Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co pamiętam to w takich programach lądują właśnie ludzie którzy wymienili to, to, tamto i coś jeszcze, a usterka jak występowała tak występuje... Ale ok, Twoje podejście, Twoja sprawa. Zdobyłem schematy i bez żadnego "przedzwaniania" przewodów i demontowania czegokolwiek więcej wiem, że problem jest w przetwornicy- sprawdziłem czy dociera do niej sygnał sterujący i zasilanie, nic więcej mi nie było potrzebne.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Z powodu wypalonego odbłyśnika w jednej z lamp i generalnie słabych świateł chciałbym zmienić moje lampy na xenonowe.

Co jest potrzebne do takiego swapa z wyjątkiem oczywiście lamp z przetownicami i żarnikami?

Bardzo dziękuję za pomoc!

Opublikowano (edytowane)

Oprócz lamp potrzebujesz czujniki pochyłu na przód i tył (mocowane do wahaczy), sterownik samopoziomu, zderzak ze spryskami, zbiorniczek płynu z pompką. Wtedy masz fabrykę.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

OK...A jak chce żeby tylko lampy były oryginale z xenonem i homologacją bo brałem pod uwagę opcję black depo + hid. Ale za ta kwotę kupię używane valeo z D1S.

Czy jeżeli kupię takie kompletne lampy to wystarczy że zamienię ze starymi?

Opublikowano

ale lampy to nie wszystko.

bo musisz tez zmienić silniczki regulacji na krokowe, inaczej są podłączone w lampie.

z kolei silniczki nie zadziałają, jeśli nie będzie poprawnej instalacji, bo tym steruje moduł.

Opublikowano

Witam. Interesuje mnie przeróbka moich zwykłych świateł w B6 na bixenon z samopoziomowaniem bez spryskiwaczy. Relflektory myślałem poszukać używane na allegro. Może ktoś mniej więcej oszacować jaki to może być łączny koszt. Ewentualnie jest ktoś ze świętokrzyskiego bądz z sąsiednich województw kto byłby mi to w stanie odpłatnie ogarnąć? Pozdrawiam.

Opublikowano

bez spryskiwaczy nie przejdziesz przeglądu

Opublikowano

Przejdzie. Miałem kiedyś Astre H z ksenonem która z niewiadomych przyczyn nie miała spryskiwaczy a na przeglądzie nie było żadnych problemów. Może kwestia stacji

Opublikowano

Tak, ale jak trafisz na skrupulatny patrol drogówki i zauważą brak spryskiwaczy to dowodzik zabiorą:wink:

Opublikowano

Teraz to nawet są ksenony, które nie wymagają spryskiwaczy ani samopoziomowania. Mają dużo mniejszą moc od standardowych ksenonów. Można je spotkać np w nowej skodzie rapid, albo w nowym mustangu.

Opublikowano

I z fabryki schodziły też wersje bez spryskiwaczy, a z ori xenonami. W Niemczech spryski nie są wymagane.

Opublikowano
8 godzin temu, liquid8p napisał:

Teraz to nawet są ksenony, które nie wymagają spryskiwaczy ani samopoziomowania. Mają dużo mniejszą moc od standardowych ksenonów. Można je spotkać np w nowej skodzie rapid, albo w nowym mustangu.

Tylko jaki to ma sens. Skoro ludzie modyfikują standardowe xenony by uzyskać jak najwięcej światła a tu wypuszczaja jakieś wykastrowane. Pytanie czy do takich w ogóle warto dopłacać bo może lepiej dobre reflektory H7 brać z fabryki w takim wypadku.

Opublikowano
1 godzinę temu, pastaldo napisał:

Tylko jaki to ma sens. Skoro ludzie modyfikują standardowe xenony by uzyskać jak najwięcej światła a tu wypuszczaja jakieś wykastrowane. Pytanie czy do takich w ogóle warto dopłacać bo może lepiej dobre reflektory H7 brać z fabryki w takim wypadku.

Dla mnie to świeci za słabo, ale i tak lepiej niż standardowa halogenowa żarówka. Producenci oszczędzają na drogich układach samo poziomowania i spryskiwaczy. Czy warto dopłacić, nie wiem. na pewno świeci to lepiej niż zwykła żarówka. Ta nowa żarówka ksenonowa z tego co pamiętam nazywa się D8S.

Opublikowano (edytowane)

Witam posiada ktoś na sprzedaż adapter do założenia soczewki od B8?  Lub posiada ktoś wymiary żeby wykonać? Jaki powinien być gruby adapter? 

 

Edytowane przez trawa66952
Opublikowano (edytowane)

Wrzucam dla wszystkich zainteresowanych rysunek z wymiarami adaptera do projektora bixenon b8, który kiedyś stworzyłem.

https://zapodaj.net/637090c3ac354.jpg.html

 

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

Odgrzewając kotleta to może wie ktoś jakie silniczki są potrzebne do bixa, żeby mieć regulacje z kabiny? Wiem, że gdzieś to było wałkowane ale nie mogę znaleźć.

Opublikowano

Skoro miałeś ręczną to i ręczna zostaje.
Ze starej lampy bierzesz kostkę i podpinasz w nowej. Silniczek swój bo gniazda pasują.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Czesc, mam pytanie odnośnie xenonow.  Czy możliwe jest, aby wychodziły auta z produkcji z (bi)xenonami (gdzie wiadomym jest, ze układ samopoziomowania występuje z automatu) oraz dodatkowo z ręcznym (pod kierownica) systemem sterowania wysokością świateł? Tak jak na zdj poniżej. 

maxresdefault.jpg

 

z góry dziekuje za odpowiedzi. Czy to jest oryginal, czy ktos przy tym niefachowo dłubał. 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Big Lebowski
Opublikowano

Sprawdź kody wyposażenia auta.Dowiesz się co było dołożone.

Opublikowano

Czy ktoś z was potrafi stwierdzić po VINie jakie dokładnie mam lampy? tzn czy zwykły odbłyśnik czy soczewka - na oko wydaje mi się że soczewka ale chciałbym na 100% wiedzieć

Oraz ile mniej więcej mogłaby kosztować regeneracja / czyszczenie ,takiego odbłyśnika lub soczewki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...