Dev Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 15 minut temu, kamil-vag napisał: Haha @Dev no trza se radzić, to jest tylko dla mnie, ja na tym nie zarabiam itd, także loozik ? Ja mam ori, ale też nie biorę kasy za diagnozę, kodowania, adaptacje czy inne bzdury.
kamil-vag Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2019 Tyle to ja już wiem, że Ty dobry chłopak jesteś ?
lewiatan1989 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Nooo Kamilu jednak musiałeś być grzeczny
Damianq Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Napisze bo chyba muszę... przeczytałem ostatnia i przedostatnia stronę i patrząc jak podchodzisz do tematu to chyba jutro zainwestuje w czteropak i do poduszki polecę od deski do deski Szacunek za widzę i chęci ! Edytowane 2 Stycznia 2020 przez Damianq 1
Venovsky Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 7 godzin temu, Damianq napisał: Napisze bo chyba muszę... przeczytałem ostatnia i przedostatnia stronę i patrząc jak podchodzisz do tematu to chyba jutro zainwestuje w czteropak i do poduszki polecę od deski do deski Szacunek za widzę i chęci ! Do poduszki to nie radzę bo potem nie będziesz mógł zasnąć tak Ci się będą oczy świeciły od pomysłów 1
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 Po wielu dłuuuugich bojach w końcu udało się zaadoptować licznik taki jaki powinien być, czyli końcówka 930R dla TDI Klucze przypisane VCDS, wszystko działa jak należy Postanowiłem tez wymienić pozostałe potencjometry silniczków klimatyzacji - te za schowkiem. Druga partia z Ali przyszła trochę bliższa 4,7k bo w granicach 4,8 - 5k. W porównaniu do pierwszej partii gdzie każdy miał 4,2 to trochę mniejsza różnica. No i standardowo adaptacja kanał 00 read, save, potem BS 001 i go... i d*pa :/ Błędy typu adaptation limit surpassed i to na potencjometrze, który wymieniałem wcześniej, po stronie kierowcy... Myślę kuźwa co jest... I właśnie zaświeciła żarówka, że ten od kierowcy miał 4,2k, czyli może jest zbyt duża różnica pomiędzy nimi (tymi 4,2 a nowymi 4,8-5,0k) No i znowu magiczna gimnastyka i do G220 włożony potencjometr ~ 5k. Adaptacja i jest OK. Czyli wniosek prosty, jak macie zamiar wymienić potencjometry to pomierzcie sobie miernikiem czy mają podobne wartości - jak widać odchyłka do 0,2k nie robi różnicy... najlepiej by było wszystkie włożyć takie jak były ori... Zostawiłem jeden zielony 4,2k na klapie V113 - czyli to co odcina/dopuszcza powietrze pod nogami kierowcy, tu nie generuje błędu, być może dlatego, że ta klapa działa 0/1 czyli otwórz/zamknij, podobnie jest chyba z V71... Reszta działa krokowo, więc pomiary pewnie muszą być podobne, i tak jest na zrzutach w VCDS w grupach 003 - 006. Przy okazji dotarła z ali nowa dyszka spryskiwaczy tył i nowa zaślepka, tylko że zaślepka ni hu hu nie pasuje, wiec została stara... głównie i tak mi chodziło o nową dyszkę... Jako, że ciągle czułem niedosyt w pracy silnika, dokupiłem znowu Archoil 9100, będzie i do Audi i Polówka też dostanie ^^ Moje czarne lampki sprzedałem @pklima91, wyglądały spoko, ale niestety do H7 ta soczewka Hella3 się nie nadaje, świeci tragedia, jak to @dekiel 13 powiedział, jak świeczki. Na żarnikach zapewne jest za***iście... Mam już plan na kolejne lampki dla siebie. Czekam na soczewki z Ali... Na razie klasyka, i chyba będę musiał wrzucić chromowany znaczek, żeby to jako tako pasowało, bo niestety na swoje lampy na razie nie mam czasu Jebie ten kontrast po oczach jak nie wiem haha... Kilka słów o klonie 19.6.2 - działa zajefajnie, dużo lepiej od VAG002 z eservice... także @MaTeo85 jeszcze raz dzięki za mikołaja ! 4
lewiatan1989 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 No good job !!! To teraz jeszcze szukamy vfiza w dobrych pieniądzach do tego licznika. Rozumiem, że odczyty z czujników już nie świrują? Co do potencjometrów to ten wcześniej przeszedł adaptację? Bo przedtem wnioskuję, że on trybił - prawda? ten pod kierownicą jak wymieniłeś go jakiś czas temu? Dziwne, że jego błąd wywaliło po wymianie innych. 41 minut temu, kamil-vag napisał: Jako, że ciągle czułem niedosyt w pracy silnika, dokupiłem znowu Archoil 9100, będzie i do Audi i Polówka też dostanie ^^ Pytanie czy Polówka szoku nie zazna A znaczek ... moją opinię już znasz... teraz musi być srebrny 2
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 4 minuty temu, lewiatan1989 napisał: Co do potencjometrów to ten wcześniej przeszedł adaptację? Bo przedtem wnioskuję, że on trybił - prawda? ten pod kierownicą jak wymieniłeś go jakiś czas temu? Dziwne, że jego błąd wywaliło po wymianie innych. No własnie to jest dziwne, że jak reszta była 4,7 to ten 4,2 nie zgłaszał błędu i było OK, dopiero jak reszta z 4,7 zmieniłem na 4,8-5,0k to tamten wywalił błąd i nie przechodził adaptacji... czyli muszą być zachowane jakieś widełki jak wiać...
