobiłem remont głowicy z planem honem, pierścienie szersze na tłok i póki co znowu gra i będzie grało dopóki mnie fantazja ulanska nie poniesie z obrotami a tłok strzeli. Kolejna kwestia to uszczelnienie popychaczy zawodowych itd, wszelkie uszczelki w silniku do wymiany, do tego pomiary co się zuzylo i wymiana na nowe. Panowie naprawdę: nie szukajcie od nowa pomysłów na tanie rozwiązanie poboru jak np catch tanki bo olej głównie idzie do spalania a nie odma. Wyjścia są 3: - Remont z głową co nie wychodzi naprawdę drogo - Zakup karnetu na olej - Sprzedaż z taką samą premedytacją jak ci od których kupiłeś.
zaldar Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Bramka nr 3 ,po co mi auto którego nie można przybutować Edytowane 26 Lutego 2017 przez zaldar
lukasz2452 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Czyli jednak z tym olejem u mnie nie jest tak zle. na 3500km 1litr wypije. Uporam się z Czekiem i zmienię auto
akro023 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 moj ostatnio pociagnol na 1500km jakis niecaly liter ;o dodatkowo zauwazylem ze w trasie zaczyna ubywac plyn chlodniczy :/
xsebo1 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 moj ostatnio pociagnol na 1500km jakis niecaly liter ;o dodatkowo zauwazylem ze w trasie zaczyna ubywac plyn chlodniczy :/ Sprawdź króciec z tyłu silnika, ulubione miejsce wycieku. Po nagrzaniu ciśnienie w układzie rośnie i kapie na wydech. Szukaj białych śladów. Najdłużej wytrzymują ori z aso Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
zapsu Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Rozwiązanie to remont, swap lub sprzedaż. Kombinacje z olejem niewiele dają, wyciąganie oringów z bagnetu już pewnie więcej. Tak jak kolega Dajmon napisałWysłane z mojego E6553 przy użyciu TapatalkaJest jeszcze jedna opcja. Jazda niezawodnym silnikiem i lanie oleju. Ja to zaakcpetowalem, mam bańkę w bagażniku i dolewam jak zapali się kontrolka. Robię tak już od 100k km. Raz na tydzień, czasem dwa, doleje i jadę dalej. Sprzedaż auta faktycznie wydaje się rozsądną oocja, lecz na zakup nowego trzeba mieć środki. Co więcej, zakup nowego to pewne ryzyko. A tak wiemy co mamy i jedziemy:-)Widzę, że najbardziej pobór oleju w ALT boli tych, co mają inne silniki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
staszek_kolasa Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Potwierdzam Robię tak samo od jakiś 60k km.
Kozacz Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 a mnie szczerze coś trafiało jak musiałem się zatrzymywać na drodze szybkiego ruchu i dolewać oliwe, czasami kilka razy. Jeżeli ktoś jeździ 10-20kkm rocznie to spoko nie widzę w tym problemu, jednak ja robię koło 40-50kkm rocznie i zaczynają się schody :/ koszt zaczyna się robić spory przy poborze jaki miał 1L/1k km a tak zrobiłem remoncik i nic
Gość Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 12 godzin temu, zapsu napisał: Jazda niezawodnym silnikiem i lanie oleju. Mi sie najbardziej podoba to zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się