pioteros Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 jesli ci nie brzęczy przy schodzeniu z obrotow i przyspieszaniu to powinno byc wszystko ok
elpiotrek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 No właśnie brzeczy.... Czy jest na to jakiś sposób? Taki żebym sam to ogarnął?
Marc!n Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 a to nie wystarczy skrócić nieco sztangę?
elpiotrek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 No właśnie nie wiem... Dam rade bez odkrecania turbo? Dużo skrócić?
pioteros Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Mozna. Lepiej jest odkrecic kolektor. Ale osobiście uważam ze jest to tylko rozwiązanie na krotki czas i zaraz i tak zacznie brzeczec
roman_tyk Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 No właśnie nie wiem... Dam rade bez odkrecania turbo? Dużo skrócić? jesli masz sprawna lape i downpipe to jestes w stnaie skrocic ciegno bez wyjmowania turbo lub odchylania od kolektora
elpiotrek Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Aha, no DP mam. Ile mniej więcej trzeba ja skrócić? 2mm?
kamilb5 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Musisz ją wyregulować tak aby wg otwierał sie przy 0,5 bara,więc raczej trzeba będzie wydrzeć turbo.
Imhotet Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Pany mam kolektor od BEXa ale zauwazylem ze jest lekko pekniety przy jednej srubie.. to do dyskfalifikuje ?
Damiandix Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Mam na stole operacyjnym N75, jak zasysam tlen najdłuższym króćcem to powinien trzymać podciśnienie? Boost mi zaczął falować...
Booster Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 przy odłączonym n75 ten najdłuższy który jest puszczony w dolot powinien trzymać ciśnienie, jak co to mam 1 używaną ori sprawną N75 z 1.8t i 1 nową ori N75 z RS2
tkuczera Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo. Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator? Pozdrawiam
roman_tyk Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Witam mam problem u siebie z actuatorem w 1.8t Bex po koksie. Polega on na tym iż actuator nie daje rady utrzymać ciśnienia i musiałem mu pomóc dokładając spreżyne. Przez parę tysięcy km było w miarę dobrze ale ostatnio turbo mi sporo przeładowywuje i mam wrażenie że faluje mi doładowanie. N75 podmieniłem i dalej to samo.Wie ktoś gdzie jest możliwość zaopatrzenia się w mocniejszy actuator? Pozdrawiam poczekaj jakis czas przywioze ci gruszki nowki pod cisnienia 1-2bary, dwukrotnie mocniejsze od seryjnych (reka ciegno ciezko ruszyc)
radi Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Czy po zmianie-turbo na hybryde K03s lub cos innego, wtryskow ,intercolera i tip-a, można się poruszać dopóki nie zrobie programu?
omzig Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Wtrysków nie zmieniaj... Przed programem zmienisz. Reszta może być...
wampir Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 To żeś mu doradził... jak wpakuje hybryde k03s która dmucha o wiele więcej "powietrza" to będzie miał ubogo i mase problemów z tym związanych. Ja u siebie jeździłem mając tylko k03s i seryjne wtryski i były problemy. Z tym, ze ja u siebie miałem podniesione doładowanie do 0,9bara jak zrobiłem podmianę turbo.
krzysiekml Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 zakładaj wszystkie graty i zapitalaj na strojenie,jezdzić można w miarę rozsądku
pioteros Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 dokladnie jak sie nie paluje to na wszystkim procz wtryskach mozna smigac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się