Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czesc .Panowie mam pytanko,padły mi zawory i czeka mnie regeneracja głowicy i spore koszta w mojej a4 b5 1,8( PB,LPG) i tak sie zastanawiam na kupnem silnika 1,8T jaki model tego silnika polecacie żeby włożyc go do mojej zapalniczki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest sens sie bawić w gotowe orurowanie FMIC do 1.8t? np takie :

http://www.sklep.carstuff.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b5-18t-orurowanie-zestaw-silikonow-do-p-24526.html

dodam że w innej kasie niż na tej stronie.

Docelowo na rok dwa moc ok 240ps fmic będzie 180mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uja widać na tych zdjeciach - jaki rozmiar rurek tu jest ? gdzie flansza pod map sensor ? gdzie wejscie na Dv ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uja widać na tych zdjeciach - jaki rozmiar rurek tu jest ? gdzie flansza pod map sensor ? gdzie wejscie na Dv ?

Wyjścia na Map SENSOR nie ma jest opisane w aukcji ( wszędzie nie ma na fmic.pl w gotowcach też nie ma na map sensor niestety )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji z b6 wejście na map sensor jest.

a z wejściem na dv co można zrobić?

2" nie będzie jakoś bardzo blokować przepływu przy wyższej mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co rozumiesz przez wyższej? Jeżeli to ma 50mm wewnątrz to okolice 230KM obskoczy.

Tak na logike, to minimalne wymagania od orurowania to srednica wieksza lub rowna od wylotu z turbiny.

Seryjne orurowanie w BEX daje rade na okolice 230KM. Krzysiekvtec o ile dobrze kojarze na DSMIC z BEX miał z hybrydą 250KM. Oczywiście na lpg, ale moc była.

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś potrzebuje flansze map sensor to z kawałkiem rury 63mm sprzedam.

Jeśli rdzen ma 50 to i rury robi się 50 a jak 63mm to 63 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za miesiąc może półtora bedę miał do sprzedania FMIC 180-tka + pełne orurowanie 51 mm ze złączkami + dp z emulatorem drugiej sondy pod k03 2.5"

Tylko zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy na dniach kupuje fmica do swojego 1.8t cały czas myślałem o 180mm bo max mocy dla tego auta to w przyszłości może 260ps. Nie wiem czy jest sens wkładać 230mm - zasłoni bardziej chłodnicę wody. Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to już i tak nie duża różnica a w 180 też bywają 60 rury. Ale skoro przy 230 jest udowodnione że nie ma laga to napewno nie zaszkodzi ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o kasę bo różnica w cenie nie jest duża tylko o przerost formy nad treścią. :) i no zasłonięcie chłodnicy wody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wloty przespawałem na 2.5 cala tak jak reszta kanalizy w układzie bo były 57 w 18-stce

musisz zaplanować sobie co chcesz i do czego to chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...