Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak znam życie w jakimś 2.2t :kox:

Opublikowano

Czyli teraz trzeba wrzucać na przod :whistling:

Opublikowano
Czyli teraz trzeba wrzucać na przod :whistling:
Nagrajcie ten filmik porównawczy:naughty:
Opublikowano

A co, masz wątpliwości ?:wink:

Opublikowano

przydało by sie takie porównanie:naughty: dzisjaj mam dostac fotki tego dyfra, zobaczymy czy uda sie trafic, gosc mówi że raczej oryginał tam siedzi, tak wiec jak dojdzie do zakupu to bede dzwonil:decayed:

Opublikowano

Sam sobie nagraj i porównaj cwaniaku :polew:

Przeciez masz Q:naughty:

Opublikowano

Dobra to dzisiaj nagram taki sam jak Twój:decayed: i wrzuce:jerk:

Opublikowano
Luzy na zębach różnicówki czy torsena można likwidować podkładkami regulacyjnymi dostepnymi w ASO, tak to fabryka wymyśliła. Normalnie potrzeba zaawansowany sprzęt pomiarowy, ale można to zrobić na wyczucie. Mnie się udało i jest mniej więcej ok.

Torsen z tyłu może się rozpaść, bo jeśli tylna oś ma o wiele lepszą przyczepność to centralny torsen da rzeczywiście te 75% momentu na tył. Gdzie przy różnicówce z tyłu raczej rzadko się to zdarza w warunkach drogowych.

Tak wygląda zmęczony torsen który przyjmował 500Nm

http://imageshack.us/a/img440/2071/imag0656d.jpg

http://imageshack.us/a/img820/3340/imag0651a.jpg

http://imageshack.us/a/img267/9638/imag0653z.jpg

Foto by Noorec

On nie jest zmęczony, on jest zaje#$ny :decayed::kox:

Opublikowano

Właśnie zrobiliśmy filmik, qu....a, ja pie....ole.... żadnej różnicy :facepalm::facepalm::facepalm:

:polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

haha ;d ale zonk

Opublikowano
Będę w domu to wrzuce na YT-be.

Rwie grunt równo :kox::kox::kox:

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

no i proszzzzzzzz......

Torsen w tylnym dyfrze audi A4 Quattro - YouTube

Tomek, dzieki :hi:

nagrałem to samo:wink:

W sumie to faktycznie róznica nie zauważalna, myślałem że będzie któraś strona bardziej ryła.. a tu bez róznicy:whistling:

a zdjęc dalej nie ma:facepalm:

Opublikowano

Jakich zdjęć ?

Opublikowano

Zróbcie filmik z ostrym ruszaniem, gdy jedno koło jest na luźnym podłożu a drugie na asfalcie. Wtedy powinna być spora różnica ;)

Opublikowano

zaczynam podejrzewać ze dlatego nie pakowali torsena na tyl bo EDS był dużo tańszym rozwiązaniem i dawał PRAWIE ten sam efekt... trzeba by było porównać jak jeździ V8 i A4 po przeszczepie dyfra

Opublikowano

A co do EDS'u... da się go wyłączyć kodowaniem?

Opublikowano

Pany nie wiem co wy z tymi filmikami , torsen jest górą na zakrętach , wchodzisz w zakręt i jak czujesz że d*pa ucieka wciskasz gaz i pięknie wszystko się wyrównuje , ze zwykłym mechanizmem robisz oberka , ważne powyłączać ASR i inne takie .:decayed:

Opublikowano

mozesz odlaczyc calkiem wtyke od sterownika ABS ale wtedy i tego nie bedziesz mial, a bez EDSu to w ogole bedzie kicha bo kolo ktore strci przyczepnosc nie bedzie hamowane a wiec to ktore bedzie mialo przyczepnosc nie bedzie dostawalo od niego momentu

Opublikowano

Torsen nie powinien pracować w połączeniu z EDS

Opublikowano

zgadza sie dlatego w V8 go nie ma a pozniej Torsena w ogole go nie montowali, elektronika pewnie wychodzila taniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...