Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanko jak wygla sprawa z zegarmi z RS6 c5 wrzucenia do przedlifta b5?? Fis juz mam

Edytowane przez kurpiu
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A nie concert II ?

mam chorus 2 to jest to samo co ocncert 2 tylko że na kasety lecz ja mam adapter pod zmieniarke

Sprawdź kabelki ( powinny być skręcone ze sobą , wtedy sygnał jest chroniony przed zakłóceniami ) , jeśli nie to możliwe że licznik albo radio są uszkodzone

kolego a dokładnie które kabelki powinny być skręcone ze sobą bo ja te 2 kabelki od licznika do radia sam prowadziłem i nie wiem może coś źle zrobiłem

Opublikowano

Can H i Can L ( czyli pin 5 i pin 6 z szarej z wtyczki ) - one powinny być skręcone , tak jest fabrycznie ( poczytaj sobie o szynach CAN-BUS to będzie wszystko zrozumiałe )

Opublikowano

Can H i Can L ( czyli pin 5 i pin 6 z szarej z wtyczki ) - one powinny być skręcone , tak jest fabrycznie ( poczytaj sobie o szynach CAN-BUS to będzie wszystko zrozumiałe )

czyli co mam teraz zrobić skoro ja te piny pociągnąłem bezposredno do radia i wpiałem w odpowiednie miejsca

Opublikowano (edytowane)

Ja tylko piszę jak to powinno być może to nie mieć wpływu, u Ciebie nie działa , coś przerywa - sugeruje tylko rozwiązania. Łatwiej piny wyciągnąc z kostek licznika chyba

Musiałbyś spróbować podpiąć inne radio/licznik i byłoby jasne czy to przewody czy odbiorniki sygnału

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Ja tylko piszę jak to powinno być może to nie mieć wpływu, u Ciebie nie działa , coś przerywa - sugeruje tylko rozwiązania. Łatwiej piny wyciągnąc z kostek licznika chyba

Musiałbyś spróbować podpiąć inne radio/licznik i byłoby jasne czy to przewody czy odbiorniki sygnału

no pewnie że łatwiej wyjąć piny z kostki licznika niż z radia. Z podpięciem drugiego odbiornika może byc problem bo nie mam ani licznika drugiego ani radia

Opublikowano

Pomocy :kwasny:

Licznik UKNSI z kostką 10pin czarną, której opisu od dwóch dni nie mogę znaleźć ani na forum ani w internetach :facepalm:

Proszę o rozpiskę tej wtyczki lub nakierowanie gdzie szukać.

:hi:

Opublikowano

"Gonwo" a nie podpowiedziałeś :grin:

Gdzie masz tu tą czarną 10-pinową wtyczkę o którą mi chodzi? :facepalm:

To co podałeś to jest akurat wszędzie więc możesz sobie oszczędzić ;)

Znalazłem coś takiego:

Pre 8/97 (This means you have a blue & a yellow connector on the back of your instrument cluster)
Pin 1 - Black/Red - Power
Pin 2 - Nothing
Pin 3 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature)
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 19 on blue connector)
Pin 5 - Nothing
Pin 6 - Brown - Ground
Pin 7 - White/Blue - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 7 on yellow connector)
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module (Gear Indicator)
Pin 9 - Brown - Ground
Pin 10 - Nothing

Post 8/97 through to 99.5 (This means you have a blue & green connector on the back of your instrument cluster and an ANALOG clock)
Pin 1 - Black/Red - Power
Pin 2 - Nothing
Pin 3 - Nothing
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 20 on blue connector)
Pin 5 - Nothing
Pin 6 - Brown - Ground
Pin 7 - Nothing
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module
Pin 9 - Nothing
Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature)

Mnie interesuje przed 8/97. Niestety na tę chwilę nie mam porównania ze swoimi kolorami przewodów.

Czy ktokolwiek może potwierdzić czy jest to prawidłowa rozpiska pinów "złącza wielostykowego 10-stykowego"?

