Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Master sport po ostatnich rozpinaniach i sprawdzeniu przy okazji obnizania samochodu - sztywno, druga strona febi... do wyrzucenia, górny tylny latał jak lemforder po 10 latach :gwizdanie: Dolne tez spore luzy. FEBI ODRADZAM - podobno wszystko z chin teraz idzie...

Master sport jak na razie dobrze się trzyma, przebieg podam jak sprawdze, ale okolo 15k km jeden i drugi zestaw

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam,

koledzy moze ktos sie pochwali ile przejechal i po jakich drogach na jakich wahaczach???

Jezdze dosc duzo i zastanawiam sie czy kupic lepfordera najtaniej na allego widzialem za 1200zł czy ktos cos innego poleca dobrego i taniej?

Opublikowano

Jak dużo jeździsz to nie idź w taniochę bo drożej Cie to bedzie kosztowało. Wkładaj lema i miej spokój :wink4:

Opublikowano

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

Opublikowano

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

1. Walisz motkiem w zwrotnicę tam gdzie jest śruba, co chwila podlewasz WD40 i znowu młotkiem w zwrotnicę, musi się "obudzić".

2. Grzejesz palnikiem i walisz młotkiem w zwrotnicę.

3. Kolega odkręcał kluczem pneumatycznym, ale musi być mocny żeby dał radę ją przekręcić w zwrotnicy zanim się urwie. Zwykłym kluczem urwiesz od razu. Ja tego nie próbowałem, więc nie mam 100% pewności, że pójdzie.

Po wybiciu i wymianie wahaczy wyczyść dobrze otwór przelotowy od śruby i samą śrubę nasmaruj smarem od przegubów. Następnym razem nie będziesz miał tyle problemu żeby ją wybić.

Opublikowano

ostatnio walczylem z dwoma takimi srubami. Wyciagasz mortyzator i na trardym podłozy grzejesz , pręt i młotek. Na aucie watpie czy wybijesz jak jest bardzo zapieczona. tak czy tak gore muszisz odkrecic a wyjęcie to 10 min.

Opublikowano

Ciężki młot i walisz w zwortnice, w końcu rdza puści i wybijesz śrubę

Opublikowano

Dobrze jest też obracać ją kluczem i psikać odrdzewiaczem,później młotek i walczyć

Opublikowano

Ciężki młot i walisz w zwortnice, w końcu rdza puści i wybijesz śrubę

30 min walilem młotem i to na ziemi a na aucie jak jest bardzo zapieczona to ni ewybije bo sprezynuje. Wszystko zalezy od rdzy. U mnie lekko puknalem mlotkiem i wyszła z dwoch stron a w drugim aucie masakra byla

Opublikowano

Jak młot nie daje rady, zostaje tylko i wyłacznie palnik- grzanie.

Opublikowano

ja nakrecałem inna nakretke i 30 minut młotkiem to z jednej to z drugiej strony[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 18:22_________________________________________________a wachacze master sport nie polecam gorne padły po pół roku

Opublikowano

UWAGA!!!!! :evil: Panowie, nie wiem czy już ktoś o tym wspominał, ale jakość śruby o oznaczeniu twardości 8.8-chyba :> jest porażką. W moim przypadku tylko tej m8 do złapania wahaczy górnych. Byłem zmuszony wsadzić stare oryginalne. Nakrętki wydają się być dobre. Fakt,że nie mam klucza dynamometrycznego ale z oryginalną śrubą nie miałem problemu :mysli

Pozdrawiam!

Ps. Żeby nie było-kupowałem od polecanego sprzedawcy z alledrogo :> z Twardogóry koło Wrocławia,komplecik ładnie zapakowany w oryginalnym kartoniku MS

Opublikowano

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

też miałem ten problem w kolegi a4 wyjąłem całą zwrotnice na kowadło i duży młotek i poszło

ale słyszałem że lepiej jest przeciąć tą śrubę na środku podobno łatwiej sie wybija

Opublikowano

witam,

koledzy moze ktos sie pochwali ile przejechal i po jakich drogach na jakich wahaczach???

Jezdze dosc duzo i zastanawiam sie czy kupic lepfordera najtaniej na allego widzialem za 1200zł czy ktos cos innego poleca dobrego i taniej?

jesli duzo jezdzisz to lepiej dolozyc i zalozyc lema.

mam u siebie MS zakladane 9k temu i koncowki drazkow sa juz do wymiany.. moglem posluchac kolegow pol roku temu i kupic koncowki febiego.. ale madry polak po szkodzie. reszta wahaczy narazie ok

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

palnik, mlot, troche checi i trzy piwa-musi pojsc :naughty:

Opublikowano

witam,

koledzy moze ktos sie pochwali ile przejechal i po jakich drogach na jakich wahaczach???

Jezdze dosc duzo i zastanawiam sie czy kupic lepfordera najtaniej na allego widzialem za 1200zł czy ktos cos innego poleca dobrego i taniej?

jesli duzo jezdzisz to lepiej dolozyc i zalozyc lema.

mam u siebie MS zakladane 9k temu i koncowki drazkow sa juz do wymiany.. moglem posluchac kolegow pol roku temu i kupic koncowki febiego.. ale madry polak po szkodzie. reszta wahaczy narazie ok

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

palnik, mlot, troche checi i trzy piwa-musi pojsc :naughty:

febi tez kit. MOOG, LEM zakladasz koncowki drazkow i wahacze MS i jezdzisz spokojnie.

Opublikowano

witam,

koledzy moze ktos sie pochwali ile przejechal i po jakich drogach na jakich wahaczach???

Jezdze dosc duzo i zastanawiam sie czy kupic lepfordera najtaniej na allego widzialem za 1200zł czy ktos cos innego poleca dobrego i taniej?

jesli duzo jezdzisz to lepiej dolozyc i zalozyc lema.

mam u siebie MS zakladane 9k temu i koncowki drazkow sa juz do wymiany.. moglem posluchac kolegow pol roku temu i kupic koncowki febiego.. ale madry polak po szkodzie. reszta wahaczy narazie ok

Witam,

Jak udało wam się wybić śrubę M10X100 trzymającą dwa górne wahacze. Ja nawalam młotkiem po uprzednim potraktowaniu odrdzewiaczem i ani drgnie.

Proszę o radę?

palnik, mlot, troche checi i trzy piwa-musi pojsc :naughty:

czteropak piwa to podstawa do takiej roboty :gwizdanie:
Opublikowano

wytrzymalosc wahaczy zalezy w duzej mierze od stanu amorow jezeli macie lipy to zadne nie posmigaja dlugo :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...