Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Dev napisał(a):

Czym czyściłeś piastę i co tam smarowałes i czym ?

Szczotka, papier ścierny do goła piasta właśnie po tej stronie jest idealnie bo 2 lata temu była piasta wymieniana i smar miedziany do piasty natomiast do prowadnic kupowałem specjalny w Sziku Bosh tubkę, ale to coś tłoczek szwankuje bo wkręcił się fajnie lecz teraz jakby nie cofał..

Edytowane przez FabianB
  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na połaczeniu tarcza-piasta nie daje sie zadnego g....a :facepalm:

piasta i tarcza musza byc idealnie czyste

Opublikowano (edytowane)

Niech będzie lecz to nie rozwiązuje mojego problemu, pytałem czy ktoś już miał taką podobną sytuację po wymianie i się to dotarło samo, czy nie? 

Czy jednak będę musiał regenerować zacisk. 

Edytowane przez FabianB
Opublikowano

Jest duża szansa, że się ułoży. U mnie tak było.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, przem8 napisał(a):

Jest duża szansa, że się ułoży. U mnie tak było.

Oby, bo tak myślałem jak najkorzystniej już czy opłaca się regenerować samemu te zaciski czy lepiej było by kupić już zregenerowane albo całkiem nowe - jeśli tak to jakie jakiego producenta czy jakieś OE?

Edytowane przez FabianB
Opublikowano

Pany mam przygtotowane zaciski i jarzma pod swap na 312. Polecicie jakiś zestaw coś koło 500-600? Czy szoda zachodu. 80% tras  to wokól domu  pare razy w roku jakiś wyjazd. Pozdrawiam cieplutko :D 

Opublikowano
57 minut temu, kubicv10 napisał(a):

Polecicie jakiś zestaw coś koło 500-600?

Z TRW powinieneś się wyrobić w tej kwocie.

Opublikowano

 

4 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Z TRW powinieneś się wyrobić w tej kwocie.

Super, dzięki wielkie! ? 

Opublikowano
W dniu 21.05.2023 o 09:00, przem8 napisał(a):

Jest duża szansa, że się ułoży. U mnie tak było.

I u mnie się ułożyło na następny dzień pojechałem trasa 60km w jedną i zimna tarcza koło, po nocy jak ostygło to jakby ręką odjął ?

Opublikowano

Hej.Takie pytanie.Czy próbował ktoś tak przerobić osłonę tył z S4B7 300 aby idealnie pasowała w zamian za 288?Nie chodzi mi o dodatkowe otwory czy wsporniki.Raczej o spawanie części z 288 do 300 lub odwrotnie. Lub ewentualnie co potrzeba przełożyć z S4 żeby przykręcić osłonę oryginalnie?Zwrotnice,całą belkę?Tak aby to było p&p.Nie chodzi mi o odpowiedzi typu że bez sensu,nie opłaca się czy kupa roboty. Interesuje mnie konkretnie co trzeba wymieniać. Będę cały tył rozbierać na części pierwsze do malowania więc to nie problem wymienić tak aby później wszystko pasowało bez przeróbek. Chcę tylko informacji co potrzeba?

Opublikowano

 Cześć,

Poszukuje taniego dobrego zestawu tarcze+klocki do Audi A4B7 1.8T Q na przód WAUZZZ8E85A435140

Opublikowano

Nie ma takiego, jest albo tani, albo dobry, pogódź się z tym.

Opublikowano
3 minuty temu, gacekkstb napisał(a):

 Cześć,

Poszukuje taniego dobrego zestawu tarcze+klocki do Audi A4B7 1.8T Q na przód WAUZZZ8E85A435140

Oszczędzanie na tak ważnych dla bezpieczeństwa częściach jak klocki i tarcze oraz kupywanie badziewia nie jest najlepszym pomysłem na zaoszczędzenie kilkudziesięciu zł.

Opublikowano

W takim razie co polecacie :)

Opublikowano

Tarcze możesz brać Textara i klocki Ferodo. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Tarcze możesz brać Textara i klocki Ferodo. 

Znajdę gdzieś jaki mam rozmiar tarczy ?:)

Opublikowano

Po kodach wyposażenia na wlepce.

Opublikowano
W dniu 6.06.2023 o 20:35, gacekkstb napisał(a):

Znajdę gdzieś jaki mam rozmiar tarczy ?:)

Sądząc po silniku który podałeś to zakładając że nikt nie zrobił swapa to masz tarcze 312/255

Opublikowano

Witam, Panowie, przeczytałem prawie cały wątek i im więcej informacji na dany temat, to człowiek ma mętlik w głowie, co kupić. Mianowicie potrzebuję zestawu tarcz i klocków 320mm. Swap hamulców robiłem jakieś 4 lata temu. Mimo iż moje tarcze i klocki są jeszcze w dobrym stanie to niestety przy hamowaniu ze 120 z większych prędkości czuć bicie. Wykonałem pomiar tarcz i Piast, i okazuje się, że tarcze są krzywe.

 

Więc pytanie do was Co polecacie założyć, poszukuję czegoś w miarę rozsądnego, co dobrze hamowało, cena powiedzmy do 800-1000 zł, ale wiadomo, że im taniej, tym lepiej, chociaż na hamulcach się nie oszczędza.

 

Mam już mętlik w głowie, co wybrać, Czy tarcze gładkie, czy nacinane,  nawiercane, może jedno i drugie. Poszukuję zestawu takiego co po kilku tysiącach nie dostanie znów bicia. Pod uwagę biorę Ferrodo, textara, Rotingera, Zimmermann, Brembo. Jak już mam swojego faworyta to nagle na kolejnej stronie jest jakaś negatywna opinia.  Macie  jakieś sprawdzone zestawy tarcz i klocków będę wdzięczny za polecenia dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Chcesz kupić tarcze i klocki na przód + tył? Za 1000 zł powinieneś zmieścić się z Textarem, chociaż osobiście polecam ATE. Kup zwykle, gładkie wentylowane tarcze i będziesz zadowolony. Zweryfikuj czy piasta jest dobra, bo tarcze same z siebie się nie krzywią.

Edytowane przez Langista

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...