osa_84 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Ja robilem 4,9 poszło bez problemu. Polacz sie z licznikiem, wybierz przekodowanie i tam wpisujesz wartosci zgodnie z tym co chcesz mieć. Opis zgodnie z poradnikiem. 5 cyfr do wpisania Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Grudnia 2016 przez osa_84
kriso1985 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Ja robilem 4,9 poszło bez problemu Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka a na 4.9 jak szukac zeby przekodowac z 6 cylindrow na 4?
osa_84 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mialem takie obiawy jak silniczek padał w liczniku.Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Grudnia 2016 przez osa_84
kriso1985 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.
LukiA4B6 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Tak teraz patrze i kurde mam wątpliwość czy dobrze wpisalem u siebie. Podpowie ktos oblatany. Wpisalem 01142 nie mam podpietych klockow wiec mam blad a co ze stanem plynu spryskiwaczy? Przed przekodowaniem sie wyswietlal ale teraz mam pelen i nie wiem co bedzie jak sie bedzie konczyl. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mialem takie obiawy jak silniczek padał w liczniku.Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka dziwne ze działał ok i wcześniej u gościa i u mnie i nagle po zmianie ako ześwirował :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
osa_84 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Ja to przerabialem u siebie i u ojca w seacie. Ja zmieniłem licznik a u ojca zalozylismy silniczek tylko. Objawy byly takie jak u Ciebie i raz dzialal raz nie czasem podczas jazdy swirowal, drzala wskazówka az zdechł... Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Banan Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.Miałeś wyświetlacz temperatury w poprzednim liczniku? I taka 10 pinową czarną wtykę?
kriso1985 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.Miałeś wyświetlacz temperatury w poprzednim liczniku? I taka 10 pinową czarną wtykę? nia nie miałem i kostki też nie ma,a błąd jest w klimatronicu
Matt7955 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p? Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem. Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Matt7955
pako1612 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 WItam wszystkich . Mam pytanie nie ma ktoś z was moze zdjęcia kostek 26 pinowych ale ze sciagnieta obudowa bo chciałbym zobaczyc gdzie do którego pinu jaki kolor kabla idzie. Pozdrawiam
marcin_franz Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p? Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem. Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes. Pasować pasują, ale szału nie robią. Tak wyglądają w poliftowym liczniku:
mech15 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zrobiłem sobie kiedyś swap na polifta z fisem do '98-wszystko śmiga elegancko. Dzisiaj włożyłem inny licznik prosto z A4 fl. Konsola sama z siebie się swieci, Commander nie może zabanglac z zegarami. Jakieś podpowiedzi?
marcin_franz Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zrobiłem sobie kiedyś swap na polifta z fisem do '98-wszystko śmiga elegancko. Dzisiaj włożyłem inny licznik prosto z A4 fl. Konsola sama z siebie się swieci, Commander nie może zabanglac z zegarami. Jakieś podpowiedzi?A ten pierwszy licznik był z cyfrowym zegarkiem czy wskazówkowym?
mech15 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Oba cyfrowe, białe podswietlenie, polifty. Pierwszy z zegarkiem radiowym. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez mech15
apocalipto Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p? Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem. Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes. Ja mam wraz z ramkami od passata fl-a. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
darek995 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p? Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem. Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes. Ja mam wraz z ramkami od passata fl-a. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Jest p&p ?
Banan Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Raczej nie bo w passku obudowa bez bocznych zegarów oleju i volt
darek995 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 No właśnie a więc tylko zmieniają się główne wsaźniki oraz temp i paliwo. A wskazówki od paliwa pasują do bocznych zegarów ? bo można by szarpnąć 2 liczniki i podłubać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się