DeeJay_Kill Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 pozwolę sobie odgrzać kotleta: Jak wygląda sprawa w aucie z automatem? Mam wyświetlacz temp. zewn. i wyświetlacz położenia skrzyni. Auto - AFN 97' - rozumiem, że lepiej opłaci mi się kupić zegary bez wbudowanego immo i z kostkami 26 pin - w nowszych są 32 pin. Powiem tak - jestem gotów brać się za przeróbkę, tylko takie formalne pytanie - czy licznik po 98 ma więcej zalet? (te z 32 pinowymi kostkami), czy w ogóle nie warto brać takich zegarów i kombinować z wtyczkami... Są jakieś dodatkowe funkcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smolk Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 też mam zegary z pełnym fisem, Tylko jedno pytanie- u mnie cały fis świeci na żółto (pomarańczowo) Czy da się to jakoś vagiem przekodować, ewentulanie żarówki jakieś podmienić ? Chciałbym mieć górę na żółto tak jak jest a temp i spalanie na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 też mam zegary z pełnym fisem, Tylko jedno pytanie- u mnie cały fis świeci na żółto (pomarańczowo) Czy da się to jakoś vagiem przekodować, ewentulanie żarówki jakieś podmienić ? Chciałbym mieć górę na żółto tak jak jest a temp i spalanie na czerwono. U mnie górne 2 linijki są czerwone, jeżeli podłączone jest radio (inf. o stacji, RDS), a pozostałe komunikaty ostrzegawcze wyświetlane są na pomarańczowo. Możesz to sprawdzić wciskając na dłużej przycisk od ustawień zegara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smolk Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 no i wtedy mam wszystko na pomarańczowo i paliwo i olej itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Kupiłem zegary z fis'em z 97', czyli tak, jak mój, kostki również 26 pin. Mam nadzieję, ze pójdzie bez większych problemów, zresztą się zobaczy - zegarki za 120 skołowałem, więc nie jest źle;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 brakuje mi srodkowej wtyczki tej czerowonej do fisa bo sprzedajacy nie miał (wyrzucił ) gdzie ja moge dostac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 zrób sobie z wtyczki do dysku od kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 jakby ktos miał, albo wiedział gdzie moge dostac licznik fis starego typu (do konca 97) prosze o PW, bo sprzedajacy mnie a jeszcze moje pytanie, teraz mam licznik wyskalowany do 220km/h ten co moge kupic jest do 260, wiec jak go podepne to bedzie dobrze wskazywał predkosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtJG Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a jeszcze moje pytanie, teraz mam licznik wyskalowany do 220km/h ten co moge kupic jest do 260, wiec jak go podepne to bedzie dobrze wskazywał predkosc? Dobrze będzie wskazywał. Przerabiałem temat u siebie. PS Akurat tak się składa, że mam do opchnięcia piękny licznik od A6 (ten z ori ringami). Oczywiście licznik przerobiony, tak aby chodził w A4 ('95-'97) Info na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Wyrezałem fis u siebie. Potrzeba kilku sprostowań w temacie - gdy nie posiadacie w swoich obecnych kostkach do licznika kontroli klocków ham, poziomu płynu spryskiwacza, to nie zwierajcie tych pinów do masy! (pin 9 zostawić niepodłączony). Co do termometru - ja miałem ori i wystarczyło podpiąć brązowo-żółty przewód do 5. pinu kostki fis'a. Jako, że mam automat, to jeszcze położenie dźwigni musiałem podłączyć - czarny przewód w kostce 10 pin (od termometru) do 6. pinu w kostce fis. Przewód spalania faktycznie jest w żółtej kostce pod komputerem - cienki żółty - taki jest tylko jeden, nie pomylicie się. Btw - mam silnik AFN - to ma znaczenie, w benzynach są chyba inne kolory przewodów. Potem