adadur Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Mi tam na urlopie i w cale nie tylko na trasie powiedzmy na 50% na 50% udało się na dystansie 902km uzyskać spalanie 5,69 l/100km, Przy 80%trasy na dystansie 351 km uzysłaem ok. 5 litrów. na co dzień w mieście mam 7,6 w cięższych warunkach 8. Uzyskany max. to 8,7 - zabawy na śniegu :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothDBMA Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 U mnie mówię bardziej o trasie, bo Mińsk Mazowiecki to co najwyżej "miasto", raczej jeżdżę dłuższe dystansy, rzadziej krótkie (chociaż też się trafiają) Taka wielka średnia od kupna to należałoby powiedzieć około 5.8. Bywało 5.25 bywało 6.8..... najczęściej (prawie zawsze) poniżej 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Goodspit Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Hincó, przecież w życiu nie osiągniesz takiego spalania w 1.6 PB, 3l przy takich obrotach i prędkości to dal TeDIego całkiem realny wynik. PRzy bardzo spokojnej jeździe kumpel osiągnął 4l ale już jadąc ok 90km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hincó Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 znaczy ze co klamie Was??Dżizas krajst super star jeszcze jakies fajne wyrazy tyle spala Lupo a nie 1.2 tonowe a4 naucz sie czytac ze zrozumieniem. Nie napisalem ze tyle pali A4, tylko ze tyle spalilo przy jednostajnej mulowatej jezdzie ze stala niska predkoscia (70) na niskich obrotach. Ej no, ale ja Ci wierze Przeczytałem dobrze, tylko sie przeokropnie zdziwiłem jaki jest kres ekonomi Tedeika, strach sie bac ile byś wyciągnął z lupo 2l? Hincó, przecież w życiu nie osiągniesz takiego spalania w 1.6 PB, 3l przy takich obrotach i prędkości to dal TeDIego całkiem realny wynik. PRzy bardzo spokojnej jeździe kumpel osiągnął 4l ale już jadąc ok 90km/h. Ja pisałem o tym, że jadąc do kraka 1.6 (120km w dwie strony do galeri) spali jakies 11l, przy cenie ok 3,9 to około 45 zł, a jadąc jak Murzyn, i na setke paląc 3l, powiedzmy w dwie strony bedzie 4, to przy cenie gnojowki ok 3,6-3,8 to daje około 15 zł za wyprawe Czyli na takim krótkim w sumie dystansie ogromna różnica jest Eh, macie inne poczucie humoru Za młody jestem na Was Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Ja uzyskałem ostatnio 6l/100km ale nie korzystałem za bardzo z tuneli aerodynamicznych no i nieraz prędkość była za duża (kto to widział 110km/h pędzić ). Trenuję sobie ostatnio przed planowaną trasą do Paryża, jak dla mnie 180zł/osobę w dwie strony to całkiem rozsądna cena, a mam nadzieję uzyskać jeszcze mniej :smile: . Tak swoją drogą to ciekawe czy wytrzymam 90-100 km/h po niemieckiej autostradzie :twisted: ale ten motor staje się dużo mniej ekonomiczny przy większej prędkości; przy 115-130km/h i dość normalnym operowaniu gazem (a nie jak z jajkiem) wyszło 7,8l/100km, nie wspominając o 150-160 i więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paplanski Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Kolego nie wiem czy jechałes kiedyś po niemieckej autostradzie ale........ Ja w wakacje byłem w angli jechałem sam cała droge i przed wyjazdem pomysalem że bede woolno jechał i oszczędnie tak 90-100. No i nawet na początku zacząłem ale jak któraś z kolei cieżarówka zaczeła na mnie trąbić (na prawym pasie oczywiście i migać swiatłami) to dąłem sobie spokój i jechałem tak jak wszyscy 110-120.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 jak któraś z kolei cieżarówka zaczeła na mnie trąbić (na prawym pasie oczywiście i migać swiatłami) bo w Anglii, a powinienes jechac lewym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paplanski Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Ale to było w niemczech a do anglii jechałem............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Alles klar EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarthPL Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Eh, macie inne poczucie humoru Za młody jestem na Was Strasznie tu co niektorzy sa nerwowi i wrazliwi na brak przytakiwania wiec sie nie masz czym przejmowac :biggrin: Sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lilantoine Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Moja na trasie Wawa- Jelenia Gora przy predkosci glownie 140 km/h oczywiscie tam gdzie sie dalo i dosc zwawej jezdzie tam gdzie sie nie dalo:) spalila 6 litrow/100km. Szczerze mowiac sam nie moglem w to uwierzyc przesiadajac sie z e-36 2.0. