Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przelicz sobie roznice przeplywu na 2.75 i 3".

Roznica to 9%, czyli:

210x1.2x1.09 czyli 274.68kM

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za przeliczniki?

Jeżeli przeplywka jest zaadoptowana to nieważne jaką ma średnice. Ile zmierzy tyle jest w rzeczywistości.

Mówienie o mocy z samego g/s to trochę sliska sprawa bez informacji o zapłonie, lambdzie itp. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docelowo chce 240KM, moje szybkie pytania:

1. Opłaca się rezać fmic na rurkach 50mm? Bo mam dostęp do tego rozmiaru za free.

2. Ruszać wydech czy seria starczy?

3. Diagnoza sprawności N75 tylko przez "zasysanie/dmuchanie" czy da sie wywróżyć Vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 mm to za malo

wydech mususz odetkac przynajmniej dp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoria mowi ze odcinek turbo -> ic powinien miec srednice taka jak wyjscie z turbo, odcinek ic -> przepustnica, srednice przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli

turbo -> ic 50mm (51 turbo)

ic -> przepustnica 60mm (65mm ma przepustka)

Ok, dzięki.

:hi:

2. Ruszać wydech czy seria starczy?

3. Diagnoza sprawności N75 tylko przez "zasysanie/dmuchanie" czy da sie wywróżyć Vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...