Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Koszty transportu zresztą nr jest to podzwoń i popytaj przy okazji, czy nie ogarną czegoś pod czujnik ciśnienia
omzig Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dorezać lub zrobić swap na starsze 1.8 te Co z wielkością jeżeli chodzi o ostatnio modne k03S? lepiej będzie wrzucić 180? 14tka ponoć daje tyle co 2xSMIC w BEXie, a w BEXie jest K03s... Więc 14tka styknie.
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 BEX ma tylko 190 i pod to ma dopasowany icek chyba lepiej wziąć większy tylko trzeba powalczyć ze zderzakiem
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 bex na koksie sie juz gotuje pewnie i te 2 icki g daja
omzig Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Z belką raczej... kiedys ktoś tu na forumie pokazywał jak belkę podciął... Jak znajdę, to wrzucę. ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ---------- BEX ma tylko 190 i pod to ma dopasowany icek chyba lepiej wziąć większy tylko trzeba powalczyć ze zderzakiem Mam fotę, dzieło kolegi Kowi87:
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 belka.. zderzak.. jeden kij, bez rzeźby jak widać nie wejdzie. A zderzak do belki jest chyba zgrzewany i później się to tak nie będzie trzymać. Niby większa pojemność układu ale efektywnie chłodzi połowa bo reszta schowana przed wiatrem Laga większego nie będzie?
Labiel Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Belka jest zgrzewana, ale w starszych autach zazwyczaj te zgrzewy mają już "luzy". Ja mocowałem belkę na małe wkręty i trzyma pięknie.
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 aluminium bardzo ladnie oddaje cieplo, wystarczy kawalek odslonietego icka aby caly radiator sie mogl dosyc efektywnie wychlodzic
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W sumie powinno się to dać przyciąć bez wypinania z belki.. co z lagiem? nic się nie zmieni?
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 chetnie bym sie przekonal czy pojemnosc ukladu zwieksza sie tak dramatycznie ze wyczuwa sie laga na wiekszym ic w porownaniu do seryjnego nie zdziwilbym sie jakby sredniej wielkosci fmic mial taką samą pojemność jak seryjny + rura która stanowi też wzmocnienie przedniego pasa
omzig Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 belka.. zderzak.. jeden kij, bez rzeźby jak widać nie wejdzie. A zderzak do belki jest chyba zgrzewany i później się to tak nie będzie trzymać.Niby większa pojemność układu ale efektywnie chłodzi połowa bo reszta schowana przed wiatrem Laga większego nie będzie? Ponoć ktoś (najstarsi uzytkownicy forum) robił jakies tam pomiary ze zderzakiem i bez jeśli chodzi o właściwości FMIC iiii różnicy nie było... zresztą pioteros juz napisał jak to wyglada.
Damiandix Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dorwałem FMICa 600x220x40 tyle że jest na 50mm średnicę dolotu, a z tego co pamiętam chyba ori jest fi 60? Mam dojście do kształtek ale nie do coolerów, rezać na 50mm czy odpuścić temat?
marcindlug Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Wyjscie z turbo jest ~50mm, przepustnica okolice 60mm. Smialo rezaj 50mm
Imhotet Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 hmm litr powietrza waży 1.2 gr moje auto ma przy 2k rmp 48 gr/s czyli w sekunde przepcha 40 litrów powietrza.. 1.5 metra rurki fi 50 ma pojemność ~12 L + FMIC 180mm 6,4L (o ile nie liczyc powierzchni zajmowanej przez zeberka, objetosc pustego) generalnie wychodzi na to ze uklad napelnia się dosc szybko (pomijajac ciśnienie powietrza w obliczeniach) i nie powinno byc zbyt wielkiego laga.. ale moge sie mylic w obliczeniach.. jest rano Dla porownania FMIC 550x140x65 = 5L pojemnosci
AB7 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 pytanie podstawowe: czy 140 wystarczy do k03s czy lepiej isc w 180 jesli chodzi o wydajnosc chlodzenia? nie chce rzezbic belki. jaka pojemnosc ma ori smic? no i jeszcze pozostaje pytanie do booster czy jego oferta obejmuje flansz na map sensor.
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 imhotet totalnie ci sie pomylilo i wlasnie w gruncie rzeczy o to mi chodzi, przeciez nie mozesz policzyc pojemnosci icka o tak o z wymiarow bo on nie jest pełny, jest z zbudowany tylko z cienkich rureczek w ktorych jest pojemnosc, i piórek pomiedzy nimi ktore tylko oddaja cieplo ale nie napelniaja sie wiec taki pozorny 5L cooler może ma 1 maks 2 L pojemności faktycznej, najlepiej to sprawdzic zalewając takiego icka wodą a potem przelać zawartość do jakiejś miarki czy tam 2L butelki po napoju i wtdy oszacować mniejwiecej ile wlazło wody
krzysiekml Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 pytanie podstawowe: czy 140 wystarczy do k03s czy lepiej isc w 180 jesli chodzi o wydajnosc chlodzenia? nie chce rzezbic belki. jaka pojemnosc ma ori smic?no i jeszcze pozostaje pytanie do booster czy jego oferta obejmuje flansz na map sensor. 14-stka styknie pod k03s bez problemu a belkę i tak trzeba podciąć
Imhotet Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 imhotet totalnie ci sie pomylilo i wlasnie w gruncie rzeczy o to mi chodzi, przeciez nie mozesz policzyc pojemnosci icka o tak o z wymiarow bo on nie jest pełny, jest z zbudowany tylko z cienkich rureczek w ktorych jest pojemnosc, i piórek pomiedzy nimi ktore tylko oddaja cieplo ale nie napelniaja siewiec taki pozorny 5L cooler może ma 1 maks 2 L pojemności faktycznej, najlepiej to sprawdzic zalewając takiego icka wodą a potem przelać zawartość do jakiejś miarki czy tam 2L butelki po napoju i wtdy oszacować mniejwiecej ile wlazło wody no wlasnie mówilem ze pomijam to ze w srodku są zeberka nie ma ktos k03s i fmic 140 zeby sie przejechac i pokazac loga z temperatura ? moze to zakonczylo by rozwazania na temat rozmiaru IC..
bakuś Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 do turbobenzyny +/- 200km jepiej dac 18tke alu orurowania tez spawamy, bo ktos cos tam pisal wczesniej o tym
radi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Panowie przymierzam sie do zakupu coolera do B6 znalazłem kilka na ebay Audi A4 1 8 Turbo 20V 2001 B6 Alloy Front Mount Intercooler KIT Fmic | eBay Fmic Audi A4 B6 1 8T 20V Passat Turbo Intercooler KIT | eBay czy będą dobre do b6-ktory z nich będzie lepszy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się