Berserker Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 (edytowane) Wypalanie DPF zaczęło się po 370 km. Przy rozpoczęciu wypalania wyliczona wartość sadzy 24.03 g a zmierzona 21.61g. po zakończeniu wypalania wyliczona 5.63g zmierzona 0.80 g. Wypalanie zaczęło się po zapełnieniu do 100%, ale zeszło tylko na 23%. Czy po akcji serwisowej EA 189 może DPF wypalać się częściej? Nie wiem jak wcześniej bo jestem 2 właścicielem - auto ze Szwecji. DPF był dawany do czyszczenia - nie wiem czy to prawidłowe wartości - jazda miejsko/trasowa , ale te drogi nie autostrady czy szybkiego ruchu? Edytowane 29 Grudnia 2022 przez Berserker
Muskel1 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Po akcji serwisowej jest możliwe, że dpf szybciej zapełnia się sadzą.
RALF76 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Po akcji serwisowej jest możliwe, że dpf szybciej zapełnia się sadzą. wg mojej obserwacji tak chyba jest, wygląda na to że po akcji więcej wyłapuje "szkodliwych substancji" przez co proces zapychania jest szybszy co powoduje częstsze wypalanie 1
Rabbi Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Trzeba by spróbować wrócić do fabrycznego softu tak jak go zaprojektowano i jak wyszedł z fabryki gdyż późniejsze majstrowania przy sofcie po aferze chyba miały na celu dostosowanie się do rygorów i wymagań UE w celu "zadośćuczynienia za przekręt" a nie poprawy parametrów gdyż ludzie po akcji serwisowej często narzekali na spadki mocy,dziwny dźwięk motoru,zwiększoną częstotliwość wypalania DPF,okopcone rury wydechowe itp.
RALF76 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 31 minut temu, Rabbi napisał(a): po akcji serwisowej często narzekali na spadki mocy,dziwny dźwięk motoru,zwiększoną częstotliwość wypalania DPF,okopcone rury wydechowe itp. poza częstszym wypalaniem nic z powyższego nie zaobserowałem
Rabbi Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 (edytowane) 18 minut temu, RALF76 napisał(a): poza częstszym wypalaniem nic z powyższego nie zaobserowałem Gratuluję Edytowane 29 Grudnia 2022 przez Rabbi
dziki24 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Opublikowano 19 Stycznia 2023 W dniu 29.12.2022 o 13:38, RALF76 napisał(a): poza częstszym wypalaniem nic z powyższego nie zaobserowałem Dokładnie tak potwierdzam po akcji serwisowej wypalanie sie co 350 km
Użytkownik007 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Panowie co ile km wypala się u Was DPF?
RALF76 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 350-480 w zależności miasto czy trasa
Użytkownik007 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 U mnie przez ostatnie 2 lata było co 300km a teraz od jakiegos czasu co 250km, u mnie krótkie dystanse głównie. Nalezalo by odczytać masę popiołów czy już bezwzględnie do czyszczenia ?
RALF76 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 4 minuty temu, Użytkownik007 napisał(a): U mnie przez ostatnie 2 lata było co 300km a teraz od jakiegos czasu co 250km, u mnie krótkie dystanse głównie. jaki przebieg?
RALF76 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 11 minut temu, Użytkownik007 napisał(a): 196tyś, rok 2015 przy krótkich odcinkach może tak wypalać, sprawdź VCDS stan filtra jeśli niepokoi
Użytkownik007 Opublikowano 4 Lutego 2023 Opublikowano 4 Lutego 2023 Orientuje się może ktoś czy w silniku CNHA 190KM jest możliwość demontażu filtra DPF bez wyciągania silnika? Wg moich informacji i oględzin sie nie da ale może ktoś miał już z tym doświadczenie..
Mateusz8769 Opublikowano 5 Lutego 2023 Opublikowano 5 Lutego 2023 Obczaj czy ta instrukcja podana przez mat1234 będzie dobra i do nas. Na telefonie nie będę rozpakowywał pliki. [CNHA 2.0 190 KM] filtr dpf - Strona 2 - Forum Audi A6 / A7 Klub Polska A6KLUB.PL witam właśnie dzisiaj wywalił mi błąd filtra dpf jak zrobić wypalanie czy to tylko przez kompa można? dzięki za... 1
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Mateusz dzieki za link do instrukcji. Przeanalizowałem, w A6 trzeba podnosić silnik więc w A4 tym bardziej bo jest mniej miejsca. Dostęp jest masakryczny. U mnie jeszcze Quattro więc manewry silnikiem to trzeba odpinać wał albo skrzynię... Musze zobaczyć czy jak by się ryj zdjęło to czy filtr wyszedł by do przodu, jak nawet to i tak nie wiem jak dojść do śrub od chłodnicy spalin (śruby są od strony skrzyni biegów pod turbo). Ma ktoś jakieś doświadczenie z wyciąganiem DPF w CNHA? Może jest jakiś myk ?
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Wiecie może co może być przyczyną że aplikacja VAGDPF nie sczytuje danych ze sterownika, w górnym lewym rogu świeci się żółte autko a powinno zielone.. Inne aplikacje (Car Scanner) łączą się ze sterownikiem i jest odczyt danych.. Edytowane 9 Lutego 2023 przez Użytkownik007
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Brak połączenia ze sterownikiem silnika. Wybrałeś właściwy kod silnika w aplikacji? Edytowane 9 Lutego 2023 przez Muskel1
Użytkownik007 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Tak, wybrałem grupę 9 z moim kodem CNHA. Próbowałem tez wybrać opcje aby sam pobrał kod ze sterownika przy połączeniu (pierwsze na liście) i nic.
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 VCDS normalnie łączy się ze sterownikiem silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się