Frond Side Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Sama zmiana zegarów na kolor to duża odskocznia a do tego vfiz jak podpowiada Lewiatan to wisienka na torcie. Chociaż patrząc po lampach to chyba powrót do serii się szykuje . Powiedz jeszcze czemu wymieniłeś kolejne potencjometry bo były ori, też już szwankowały ? 1
kamil-vag Opublikowano 11 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2020 Znaczy się kolor fis miałem już dawno, ale na zegarach z B7. Było immo-off, nie działał czujnik temp/poziomu oleju, dziwne wskazania spalania. Teraz na zegarach dla B6 wszystko jest jak należy Hehe, powrót do serii ? Nie no, musza na jakiś czas być zwykłe lampy, będę miał czas to spróbuje zrobić dla siebie imitacje bixów.... 3 godziny temu, Frond Side napisał: Powiedz jeszcze czemu wymieniłeś kolejne potencjometry bo były ori, też już szwankowały ? Co jakiś czas, sporadyczne pojawiały się błędy typu blocked or no voltage na silniczkach, do tego po wyjęciu kluczyka ciągłe pykanie i próba pozycjonowania się klap... Myślę, że była już na nie pora po tylu latach hehe, zobaczymy ile te teraz pożyją bez błędu.
Frond Side Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 A kojarzysz jak to jest z klapkami pod filtrem kabinowym? Czyszcząc obieg izopropanolem zamykały sie, a po zgaszeniu auta otwierały. Pamiętam, że musiałem się trochę nakombinować. Czyżby też jakiś problem z silniczkiem?
kamil-vag Opublikowano 11 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2020 To są V71 i v113. One działają na zasadzie otworz/zamknij właśnie. I jak się nie mylę naprzemiennie... Jak jedna otwarta to druga zamknięta. Jeśli nie masz błędów z tych potencjometrow to nie ma co na razie ruszać... V71 to ten, który dopuszcza powietrze z zewnątrz V113 od obiegu wewnętrznego... Zobacz sobie u mnie na screenach, jak V71 ma max otwarcie to V113 ma min wartość wtedy, czyli zamknięty... 1
Frond Side Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 U Ciebie faktycznie na przemian a jak sie nie mylę u mnie równocześnie chodziły, muszę sprawdzić ale błędu nie mam wiec póki co z ciekawości zobaczę.
dekiel 13 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 10.01.2020 o 16:04, kamil-vag napisał: Moje wyglądały spoko, ale niestety do H7 ta soczewka Hella3 się nie nadaje, świeci tragedia, jak to @dekiel 13 powiedział, jak świeczki. Niestety ori lampy na H& żarówkach to porażka w b6 i pomyłka produkcyjna . Być może spełniały one standardy świecenia 16 lat temu ale mają się nijak obecnie.Lampy mam po regeneracji soczewy hella 3 i po prostu .... nie świecą. Jeżdże dużo po Skandynawii i główne drogi odpowiednik naszych krajowych są ...oświetlone i można śmigać na pozycjach właściwie. Z takimi auto kupiłem bo priorytetem był przebieg , avf, avant i brak dpf a samo auto jest w doskonałym stanie z przebiegiem obecnie 170 kkm. Wkrótce wpadną bizeznony z soczewami b8 fl . Nie jest tu niczym dziwnym nowe auto z salonu z dodatkowymi halogenami wielkości talerza obiadowego , warunki od jesieni są trudne i jeżdżenie na takich halogenach jest koniecznością na krętych i wąskich drogach gdzie łosie łażą dość często a jazda na ori halogenach jest czymś normalnym. Tak więc te lampy w b6 to wg mnie jego 'pięta achillesowa' podobnie jak ori hamulce 312/245 , które mogą hamować dziadka jadącego po bułki lub mamuśkę do przedszkola a nie dość częstą jazdę po autostradach czy nawet awaryjne sytuacje na drodze , które każdemu mogą się przydarzyć. Edytowane 11 Stycznia 2020 przez dekiel 13
marky2552 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Ja tam z hella 3 zadowolony jestem tu foto moje i świeciła jedna tylko bo druga lampa odłaczona na skutek wypadku z sarną i świeciła do góry wg mnie ta soczewka fajnie szeroko świeci
dekiel 13 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Teraz, marky2552 napisał: Ja tam z hella 3 zadowolony jestem tu foto moje i świeciła jedna tylko bo druga lampa odłaczona na skutek wypadku z sarną i świeciła do góry wg mnie ta soczewka fajnie szeroko świeci A jakie żródło światła masz ,żarówkę H7 czy zenon ?
kamil-vag Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Ale ja pisałem o żarowce nie zarniku, ogólnie soczewka ok, ale nie do H7 ? I Paweł też o H7... 1
dekiel 13 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) 12 minut temu, kamil-vag napisał: Ale ja pisałem o żarowce nie zarniku, ogólnie soczewka ok, ale nie do H7 ? I Paweł też o H7... Dokładnie , to widać zresztą że zenon pali pobocze dlatego ironicznie zapytałem ale marky 2552 zaspał najwyrażniej P.S. Kamil dzięki raz jeszcze za ocenę logów w moim. Niedługo czipsik u Galetto i ciąg dalszy modzenia , graty powoli przychodzą. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez dekiel 13
kamil-vag Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 43 minuty temu, dekiel 13 napisał: Niedługo czipsik u Galetto To fajnie, że jedziesz do Karola, będziesz miał zrobione dobrze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się