zostaje kodowanie i mamy wyrezany fis;) Tu się rodzi mój problem - kupiłem zegary od anglika, przekodowałem licznik na 00140, a zegary pokazują źle;/ Dodatkowo kupiłem zegary od benzyny, więc od swojego starego licznika przełożyłem tarcze obrotomierza i prędkościomierza - musiałem ściągać wskazówki, żeby to zrobić. Obroty nie są poprawnie pokazywane, na jałowym wskazują jakby 500. Prędkościomierz chyba też nadal pokazuje w milach - mierzyłem prędkość gps'em - są rozbieżności. Gdy biorę test wskaźników i powinny wszystkie ustawić się pionowo, obrotomierz i prędkościomierz zostaje w pozycji skośnej - ok. 80 km/h, na obrotomierzu ok. 2200rpm (na mojej tarczy ze starego licznika), natomiast temp. płynu i paliwo stoją pionowo. Próbowałem kilkoma programami i sposobami, niestety w jakbym nie kodował, to jest źle Gdy zakładałem wskazówki, ustawiłem je jakieś 2-3mm poniżej zerowych wartości na zegarach. Nie wiem, dlaczego nie wyświetla poprawnie, skoro kodowanie jest dobre, fis i licznik km wyświetla mi w poprawnych jednostkach, a zegary niestety nie Może jest to jednak spowodowane ściągnięciem przeze mnie wskazówek? Pomóżcie, bo już mi pomysłów brakuje;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Wyrezałem fis u siebie. Potrzeba kilku sprostowań w temacie - gdy nie posiadacie w swoich obecnych kostkach do licznika kontroli klocków ham, poziomu płynu spryskiwacza, to nie zwierajcie tych pinów do masy! (pin 9 zostawić niepodłączony). Co do termometru - ja miałem ori i wystarczyło podpiąć brązowo-żółty przewód do 5. pinu kostki fis'a. Jako, że mam automat, to jeszcze położenie dźwigni musiałem podłączyć - czarny przewód w kostce 10 pin (od termometru) do 6. pinu w kostce fis. Przewód spalania faktycznie jest w żółtej kostce pod komputerem - cienki żółty - taki jest tylko jeden, nie pomylicie się. Btw - mam silnik AFN - to ma znaczenie, w benzynach są chyba inne kolory przewodów. Potem zostaje kodowanie i mamy wyrezany fis;) Tu się rodzi mój problem - kupiłem zegary od anglika, przekodowałem licznik na 00140, a zegary pokazują źle;/ Dodatkowo kupiłem zegary od benzyny, więc od swojego starego licznika przełożyłem tarcze obrotomierza i prędkościomierza - musiałem ściągać wskazówki, żeby to zrobić. Obroty nie są poprawnie pokazywane, na jałowym wskazują jakby 500. Prędkościomierz chyba też nadal pokazuje w milach - mierzyłem prędkość gps'em - są rozbieżności. Gdy biorę test wskaźników i powinny wszystkie ustawić się pionowo, obrotomierz i prędkościomierz zostaje w pozycji skośnej - ok. 80 km/h, na obrotomierzu ok. 2200rpm (na mojej tarczy ze starego licznika), natomiast temp. płynu i paliwo stoją pionowo. Próbowałem kilkoma programami i sposobami, niestety w jakbym nie kodował, to jest źle Gdy zakładałem wskazówki, ustawiłem je jakieś 2-3mm poniżej zerowych wartości na zegarach. Nie wiem, dlaczego nie wyświetla poprawnie, skoro kodowanie jest dobre, fis i licznik km wyświetla mi w poprawnych jednostkach, a zegary niestety nie Może jest to jednak spowodowane ściągnięciem przeze mnie wskazówek? Pomóżcie, bo już mi pomysłów brakuje;/ Ja tez do swojego diesla kupilem zegary z fisem od angilka i od benzyny, i powiem ci ze wystatrczylo przekodowac !!!! pozatym NIEZMIENIASZ TARCZ !!!!!!!! tarcze msza byc takie jakie byly zoabcz sobie w moim profilu jakie ja tarcze kupilem !!!!, wystarczy przekodowac najpierw z benzyny na diesla potem ile garow i potem z ml na km i to wszystko ale tarcze od diesla do benzyny niepasuja bo beda rozbeirznosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Słuchaj - nie chcę mieć tarcz od benzyny i na dodatek w milach, więc włożyłem te ze starego licznika. Nie wiem, ile