mophk 3 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 kolego, w tym samym poscie napisałem dlaczego i kiedy sie da to zrobić wystroj pare samochodow na szerokopasmowce z lpg to bedziesz wiedzial, a nie wprowadzasz w blad setki ludzi, powinni banowac za takie rzeczy, wtedy kazdy by sie dwa razy zastanowil co pisze. Ale oczywiscie kazdy madry gaziarz powie ze sie nie da. To napisz jak jest i jak to się robi, przez pół roboty będę miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddict 0 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witam wszystkich, moj AEB ma strasznie mulowaty dół, auto dopiero zaczy na jechac po 3.5 tys. obrotach. Czy to wina zuzytego trubo? Mysle nad przesiadka na K03s, i odpowiednio dalej wiekszy IC moze i w przyszlosci wtryski/wydech. Moj cel to okolo maxymalnie 230 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witam wszystkich, moj AEB ma strasznie mulowaty dół, auto dopiero zaczy na jechac po 3.5 tys. obrotach. Czy to wina zuzytego trubo? Mysle nad przesiadka na K03s, i odpowiednio dalej wiekszy IC moze i w przyszlosci wtryski/wydech. Moj cel to okolo maxymalnie 230 km. fajnie. powodzenia w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 zakucie (o ile wymaga tylko korb) da sie pewnie zrobić poniżej 2k pln nie, po prostu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 korby JR są złe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 korby JR są złe? są złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Panowie a czy wtryski wystarcza 320 cc żeby podnieść moc do 210 km bez petlenia wtryskiwaczy czy szukać mocniejszych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 jesli mnie google nie kłamie to do 220 maks, 210 powinno dać radę ale wczesniej pewnie turbo sie skonczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Moje 320 obrobiły 212 KM więc spokojnie stykną do K03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 na regulatorze 3barowym stykaja a w b5 na 4ro troche wiecej jak 220 da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Moje 320 obrobiły 212 KM więc spokojnie stykną do K03. Tylko wtryskiem 320 i miałeś tą moc czy jeszcze inne mody były robione . Jeśli tak to jakie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 DP 2.75", prawy IC z BEX oraz wtryski 320 - reszta seria. Z resztą więcej info: http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/212-km-i-324-nm-w-audi-a4-1-8t/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilas 1 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 212 z k03 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Co w tym dziwnego, miałem tyle samo na totalnej serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilas 1 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Aaa no myślałem ze 200 to max na k03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 wg tematu etap budowy i podnoszenia mocy na forum naszym to 320cc w teori 240 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Aaa no myślałem ze 200 to max na k03 Z tym że EGT jest bardzo wysokie a kolektor z turbo świecą na żółto Edytowane 28 Maja 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilas 1 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Ja mam k03 wtrysk 320 drugi ic jade za tydzien na hamownie zobaczymy co będzie planowalem na okolo 200 ale teraz to juz nie wiem.. hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Nie ma co się bawić wszyscy z tego co widzę i tak kończą bądź nie na fmic i hybrydzie łącznie ze mną i wszyscy żałują że kilka razy płacili zamiast od razu zrobić porządnie . Dev a Twoje turbo co miałem jeździ już w innym aucie więc w sumie już chyba z 2.5 roku i to bez luzów . Więc ucinam spekulacje że hybrydy są na rok czy dwa . --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Aaa no myślałem ze 200 to max na k03 Wszystko zależy w jakiej kondycji jest silnik i turbawka. Jak żeliwo popękane to już tak fajnie nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się