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Music Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 tez bym chcial takie niskie spalanie, srednio 7,5 moze pali wiecej przez automat(skrzynia mala 4 biegowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Szczerze mówiąc to przez niemieckie autostrady jechałem tylko jako pasażer. Ale spalanie nawet przy tych 110 w tunelu za TIRem powinno być 6-7l. Trasa jest planowana na koniec kwietnia, początek maja, więc po powrocie zdam relację ile dało radę wycisnąć. A tak swoją drogą to przy motorze 1.8T nie ma się chyba co za bardzo martwić różnicą w spalaniu między 90-100 a 110-120; mocniejsze silniki mają właśnie przeznaczenie autostradowe, okazuje się, że 4-5 litrowe potwory palą już przy 160-190 znacznie mniej niż motorki do 2l, starch pomyśleć co się dzieje przy wyższych prędkościach. Edit: Co tu się tylko właściciele diesli wypowiadają na temat spalania, muszą chyba odreagować przepłacenie przy zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ja uzyskałem ostatnio 6l/100km ale nie korzystałem za bardzo z tuneli aerodynamicznych no i nieraz prędkość była za duża (kto to widział 110km/h pędzić ). Trenuję sobie ostatnio przed planowaną trasą do Paryża, jak dla mnie 180zł/osobę w dwie strony to całkiem rozsądna cena, a mam nadzieję uzyskać jeszcze mniej :smile: . Tak swoją drogą to ciekawe czy wytrzymam 90-100 km/h po niemieckiej autostradzie :twisted: ale ten motor staje się dużo mniej ekonomiczny przy większej prędkości; przy 115-130km/h i dość normalnym operowaniu gazem (a nie jak z jajkiem) wyszło 7,8l/100km, nie wspominając o 150-160 i więcej. Daruj sobie - będziesz taką zawalidrogą że wszyscy będą ci mrugać lub trąbić. Jedz bite 120-130 a będzie i ekonomicznie i szybko. Przy 130 licząc że od granicy masz 1000km to przejedziesz to w 7godz i 40 minut jadąć 100 będzie to 10 godzin - dla mnie wybór jest prosty - w niemczech 180 km/h jako prędkośc podróżną. Wyliczenia teoretyczne bo wiadomo że po drodze pełno ograniczeń m. in. na budowach. O tunelach aerodynamicznych zapomnij chyba że chcesz wylądować na czyjejść d*pie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Żeby jechać w tunelu nie trzeba być 5m za naczepą, jest też drugi punkt zazwyczaj około 50-100m za TIRem, a na takim dystansie to ja wyhamuje do 0 90-100 można jechać w Polsce, ciężarówki mają ograniczenie na 90, więc nie jest się wtedy zawalidrogą. Nie brałem w ogóle pod uwagę jazdy wolniej od TIRów (nie wiedziałem, że na niemieckich autostradach ciężarówki jeżdżą szybciej, jak już pisałem przez Niemcy jechałem do tej pory tylko jako pasażer) Ale tu mały ot się robi, jak zrobię trasę to podam raporty ze spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goran Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Polska na gazie 8.7 prędkość w granicach 100-120 -"trasa" Niemcy na gazie 8.5-8.8 prędkość ok 140 -autostrada Po mieście jezdze na benzynie i nie ma pojecia ile pali ale w granicach 10 litrów W trasie na benzynie wychodzi ok 7-8.5 litra ale jak mu przycisne to i 10-12 spali jak to każda benzyna wszystko zależy od tego jak sie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario-81 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dzisiaj zalałem bak i wyszło mi że podczas jazdy mieszanej(350km trasa momentami 180 km/h a 300km miasto) spaliła mi 8,2 litra to chyba norma?pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 najswiezsze dane ... (dystans 740 km) ~300 km po miescie ~200 km w trasie 140-180 km/h ~240 km w trasie 120-150 km/h średnie spalanie 7,15l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Po mieście jezdze na benzynie i nie ma pojecia ile pali ale w granicach 10 litrów W marzeniech.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberro Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 moja średnia przy jezdzie 50 kilometrów po mieście i 50km autostradą - po mieście krótkie dystanse po 5 kilometrów ( nawet sie nie rozgrzał silnik) autostrada na jeden raz prędkość podróżna 120-140 km/h spalił 7,5 l/100km, mam automat 4 biegowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się