mogą kosztować tarcze, ale oryginalne mi się podobają i raczej nie ma sensu kupować innych. Może w moim wypadku po prostu trzeba przelutować eprom ze starego do nowego licznika, żeby był wyskalowany tak, jak diesel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Słuchaj - nie chcę mieć tarcz od benzyny i na dodatek w milach, więc włożyłem te ze starego licznika. Nie wiem, ile mogą kosztować tarcze, ale oryginalne mi się podobają i raczej nie ma sensu kupować innych. Może w moim wypadku po prostu trzeba przelutować eprom ze starego do nowego licznika, żeby był wyskalowany tak, jak diesel? NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MATKOOOOO, JAJKO PRZELUTUJ SOBIE, !!!!!!!!!!!!!! :wallbash: Zmieniłeś ml na km ??? Zmieniłeś kodowanie z Benzyny na diesla?? Zmieniłes z 6 na 4 gary ????? Jesli tak to na tarczach od bernzyny powinno pogazywac wszytsko dobrze !!!!!! wiec obroty ebdziesz mial do 7500 !!! ale beda pokazywane dobrze !!! A km/h beda do 260 a nei do 220 jak bylo w dieslu i etz beda pokazywane dobrze neimaj innej opcji mistrzu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 to już wiem, tylko pytam jeszcze raz - czy żeby mieć to wyskalowane tak, jak dla diesel'a na moich starych tarczach, wystarczy przełożyć eprom? Wiem, że na tarczach od benzyny będzie dobrze pokazywał, ale wolę, zeby zostały tam tarcze od diesel'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 to już wiem, tylko pytam jeszcze raz - czy żeby mieć to wyskalowane tak, jak dla diesel'a na moich starych tarczach, wystarczy przełożyć eprom? Wiem, że na tarczach od benzyny będzie dobrze pokazywał, ale wolę, zeby zostały tam tarcze od diesel'a. musialbys przelozyc cale elektromagnesy z fskazowkami ale musza byc takie same firmy zegarow i rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 tam nie ma żadnych elektromagnesów, są silniczki krokowe i to w dodatku takie same. Potrzebuję 100% informacji, że wystarczy przelutować eprom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxsimus Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 "Obroty nie są poprawnie pokazywane, na jałowym wskazują jakby 500. Prędkościomierz chyba też nadal pokazuje w milach - mierzyłem prędkość gps'em - są rozbieżności. Gdy biorę test wskaźników i powinny wszystkie ustawić się pionowo, obrotomierz i prędkościomierz zostaje w pozycji skośnej - ok. 80 km/h, na obrotomierzu ok. 2200rpm (na mojej tarczy ze starego licznika), natomiast temp. płynu i paliwo stoją pionowo. " Wskazówki os paliwa i wody stoją pionowo ale od prędkości zatrzymuje sie na 100km/h a obroty w tej samej pozycji co wskazówka prędkości powinna stać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 MAtko nastepny !!!!!!!!!!!!!!!1 :wallbash: :wallbash: Czy wy bazy nieczaicie?????? :shocked: :shocked: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzoz3f Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 to już wiem, tylko pytam jeszcze raz - czy żeby mieć to wyskalowane tak, jak dla diesel'a na moich starych tarczach, wystarczy przełożyć eprom? Wiem, że na tarczach od benzyny będzie dobrze pokazywał, ale wolę, zeby zostały tam tarcze od diesel'a. z doswiadczenia wiem ze lepiej eepromu nie ruszac bo uwalisz zegary tak jak ja to zrobilem bo mialem to samo , teraz tylko mi manetka od fisa zostala i na razie se odpuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkusTDI Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Koledzy kupilem sobie zegary z pelnym fisem z 96'a auto tez mam z tego samego roku i duzo bede mial roboty z podpieciem,jest ktos z podkarpacia co wymienil licznik z fisem???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się