booolek Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Czesc .Panowie mam pytanko,padły mi zawory i czeka mnie regeneracja głowicy i spore koszta w mojej a4 b5 1,8( PB,LPG) i tak sie zastanawiam na kupnem silnika 1,8T jaki model tego silnika polecacie żeby włożyc go do mojej zapalniczki ?
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 http://allegro.pl/adapter-konwersja-1-8-turbo-pod-k04-064-2-0-tfsi-i5876086964.html
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Panowie, jest sens sie bawić w gotowe orurowanie FMIC do 1.8t? np takie : http://www.sklep.carstuff.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b5-18t-orurowanie-zestaw-silikonow-do-p-24526.html dodam że w innej kasie niż na tej stronie. Docelowo na rok dwa moc ok 240ps fmic będzie 180mm
Imhotet Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 uja widać na tych zdjeciach - jaki rozmiar rurek tu jest ? gdzie flansza pod map sensor ? gdzie wejscie na Dv ?
bartekzks Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 uja widać na tych zdjeciach - jaki rozmiar rurek tu jest ? gdzie flansza pod map sensor ? gdzie wejscie na Dv ? Wyjścia na Map SENSOR nie ma jest opisane w aukcji ( wszędzie nie ma na fmic.pl w gotowcach też nie ma na map sensor niestety )
MrTea Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 w wersji z b6 wejście na map sensor jest. a z wejściem na dv co można zrobić? 2" nie będzie jakoś bardzo blokować przepływu przy wyższej mocy?
wampir Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Ale co rozumiesz przez wyższej? Jeżeli to ma 50mm wewnątrz to okolice 230KM obskoczy. Tak na logike, to minimalne wymagania od orurowania to srednica wieksza lub rowna od wylotu z turbiny. Seryjne orurowanie w BEX daje rade na okolice 230KM. Krzysiekvtec o ile dobrze kojarze na DSMIC z BEX miał z hybrydą 250KM. Oczywiście na lpg, ale moc była. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez wampir
krzysiekvtec Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jak ktoś potrzebuje flansze map sensor to z kawałkiem rury 63mm sprzedam. Jeśli rdzen ma 50 to i rury robi się 50 a jak 63mm to 63
Roboform550 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Za miesiąc może półtora bedę miał do sprzedania FMIC 180-tka + pełne orurowanie 51 mm ze złączkami + dp z emulatorem drugiej sondy pod k03 2.5" Tylko zamontować.
MrTea Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 koledzy na dniach kupuje fmica do swojego 1.8t cały czas myślałem o 180mm bo max mocy dla tego auta to w przyszłości może 260ps. Nie wiem czy jest sens wkładać 230mm - zasłoni bardziej chłodnicę wody. Co radzicie?
bongod Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 230 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 180 starczy,ogólnie zasada prosta im więcej dmuchasz tym bardziej ciepło,na td04 u mnie 180 styka
bongod Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) W sumie to już i tak nie duża różnica a w 180 też bywają 60 rury. Ale skoro przy 230 jest udowodnione że nie ma laga to napewno nie zaszkodzi . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Stycznia 2016 przez bongod
MrTea Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 na fmic.pl 180mm mają wylot 57mm dopiero 230mm mają średnicę wylotu 63mm. Sam nie wiem
roman_tyk Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 180mm nie dziaduj daj 230mm bedize lepszy lans
MrTea Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 nie chodzi o kasę bo różnica w cenie nie jest duża tylko o przerost formy nad treścią. i no zasłonięcie chłodnicy wody
krzysiekml Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 wloty przespawałem na 2.5 cala tak jak reszta kanalizy w układzie bo były 57 w 18-stce musisz zaplanować sobie co chcesz i do czego to chcesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się