Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szacun :hi:

Opublikowano

bo Sid-owi odpadł potencjalny klient . kończ auto i pokaż co ono potrafi . Pozdrawiam i trzymak kciuki

Do SID'a akurat nic nie mam. :) Dzwonił i wyjaśniał sytuację. Fakt, faktem też nie lubi TDI, ale nie okazywał tego w taki sposób jak co poniektórzy w komentarzach na FB. :facepalm:

Opublikowano

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Opublikowano (edytowane)

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Jak chcesz jeździć tylko na wprost, to jest :decayed:

Edytowane przez vdm
Opublikowano

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Jak chcesz jeździć tylko na wprost, to jest :decayed:

Poważnie czy żartujesz sobie? Lepiej żebyś żartował, bo mi marzenia popsujesz

Opublikowano (edytowane)

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Byłem u znajomego (przy okazji mechanika) dziś i miał 3.0tdi na chwilę. Jak zawsze chłopak jest spokojny to dziś rzucał cenzura na lewo i prawo z jego powodu :D Przytoczył mi kilka rzeczy charakterystycznych dla tego silnika: elektryczna geometria turbo, wtryski piezoelektryczne, rozrząd od d*py strony, klapki w kolektorach itd itp o dostępie do każdej pierdoły nie wspominając... A! i to wszystko się psuje (i nie jest tanie) ;)

Lepiej przemyśleć co nieco kilka razy. Fajny silnik na pewno dopóki nic się nie dzieje.

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Byłem u znajomego (przy okazji mechanika) dziś i miał 3.0tdi na chwilę. Jak zawsze chłopak jest spokojny to dziś rzucał cenzura na lewo i prawo z jego powodu :D Przytoczył mi kilka rzeczy charakterystycznych dla tego silnika: elektryczna geometria turbo, wtryski piezoelektryczne, rozrząd od d*py strony, klapki w kolektorach itd itp o dostępie do każdej pierdoły nie wspominając... A! i to wszystko się psuje (i nie jest tanie) ;)

Lepiej przemyśleć co nieco kilka razy. Fajny silnik na pewno dopóki nic się nie dzieje.

Wtryski piezoelektryczne? przecież tam jest pompa cr. Po za tym na pewno miał na myśli poprzednią generację nie tego co ma maks

Opublikowano

Wtryski piezoelektryczne? przecież tam jest pompa cr. Po za tym na pewno miał na myśli poprzednią generację nie tego co ma maks
dokładnie, zreszta ten 3.0 tdi to już nie te starsze , chociaż dobrze utrzymane starsze egzemplarze nie miewaja aż takich problemów i służą latami ...btw gratulacje projektu , coś innego odbiegającego od wszystkich będziem śledzić :wink::hi:
Opublikowano

Kurde szacun. Sam marzę o swapie na 3.0tdi bo jestem zakochany w tym silniku.

Jest w ogóle możliwe włożyć ten motor do mnie wyrzucając mojego avg?

Byłem u znajomego (przy okazji mechanika) dziś i miał 3.0tdi na chwilę. Jak zawsze chłopak jest spokojny to dziś rzucał cenzura na lewo i prawo z jego powodu :D Przytoczył mi kilka rzeczy charakterystycznych dla tego silnika: elektryczna geometria turbo, wtryski piezoelektryczne, rozrząd od d*py strony, klapki w kolektorach itd itp o dostępie do każdej pierdoły nie wspominając... A! i to wszystko się psuje (i nie jest tanie) ;)

Lepiej przemyśleć co nieco kilka razy. Fajny silnik na pewno dopóki nic się nie dzieje.

Wtryski piezoelektryczne? przecież tam jest pompa cr. Po za tym na pewno miał na myśli poprzednią generację nie tego co ma maks

pompa CR jest to oczywiste , a wtryski są piezoelektryczne

Opublikowano

a klapki w kolektorach padające to mają 2.7 tdi a nie 3.0

Opublikowano

Wydaje mi się że w 3.0 jest ten sam problem. Decydując się na ten silnik najlepszym rozwiązaniem jest ten 240-to konny.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dalej twierdzę że powinno siedzieć tam 2,7TT

3-gio RS4 już Ci Max nie sprzedam bo jak nastanie na dobre era 3 cylindrów w dieslu to go tam wsadzisz :-)

Opublikowano (edytowane)

Dalej twierdzę że powinno siedzieć tam 2,7TT

3-gio RS4 już Ci Max nie sprzedam bo jak nastanie na dobre era 3 cylindrów w dieslu to go tam wsadzisz :-)

Zauważ, że z pojemnością idę w górę a nie w dół. Później będzie 4,2, a potem 6,0. :decayed: Zawsze mogłem wsadzić silnik z Lupo 3L :grin:

Wydaje mi się że w 3.0 jest ten sam problem. Decydując się na ten silnik najlepszym rozwiązaniem jest ten 240-to konny.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Ten seryjnie ma 245KM.

Edytowane przez MaxsteRR
Opublikowano

Problem napinacza i rozrządu został dobiero od 09/2013 poprawiony. Wiem bo też wymieniałem. Koniec OT.

Opublikowano

a klapki w kolektorach padające to mają 2.7 tdi a nie 3.0

3.0 też

Opublikowano

Autko piękne i widze, ze idziesz z duchem czasu - tylko czekac jak w f1 beda ropniaki jezdzic ;)

A hejtuja Ci co w zyciu nigdy auta za swoje nie tankowali ;)

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak ktos robi z klekota czyt tdi rs4 to wow fajnie a jak do ori budy rs4 upchniesz 3.0tdi to pierdzielą bzdury eh co za rasa

Opublikowano

Jak ktos robi z klekota czyt tdi rs4 to wow fajnie a jak do ori budy rs4 upchniesz 3.0tdi to pierdzielą bzdury eh co za rasa

Zgadzam się z Tobą co do słowa..

Powodzenia w strojeniu TDI.

Opublikowano

Zawsze mogłem wsadzić silnik z Lupo 3L :grin:

ale Lupo 3L to Ty szanuj! ;) to jest absolutnie fantastyczny woz - jak tankuje na wielkanoc to na wszelki wypadek skladam juz zyczenia bozonarodzeniowe bo nie wiem czy sie spotkamy na stacji ;)

Opublikowano

Zawsze mogłem wsadzić silnik z Lupo 3L :grin:

ale Lupo 3L to Ty szanuj! ;) to jest absolutnie fantastyczny woz - jak tankuje na wielkanoc to na wszelki wypadek skladam juz zyczenia bozonarodzeniowe bo nie wiem czy sie spotkamy na stacji ;)

No ja o tym wiem. :) Ale pojawiły się głosy, że wkładam 3,0TDI dla oszczędności :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...