Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 godziny temu, mlodyQ napisał:

Zna ktoś numer aluminiowych łączników stabilizatora?

8K0411317D

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, mam pare pytań :smiley:

Zostałem posiadaczem wykastrowanej B8 120kM CAGC z Belgii. Czeka mnie wymiana dwumasy+sprzęgła, rozrządu i przy okazji chciałbym trochę pomodzić :smiley: Mam zamiar przyszłościowo wrzucić turbo z CAHA, więc przy okazji chciałbym się już przy aktualnych wymianach pod to przygotować :smiley:

1. Czy dwumas i sprzęgło do CAGC i CAHA są takie same? Będę celować w okolice 200kM, warto bawić się w kevlar na nowym sprzęgle? Z jakiej firmy brać dwumase i sprzęgło? Sachs czy LUK? Wymieniać od razu wysprzęglik?

2. Turbinę z CAHA wrzucę na zasadzie p&p? Garrett czy KKK?

3. Rozrząd w CAGC i CAHA jest taki sam? Pompa wody też?

4. Co w ogóle przed jakimikolwiek wymianami warto byłoby sprawdzić? Chodzi mi o kondycję silnika, czy jest sens bawić się w zwiększanie mocy? Autko ma przejechane 306k.

5. Jeśli wszystko jest jasne i zdroworozsądkowo „mam zgodę” od Szanownego Grona wyjadaczy, jest ktoś w stanie podać numery OE części? Czy równie dobrze mogę przez wyszukiwarkę alledrogo znaleźć?:smiley:

6. Zna ktoś dobrego lakiernika na Śląsku? :lol:
 

Dzięki za odpowiedzi :smiley:

Opublikowano
9 minut temu, matkos92 napisał:

Witam, mam pare pytań :smiley:

Zostałem posiadaczem wykastrowanej B8 120kM CAGC z Belgii. Czeka mnie wymiana dwumasy+sprzęgła, rozrządu i przy okazji chciałbym trochę pomodzić :smiley: Mam zamiar przyszłościowo wrzucić turbo z CAHA, więc przy okazji chciałbym się już przy aktualnych wymianach pod to przygotować :smiley:

1. Czy dwumas i sprzęgło do CAGC i CAHA są takie same? Będę celować w okolice 200kM, warto bawić się w kevlar na nowym sprzęgle? Z jakiej firmy brać dwumase i sprzęgło? Sachs czy LUK? Wymieniać od razu wysprzęglik?

2. Turbinę z CAHA wrzucę na zasadzie p&p? Garrett czy KKK?

3. Rozrząd w CAGC i CAHA jest taki sam? Pompa wody też?

4. Co w ogóle przed jakimikolwiek wymianami warto byłoby sprawdzić? Chodzi mi o kondycję silnika, czy jest sens bawić się w zwiększanie mocy? Autko ma przejechane 306k.

5. Jeśli wszystko jest jasne i zdroworozsądkowo „mam zgodę” od Szanownego Grona wyjadaczy, jest ktoś w stanie podać numery OE części? Czy równie dobrze mogę przez wyszukiwarkę alledrogo znaleźć?:smiley:

6. Zna ktoś dobrego lakiernika na Śląsku? :lol:
 

Dzięki za odpowiedzi :smiley:

https://a4-klub.pl/forum/320-audi-a4-b8/

 

Miłej lektury.

Opublikowano
W dniu 23.07.2022 o 06:47, NelsonPL napisał:

Kręci się idealnie.

 

Maglownica wadliwa.

