Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, mariusz36 napisał(a):

No , ale chyba nie założysz do polifta zderzaka z przedlita  ? 

Robię klientowi taką a4,  trzeba siedzieć w temacie żeby rozróżnić. Jak zadecyduje to zrobię.  

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witajcie. Mam mały problem. Po wymianie oleju poci mi się śruba spustowa w misce olejowej. Co myślicie o tym, żeby olej zlać do czystego pojemnika, wymienić śrubę na nową i zlewkę wlać ponownie? 

Opublikowano

Osobiście, jak się tylko trochę poci, to bym ją spróbował dokręcić i olał. Niech się poci. 

Opublikowano

Słaby gwint, miska do wymiany

  • Dzięki 1
Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał(a):

Słaby gwint, miska do wymiany

Okej, tak zrobię. Co myślisz w sprawie oleju?

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, R4xx napisał(a):

Witajcie. Mam mały problem. Po wymianie oleju poci mi się śruba spustowa w misce olejowej. Co myślicie o tym, żeby olej zlać do czystego pojemnika, wymienić śrubę na nową i zlewkę wlać ponownie? 

Tam masz podkładkę aluminiową pomiędzy korkiem a miską. Korka się nie wymienia, tylko podkładkę. Jak niedawno wymieniałeś, to olej do czystego pojemnika i z powrotem wlej.

 

 

Edytowane przez pelonek1
  • Dzięki 1
Opublikowano


Ktoś ma doświadczenie? 🤪

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem w końcu co tam będziesz robił, ale jak tylko dokładał ten pierścień uszczelniający (masz go teraz czy nie?) to wydaje mi się, że na zimnym silniku to bez spuszczania oleju i innych wynalazków odkręcisz umiejetnie korek, zatkniesz otwor w misce np palcem, zamontujesz co potrzeba i za dużo oleju Ci nawet nie zleci.

Edytowane przez pelonek1
  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam

Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć po nr jaki to akumulator AGM czy zwykły? 000915105DL 110AH/520A

potrzebuję do a4 B8 Vin WAUFFAFL4FN024293, pytając w sklepach to co sklep to mi inaczej mówią a w ASO podali mi tylko taki numer i parametry ale nie potrafią określić rodzaju.

Opublikowano

000915105DL VAG - produkt oryginalny VW AUDI SEAT SKODA

000915105DL Akumulator ze wskaź. stanu naładowania

Patrząc na zasadę działania to wydaję mi się, że tylko w zwykłych akumulatorach można umieścić wskaźnik naładowania (oczko) więc wskazywałoby to na zwykły aku. 

Opublikowano
14 minut temu, Góral65 napisał(a):

Witam

Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć po nr jaki to akumulator AGM czy zwykły? 000915105DL 110AH/520A

potrzebuję do a4 B8 Vin WAUFFAFL4FN024293, pytając w sklepach to co sklep to mi inaczej mówią a w ASO podali mi tylko taki numer i parametry ale nie potrafią określić rodzaju.

Po VIN wychodzi nr aku - 000915105DL (zwykły)

Opublikowano

Wielkie dzięki :hi:

Opublikowano

Zwykły kwasowy, nie AGM.

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko, A4 B8 2015r sedan po parametryzacji tylnych lamp z USA na EU według schematu z Elsy kierunek z klapy mostkujemy z kierunkiem z błotnika i tak po zrobieniu wali błędem spalonej żarówki kierunku w klapie. Szukałem w Mk czy nie pojawia się napięcie na innym pinie ale jakoś nie mogę znaleźć. Nie wiem czy w schemacie jest błąd, a może ktoś to przerabiał i podpowie pod które piny i w którą kostkę w MK idą kierunki z klapy? :hi:

Opublikowano

Jak puściłeś kabel ? 

Opublikowano (edytowane)

Pytałem w jaki sposób poprowadziłeś dodatkowy kabel i gdzie do podpiąłeś.

Adaptacja lamp zrobiona ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał(a):

Pytałem w jaki sposób i gdzie podpiąłeś kabel.

Adaptacja lamp zrobiona ?

Adaptacja oczywiście zrobiona, kabelek zmostkowałem z kabelkiem zasilającym kierunek w błotniku, tak przynajmniej mam w schemacie z elsy. a wali błędem

A4-T.png

Opublikowano

Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko. 

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał(a):

Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko. 

Tak zrobiłem i mam błąd spalonej żarówki kierunku w klapie.

Opublikowano

A kierunek jest czy nie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...