Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Jakie wahacze pasują do B7 BKE?

Takie same jak do B5 i B6 czy są inne?

poproszę o nr z etki zestawu, bo nikt mi nie może dokładnie odpowiedzieć jakiego typu wahacze tam wchodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

takie same jak w b6 wszystkie

a od b5 75% pasuje procz dolnego prostego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z trochę innej beczki - w komplecie wahaczy MS przy czterech dolnych wahaczach są dziwne nakrętki - mianowicie samokontrujące M12 - są albo nakręcone na sworzeń albo w woreczku razem z wahaczem. Czy tymi śrubami dokręcać sworzeń? Nie mają one ani kołnierza ani żadnej podkładki, a z tego co się orientuję to na sworznie idą inne nakrętki - z dużym kołnierzem ale nie samokontrujące, bez żadnego lepiszcza. Jak to w końcu jest, po co są te nakrętki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o te 4 nakrętki jak na zdjęciu one mają kołnierz i są nakręcane na sworzeń

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o te, które własnie są na sworzniach nakręcone, one przecież nie mają kołnierza. Są o wiele mniejsze od oryginalnych, tak samo jak ori przy sworzniach wyglądają te czarne i moim zdaniem to one własnie powinny być na sworzniach nakręcone. Tylko teraz pytanie po co byłyby te srebrne które są no i gdzie kręcimy te czarne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież te nakrętki na zdjęciu na swozniach nie pasują tam jest większy gwint i przychodzą te czarne one maja kołnierz

wysłane z audi goldiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek nie są przykręcone jak sie przyjrzysz zdjęciu nakrętka opiera się na plastyku czerwonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge polecic msy zrbobilem 40 tysi na 18 i na gwincie. Wlasnie na dniach wymienilem kolejny raz na ms mam nadzieje ze tez zrobie z 40 tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge polecic msy zrbobilem 40 tysi na 18 i na gwincie. Wlasnie na dniach wymienilem kolejny raz na ms mam nadzieje ze tez zrobie z 40 tysi.

Pierwszy wahacz ori trw mialem wymieniany przy 220tys w passacie b5. W exeo (a4b7) zawias jest ori a cos pod 140tys jest. 40tys zawias to marny wynik jan na dacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dolne mam trw i konc drazka trw ze znaczkami oooo aż dziwne bo po ost serwisie w audi przejchały 100tys km .80 tysi w szwecji i teraz 20 tysi w PL i zero luzów .padły jedynie górne wachacze(na tulejach ) tez sa ori zastanawiam sie nad ich regeneracja , tzn mam prase a tuleje mozna tanio kupić i ciekawe ,napewno troche jeszcze pojezdza bo na sworzniach jeszcze jest super ( ciezko reką to ruszyć ) .

a poprzednim b5 mialem troche wachaczy moog ,mialy 40 tysiecy i były bez luzów po pl drogach wiec polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge polecic msy zrbobilem 40 tysi na 18 i na gwincie. Wlasnie na dniach wymienilem kolejny raz na ms mam nadzieje ze tez zrobie z 40 tysi.

Pierwszy wahacz ori trw mialem wymieniany przy 220tys w passacie b5. W exeo (a4b7) zawias jest ori a cos pod 140tys jest. 40tys zawias to marny wynik jan na dacie

jakbys jezdzil po takich drogach jak ja. to ciekawe jakby dlugo pozylo :D

wyryp taki od tirow ze przy 100 to czasamistrach sie bac ze cie gdzies wyrzuci albo wciagnie .mialem lema i wytrzymal wiecej niz ms jakies 20 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu gdzie jezdze jest 60 % drogi w miare i 39% dziur na wiochach tyle ze omijam co sie da. na trasie żadko bywam i tu moze bedzie z 1%.

jak bym mial jezdzic na ori kupionym LMO i pojezdzic 20 tysi to wolałbym jezdzić moim 3 autem mk2 tdi afn,tam zawieche to 6 lat temu robilem komplet 120zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu gdzie jezdze jest 60 % drogi w miare i 39% dziur na wiochach tyle ze omijam co sie da. na trasie żadko bywam i tu moze bedzie z 1%.

jak bym mial jezdzic na ori kupionym LMO i pojezdzic 20 tysi to wolałbym jezdzić moim 3 autem mk2 tdi afn,tam zawieche to 6 lat temu robilem komplet 120zl.

ja mieszkam w gorach i musze dzien w dzien chlastac do roboty 100 km wiec chce troche wygody i szybkosci zeby to obrocic szybko i znosnie i audiczka pod tym wzgledem jest akurat . mialem mondeo ale w zimie strome podjazdy .zjazdy i zaspy i nie dawalo rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w mk2 tez mam wygode i porowywac do wielowachacza zbytnio duzej roznicy nie czuje a taka a4 b6 130km łykam jak chce wiec tu o szybkosci mozna powiedzieć w takiej budzie to rakieta i to jeszcze po chipie na 160km. tyle ze wiadomo ze to nie audi .inny osprzet fotele ,widocznosc itp itd ale w góry to niczego innego bym nie chciał.

to taki mały OT zrobiłem.... :whistling:

a szrot-deo to nawet nie porównuj ,w zyciu nawet nie wsiadłem do szro-rda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w mk2 tez mam wygode i porowywac do wielowachacza zbytnio duzej roznicy nie czuje a taka a4 b6 130km łykam jak chce wiec tu o szybkosci mozna powiedzieć w takiej budzie to rakieta i to jeszcze po chipie na 160km. tyle ze wiadomo ze to nie audi .inny osprzet fotele ,widocznosc itp itd ale w góry to niczego innego bym nie chciał.

to taki mały OT zrobiłem.... :whistling:

a szrot-deo to nawet nie porównuj ,w zyciu nawet nie wsiadłem do szro-rda

Q to nest ta roznica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge polecic msy zrbobilem 40 tysi na 18 i na gwincie. Wlasnie na dniach wymienilem kolejny raz na ms mam nadzieje ze tez zrobie z 40 tysi.

Pierwszy wahacz ori trw mialem wymieniany przy 220tys w passacie b5. W exeo (a4b7) zawias jest ori a cos pod 140tys jest. 40tys zawias to marny wynik jan na dacie

nie ma co porownywac trw do ms. MS to ta nizsza polka wiec zrobic 40tysi na zawieszce za niecale 600zl to jest dobry wynik. Wole kupic razy master sport niz wydac poltora klocka na lema i nie mam pewnosci ze zrobie chociazby ze 100tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam do wymiany dwa dolne wachacze "banany"

Aktualnie sa oryginalne wachacze TRW

Jakie polecacie w przystepnej cenie, zastanawiam sie nad firma MOOG jakie macie doswiadczenia

Z tego co wyczytałem to szły na pierwszy montaż w USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam do wymiany dwa dolne wachacze "banany"

Aktualnie sa oryginalne wachacze TRW

Jakie polecacie w przystepnej cenie, zastanawiam sie nad firma MOOG jakie macie doswiadczenia

Z tego co wyczytałem to szły na pierwszy montaż w USA

A co ma firma Moog wspónego z USA?:decayed: Chyba napisc Nascar Performance :wink: To europejska marka. Wahacze bardzo dobrej jakości:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...