Opublikowano (edytowane)

Jak wygląda montaż wiązki ABS (lewy przód) (foto):cygaro:

Czy jestem to w stanie sam ogarnąć? Czy lepiej niech to zrobią w serwisie?:eusathink:

Mile widziany dokładny opis montażu.:cygaro:

 

20220726_170343.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano
8 minut temu, NelsonPL napisał:

Jak wygląda montaż wiązki ABS (lewy przód) (foto):cygaro:

Czy jestem to w stanie sam ogarnąć? Czy lepiej niech to zrobią w serwisie?:eusathink:

Mile widziany dokładny opis montażu.:cygaro:

 

20220726_170343.jpg

:polew: :polew: :polew:

Sam co najwyżej możesz szmatką przetrzeć lampy

  • Haha 2
Opublikowano
11 minut temu, NelsonPL napisał:

Jak wygląda montaż wiązki ABS (lewy przód) (foto):cygaro:

Czy jestem to w stanie sam ogarnąć? Czy lepiej niech to zrobią w serwisie?:eusathink:

Mile widziany dokładny opis montażu.:cygaro:

 

20220726_170343.jpg

Dla chcącego nic trudnego. 

Opublikowano
19 godzin temu, Langista napisał:

 

Maglownica wadliwa.

To nie ten dźwięk.

Opublikowano

Jak to nie, porównaj sobie ze swoim nagraniem, inny ton ale to to samo..

Opublikowano
10 minut temu, Langista napisał:

Jak to nie, porównaj sobie ze swoim nagraniem, inny ton ale to to samo..

Nie to samo.

Opublikowano
18 minut temu, pawel72689 napisał:

Dla chcącego nic trudnego. 

Może jakieś konkrety, plan montażu.

 

Opublikowano

Przyjrzales się starej wiązce jak biegnie? 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, pawel72689 napisał:

Przyjrzales się starej wiązce jak biegnie? 

To ja się Was pytam jak biegnie.

Widzę, że tego raczej nie ogarniacie.:)

Rozumiem, że bez podnoszenia auta, zdejmowania kół itp się nie obejdzie?

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano
21 minut temu, NelsonPL napisał:

To ja się Was pytam jak biegnie.

Widzę, że tego raczej nie ogarniacie.:)

Bezczelny typ do potęgi :grin:

  • Lubię to 2
Opublikowano
30 minut temu, NelsonPL napisał:

To ja się Was pytam jak biegnie.

Widzę, że tego raczej nie ogarniacie.:)

 

Leszczu ty kompletnie nic nie ogarniasz. Jedynie durne teksty piszesz.

Opublikowano
47 minut temu, NelsonPL napisał:

To ja się Was pytam jak biegnie.

Widzę, że tego raczej nie ogarniacie.:)

Rozumiem, że bez podnoszenia auta, zdejmowania kół itp się nie obejdzie?

:grin:

ja bym próbował bez odkręcania koła :buahaha:

  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, NelsonPL napisał:

To ja się Was pytam jak biegnie.

Widzę, że tego raczej nie ogarniacie.:)

Rozumiem, że bez podnoszenia auta, zdejmowania kół itp się nie obejdzie?

Zdejmujesz koło i sprawdzasz jak idzie wiązka. Do wymiany pewnie osłona błotnika do demontażu a sama wiązka zapewne będzie wchodzić w boczną grodź silnika. Nie ma instrukcji "krok po kroku" do czegoś, co widzi się własnymi oczami i wymaga jedynie poprowadzić kabel tak, jak był wcześniej.

Opublikowano
37 minut temu, Langista napisał:

Zdejmujesz koło i sprawdzasz jak idzie wiązka. Do wymiany pewnie osłona błotnika do demontażu a sama wiązka zapewne będzie wchodzić w boczną grodź silnika. Nie ma instrukcji "krok po kroku" do czegoś, co widzi się własnymi oczami i wymaga jedynie poprowadzić kabel tak, jak był wcześniej.

Dlaczego do wymiany oslona blotnika?

Opublikowano

Do wymiany kabla, osłona błotnika do zdemontowania*

Opublikowano

dajcie spokój, Nelson nie jest w stanie wymienic sobie koła w Wy chcecie wkrecic go w wymiane wiazki :facepalm:

trzeba pruć wiazke do samej wtyczki sterownika ABS, ostatnio robiłem w Q5, wiem jak to wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...