:hi:

Opublikowano

To co podałem jest wszędzie bo ciągle trzeba przypominać, że już milion razy wstawiałem po czym wstawiam milion pierwszy raz.

Aż dziw, że masz jakieś inne kostki, gdy już myślisz, że się nie zdziwisz przychodzi taki snoopie i cię zadziwi.

W takim wypadku polecam ELSĘ i tak poszukać konkretnie dla tego modelu.


No, ale ty misiu pisz, że chodzi ci o licznik bez FISa.

Opublikowano

A gdzie masterku masz w liczniku z fis-em złącze wielostykowe 10-stykowe?

Wystarczy przeczytać dokładnie to co napisałem w zapytaniu.

Fakt mój błąd, że nie napisałem licznik UKNSI przedlift bez FIS. Mea culpa.

Ale następnym razem mniej ironii, a więcej pokory "mistrzu".

Opublikowano

A gdzie tutaj masz wątek o bez fisowym liczniku ;) no chyba można z rozpędu napisać co napisałem patrząc, że przedlift i czarna ;)

Nie ma pokory, sam bądź pokorny jak ciele w przysłowiu albo chowam kompa i nie przeszukuję elsy.

Opublikowano

Oczywiście master nie może być nie omylny :grin:

Zmieniając licznik przekładasz piny z jednego do drugiego, więc pytanie chyba na miejscu, nawet dotyczące bez FIS-owego licznika.

Zresztą napisałem, że chodzi mi o licznik UKNSI... :facepalm:

Wcześniej w wątku też pytali o to i żadnej odpowiedzi nie dostali.

Jałowa dyskusja :hi:

Opublikowano (edytowane)

Bo ja się nie mylę, ja tylko nie doczytuję. Taki mądry to po co pytasz.

Już podałem gdzie szukać, łap jeszcze ten link http://workshop-manuals.com/audi/ i babraj się w tym sam ;) ja :hi:


Zapewne chodzi ci o tę wtyczkę

IMAG0185.jpg

skoro istnieje to z łatwością znajdziesz ;)

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Już znalazłem, ale dziękuję za link, na pewno się przyda ;)

A pytałem bo nie wiedziałem i byłem zrezygnowany po dwóch dniach szukania.

"tylko", taki mały szczegół.

:hi:

Opublikowano

SnOOpie ale tam filozofii nie ma , przepinasz tylko dwa piny z tej czarnej wtyczki - temperatury i wskaźnika biegów , mając te rozpiski bez problemu to odnajdziesz bo ja nie jedna to druga ;)

A te rozpiski to dotyczą też A6 C5 - http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?p=704480#704480

Opublikowano

A to teraz już wiem :) ale nigdzie nie mogłem właśnie znaleźć opisu tej wtyczki. Mam licznik VDO FIS przedlift więc filozofii nie ma ale akurat te dwa kabelki potrzebuję :wink:

Opublikowano

No bo tej wtyczku w Elsie nie ma typowej rozpiski , tylko tak jak pisał Soulmaster3m to trzeba po pojedynczych schematach szukać.

Opublikowano

koledzy mam takie pytanie mam audi a4 b5 z 1999 roku benzyna , licznik Jaeger który już siada tzn źle wskazuje paliwo i wyświetlacz blaknie w cieple ( licznik to pół FIS).

Jaki licznik o jakich numerach kupić do mojego auta aby bło to pełny FIS lub pół FIS lecz z firmy VDO. Czy oprócz przełożenia samego licznika trzeba coś w nim programować a jesli tak to czym

Opublikowano (edytowane)

Ale 1999 czyli tam chyba do 07.1999 czy już MY2000, czyli ostatni lift. W skrócie, ten co masz ma zegarek elektroniczny?

Co do numerów się nie wypowiem, są w etce, VDO ma na 100% czarną obudowę z tyłu, Jaeger ma białą.

Co do drugiego pytania to wszystko w pierwszym poście.

Edytowane przez soulmaster3m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...