Góral65 Opublikowano 12 Września 2023 Opublikowano 12 Września 2023 4 minuty temu, mariusz36 napisał(a): No , ale chyba nie założysz do polifta zderzaka z przedlita ? Robię klientowi taką a4, trzeba siedzieć w temacie żeby rozróżnić. Jak zadecyduje to zrobię.
R4xx Opublikowano 23 Września 2023 Opublikowano 23 Września 2023 Witajcie. Mam mały problem. Po wymianie oleju poci mi się śruba spustowa w misce olejowej. Co myślicie o tym, żeby olej zlać do czystego pojemnika, wymienić śrubę na nową i zlewkę wlać ponownie?
Hohe Opublikowano 23 Września 2023 Opublikowano 23 Września 2023 Osobiście, jak się tylko trochę poci, to bym ją spróbował dokręcić i olał. Niech się poci.
R4xx Opublikowano 23 Września 2023 Opublikowano 23 Września 2023 4 minuty temu, Dev napisał(a): Słaby gwint, miska do wymiany Okej, tak zrobię. Co myślisz w sprawie oleju?
pelonek1 Opublikowano 23 Września 2023 Opublikowano 23 Września 2023 (edytowane) 34 minuty temu, R4xx napisał(a): Witajcie. Mam mały problem. Po wymianie oleju poci mi się śruba spustowa w misce olejowej. Co myślicie o tym, żeby olej zlać do czystego pojemnika, wymienić śrubę na nową i zlewkę wlać ponownie? Tam masz podkładkę aluminiową pomiędzy korkiem a miską. Korka się nie wymienia, tylko podkładkę. Jak niedawno wymieniałeś, to olej do czystego pojemnika i z powrotem wlej. Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju ELRING 591.840 - AutoParts | Części samochodowe sklep internetowy, motoryzacyjny online APARTS.PL A3 (8V1, 8VK) 1.4 TFSI 2012.04->2020.10 Pierścień uszczelniający, korek... Edytowane 23 Września 2023 przez pelonek1 1
pelonek1 Opublikowano 23 Września 2023 Opublikowano 23 Września 2023 (edytowane) Nie wiem w końcu co tam będziesz robił, ale jak tylko dokładał ten pierścień uszczelniający (masz go teraz czy nie?) to wydaje mi się, że na zimnym silniku to bez spuszczania oleju i innych wynalazków odkręcisz umiejetnie korek, zatkniesz otwor w misce np palcem, zamontujesz co potrzeba i za dużo oleju Ci nawet nie zleci. Edytowane 23 Września 2023 przez pelonek1 1
Góral65 Opublikowano 25 Września 2023 Opublikowano 25 Września 2023 Witam Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć po nr jaki to akumulator AGM czy zwykły? 000915105DL 110AH/520A potrzebuję do a4 B8 Vin WAUFFAFL4FN024293, pytając w sklepach to co sklep to mi inaczej mówią a w ASO podali mi tylko taki numer i parametry ale nie potrafią określić rodzaju.
Skowrix Opublikowano 25 Września 2023 Opublikowano 25 Września 2023 000915105DL VAG - produkt oryginalny VW AUDI SEAT SKODA 000915105DL Akumulator ze wskaź. stanu naładowania Patrząc na zasadę działania to wydaję mi się, że tylko w zwykłych akumulatorach można umieścić wskaźnik naładowania (oczko) więc wskazywałoby to na zwykły aku.
turzol Opublikowano 25 Września 2023 Opublikowano 25 Września 2023 14 minut temu, Góral65 napisał(a): Witam Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć po nr jaki to akumulator AGM czy zwykły? 000915105DL 110AH/520A potrzebuję do a4 B8 Vin WAUFFAFL4FN024293, pytając w sklepach to co sklep to mi inaczej mówią a w ASO podali mi tylko taki numer i parametry ale nie potrafią określić rodzaju. Po VIN wychodzi nr aku - 000915105DL (zwykły)
Góral65 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 Mam jeszcze jedno pytanko, A4 B8 2015r sedan po parametryzacji tylnych lamp z USA na EU według schematu z Elsy kierunek z klapy mostkujemy z kierunkiem z błotnika i tak po zrobieniu wali błędem spalonej żarówki kierunku w klapie. Szukałem w Mk czy nie pojawia się napięcie na innym pinie ale jakoś nie mogę znaleźć. Nie wiem czy w schemacie jest błąd, a może ktoś to przerabiał i podpowie pod które piny i w którą kostkę w MK idą kierunki z klapy?
Dev Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 (edytowane) Pytałem w jaki sposób poprowadziłeś dodatkowy kabel i gdzie do podpiąłeś. Adaptacja lamp zrobiona ? Edytowane 1 Października 2023 przez Dev
Góral65 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 2 minuty temu, Dev napisał(a): Pytałem w jaki sposób i gdzie podpiąłeś kabel. Adaptacja lamp zrobiona ? Adaptacja oczywiście zrobiona, kabelek zmostkowałem z kabelkiem zasilającym kierunek w błotniku, tak przynajmniej mam w schemacie z elsy. a wali błędem
Dev Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko.
Góral65 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 1 minutę temu, Dev napisał(a): Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko. Tak zrobiłem i mam błąd spalonej żarówki kierunku w klapie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się