kkrawat Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 jak znam życie w jakimś 2.2t
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Czyli teraz trzeba wrzucać na przod
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Czyli teraz trzeba wrzucać na przod Nagrajcie ten filmik porównawczy:naughty:
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 przydało by sie takie porównanie:naughty: dzisjaj mam dostac fotki tego dyfra, zobaczymy czy uda sie trafic, gosc mówi że raczej oryginał tam siedzi, tak wiec jak dojdzie do zakupu to bede dzwonil:decayed:
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Sam sobie nagraj i porównaj cwaniaku Przeciez masz Q:naughty:
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Dobra to dzisiaj nagram taki sam jak Twój:decayed: i wrzuce:jerk:
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Luzy na zębach różnicówki czy torsena można likwidować podkładkami regulacyjnymi dostepnymi w ASO, tak to fabryka wymyśliła. Normalnie potrzeba zaawansowany sprzęt pomiarowy, ale można to zrobić na wyczucie. Mnie się udało i jest mniej więcej ok.Torsen z tyłu może się rozpaść, bo jeśli tylna oś ma o wiele lepszą przyczepność to centralny torsen da rzeczywiście te 75% momentu na tył. Gdzie przy różnicówce z tyłu raczej rzadko się to zdarza w warunkach drogowych. Tak wygląda zmęczony torsen który przyjmował 500Nm http://imageshack.us/a/img440/2071/imag0656d.jpg http://imageshack.us/a/img820/3340/imag0651a.jpg http://imageshack.us/a/img267/9638/imag0653z.jpg Foto by Noorec On nie jest zmęczony, on jest zaje#$ny
Dev Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Właśnie zrobiliśmy filmik, qu....a, ja pie....ole.... żadnej różnicy :facepalm: :polew::polew:
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Będę w domu to wrzuce na YT-be.Rwie grunt równo :kox: ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- no i proszzzzzzzz...... Torsen w tylnym dyfrze audi A4 Quattro - YouTube Tomek, dzieki nagrałem to samo:wink: W sumie to faktycznie róznica nie zauważalna, myślałem że będzie któraś strona bardziej ryła.. a tu bez róznicy:whistling: a zdjęc dalej nie ma:facepalm:
MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Zróbcie filmik z ostrym ruszaniem, gdy jedno koło jest na luźnym podłożu a drugie na asfalcie. Wtedy powinna być spora różnica
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 zaczynam podejrzewać ze dlatego nie pakowali torsena na tyl bo EDS był dużo tańszym rozwiązaniem i dawał PRAWIE ten sam efekt... trzeba by było porównać jak jeździ V8 i A4 po przeszczepie dyfra
MaxsteRR Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 A co do EDS'u... da się go wyłączyć kodowaniem?
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Pany nie wiem co wy z tymi filmikami , torsen jest górą na zakrętach , wchodzisz w zakręt i jak czujesz że d*pa ucieka wciskasz gaz i pięknie wszystko się wyrównuje , ze zwykłym mechanizmem robisz oberka , ważne powyłączać ASR i inne takie .
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 mozesz odlaczyc calkiem wtyke od sterownika ABS ale wtedy i tego nie bedziesz mial, a bez EDSu to w ogole bedzie kicha bo kolo ktore strci przyczepnosc nie bedzie hamowane a wiec to ktore bedzie mialo przyczepnosc nie bedzie dostawalo od niego momentu
waskivw Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Torsen nie powinien pracować w połączeniu z EDS
pioteros Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 zgadza sie dlatego w V8 go nie ma a pozniej Torsena w ogole go nie montowali, elektronika pewnie wychodzila taniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się