Banan 106 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Kontrolka silnika i EPC palą się po przekręceniu licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki789 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wszystko dziala po za spalaniem jak w kanale 60 zaprogramuje 1025 to itrymuje sie spalanie srednie na 15 i na postoju od 15.9 rosnie a potem jak chce jak wezme na1024 to odrazu na 51 Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Dobra ogarniete kodowanie 1025 w kanale 60 i 30km jazdy Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Wsad dalej aktualny Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No widzisz APS już się komunikuje po CAN z licznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Panowie rok temu montowałem FIS do mojej b5 z silnikiem b5 zegary które kupiłem z FIS były tez od przedlifta. Czy jeżeli bede chciał teraz założyć sobie FiS polift to poza przelozeniem pinologi w nowe kostki trzeba dołożyć emulator poziomu oleju by nie było alladyna tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Panowie rok temu montowałem FIS do mojej b5 z silnikiem b5 zegary które kupiłem z FIS były tez od przedlifta. Czy jeżeli bede chciał teraz założyć sobie FiS polift to poza przelozeniem pinologi w nowe kostki trzeba dołożyć emulator poziomu oleju by nie było alladyna tak? Niestety tak, w poliftowych wszystkie juz mialy z czujnikiem poziomu oleju w misce. Ja u siebie mam taki emulator zalozony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 A tak to więcej nie ma niespodzianek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Tylko trzeba zmienic Vagiem z magistrali Can na analogowa i tam pare pier**l, ale wielkiej filozofi nie ma Tylko nie wiem czy cos z immo nie bedziesz musial zrobic bo masz przedlifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Czy czerwona wtyczka od sterownika wysokosci xenonow to to samo co w liczniku 919? Wyglada identycznie. To samo. Potrzebujesz? Mam trochę takich wtyczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 sam mam i chcę sprzedać i nie wiem czy do licznika się nada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 U mnie nie ma alladyna, chyba masa na pin 25 pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cys 0 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Małe pytanie, czy do licznika z wsadem D18 można wgrać wsad D13? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 A pytanie. Mam sedana I manetke od FISa od sedana ale mam spryskiwacze reflektorów dokładane z dodatkowym pstryczkiem. Nie bardzo mi się to podobało dlatego kupiłem do tego celu manetkę od avanta, która ma włącznik spryskiwacza szyby tylnej. I do tego włącznika chcę podpiąć spryskiwacze lamp. I teraz pytanie która kostka i czy też piny odpowiadają za działanie tego włącznika? Czy może jednak ta brązowa kostka od FISa i któryś kabel za to odpowiada. Ile kabli ma ta brązowa kostka od FISa od sedana? Bo moja ma 6 (zielony, czerwony, niebieski, czarny, szary i żółty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Ale kombinujesz, ale kombinujesz Kombinator i leń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 A pytanie. Mam sedana I manetke od FISa od sedana ale mam spryskiwacze reflektorów dokładane z dodatkowym pstryczkiem. Nie bardzo mi się to podobało dlatego kupiłem do tego celu manetkę od avanta, która ma włącznik spryskiwacza szyby tylnej. I do tego włącznika chcę podpiąć spryskiwacze lamp. I teraz pytanie która kostka i czy też piny odpowiadają za działanie tego włącznika? Czy może jednak ta brązowa kostka od FISa i któryś kabel za to odpowiada. Ile kabli ma ta brązowa kostka od FISa od sedana? Bo moja ma 6 (zielony, czerwony, niebieski, czarny, szary i żółty) Jest obszerny temat o dołożeniu spryskiwaczy do b5. Tylko trzeba.chęci i poszukać. No i poczytać. Jest tam wszystko wyjaśnione co trzeba kupić i jak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Manetka-page-001 Manetka-page-002 Manetka-page-003 Manetka-page-004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Owszem kolego jest obszerny ale na zasadzie oryginalnego działania. A mi chodzi o użycie manetki (a raczej tego pstryczka spryskiwaczy tylnej szyby z avanta) od avanta przedlift z FISem do mojego sedana przedlift z FISem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
febipl 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Może ktoś zna rozwiązanie mojego problemu i będzie w stanie mi pomóc... Auto to A4 B5 AFN z '97 licznik ori UK NSI wymieniony na VDO z FIS'em z '98. Problem polega na tym że cały czas świeci żółta kontrolka od ABS i po uruchomieniu silnika sygnalizuje na wyświetlaczu niedobór płynu chłodniczego. Sto razy sprawdzałem podłączenie i wszystko jest jak na rozpiskach znalezionych na pierwszych stu stronach wątku (przyznaję, dalej nie czytałem, bo już mi oczy wypływały). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Wymień zbiornik wyrównawczy na poliftowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
febipl 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Dzięki za podpowiedź. Zostaje jeszcze kontrolka ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Co do kontrolki to podepnij się kompem i zobacz jakie masz błędy od abs jak nic nie będzie to może kabelek nie tak podpięty By HTC Desire 820 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się