Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli ci nie brzęczy przy schodzeniu z obrotow i przyspieszaniu to powinno byc wszystko ok

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie brzeczy.... Czy jest na to jakiś sposób? Taki żebym sam to ogarnął?

Opublikowano

a to nie wystarczy skrócić nieco sztangę?

Opublikowano

No właśnie nie wiem... Dam rade bez odkrecania turbo? Dużo skrócić?

Opublikowano

Mozna. Lepiej jest odkrecic kolektor. Ale osobiście uważam ze jest to tylko rozwiązanie na krotki czas i zaraz i tak zacznie brzeczec

Opublikowano

Czyli regeneracja mnie nie minie?....

Opublikowano
No właśnie nie wiem... Dam rade bez odkrecania turbo? Dużo skrócić?

jesli masz sprawna lape i downpipe to jestes w stnaie skrocic ciegno bez wyjmowania turbo lub odchylania od kolektora

Opublikowano

Aha, no DP mam. Ile mniej więcej trzeba ja skrócić? 2mm?

Opublikowano

Musisz ją wyregulować tak aby wg otwierał sie przy 0,5 bara,więc raczej trzeba będzie wydrzeć turbo.

Opublikowano

Pany mam kolektor od BEXa ale zauwazylem ze jest lekko pekniety przy jednej srubie.. to do dyskfalifikuje ?

IMAG0992.jpg

IMAG0994.jpg

Opublikowano

Mam na stole operacyjnym N75, jak zasysam tlen najdłuższym króćcem to powinien trzymać podciśnienie? Boost mi zaczął falować...

Opublikowano

przy odłączonym n75 ten najdłuższy który jest puszczony w dolot powinien trzymać ciśnienie,

jak co to mam 1 używaną ori sprawną N75 z 1.8t

i 1 nową ori N75 z RS2

Opublikowano

Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo.

Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator?

Pozdrawiam

Opublikowano

Kup nowy

Opublikowano
Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo.

Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator?

Pozdrawiam

poczekaj jakis czas przywioze ci gruszki nowki pod cisnienia 1-2bary, dwukrotnie mocniejsze od seryjnych (reka ciegno ciezko ruszyc)

Opublikowano

Czy po zmianie-turbo na hybryde K03s lub cos innego, wtryskow ,intercolera i tip-a, można się poruszać dopóki nie zrobie programu?

Opublikowano

Wtrysków nie zmieniaj... Przed programem zmienisz. Reszta może być...

Opublikowano

To żeś mu doradził... jak wpakuje hybryde k03s która dmucha o wiele więcej "powietrza" to będzie miał ubogo i mase problemów z tym związanych. Ja u siebie jeździłem mając tylko k03s i seryjne wtryski i były problemy.

Z tym, ze ja u siebie miałem podniesione doładowanie do 0,9bara jak zrobiłem podmianę turbo.

Opublikowano

zakładaj wszystkie graty i zapitalaj na strojenie,jezdzić można w miarę rozsądku

Opublikowano

dokladnie jak sie nie paluje to na wszystkim procz wtryskach mozna smigac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...