cabanmat Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Czyli ten Motul 8100 x-Clean C3 5w40 mógłby być. A czy mamy gdzieś sprzedawcę który tym handluje na forum, żeby nie było jak się często zdarza z allegro podróby?? http://a4-klub.pl/index.php?/forum/155-ogloszenia-komercyjne/
Blachu Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Nie czepiam się, tylko po prostu myślałem, że jesteś kolejną osobą zakochaną w Motulu. Również używam Valvo, ale teraz chcę wypróbować LM Co chcesz wypróbować z palety LM do PD??
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Wiec masz okazje wymienic szybciej Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez Dev
Majkeltaker Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja osobiście nie zrobiłem tego u siebie:) A wyrażam tylko swoją opinię i każdy podejmuje sam za siebie! wiesz co tak samo ludzie piszą że w samochodach grupy VAG nie zmienia się oleju w manualnej skrzyni. Zmieniłem kilka dni temu i biegi chodzą o połowę lżej( przed źle nie chodziły ale teraz tylko czasem ciutkę ocierania czuć przy zmianie, myślę że jak się dosmaruje to już będzie super, nawet wsteczny który mi ciężko chodził odżywa powoli i już połowę lżej idzie) więc nie wierz w mity, tak samo mit ze że jak się leje mineralny to już lepszego nie można. Moje auto według faktur jeżdziło na mineralnych, potem dwa razy półsyntetyk, w grudniu wlałem też półsyntetyka a teraz już będę lał syntetyka. I się nie boję, bo wcześniej jeżdził na mineralnych i po przejściu w górę nic mu się nie stało. Nie wierz w zabobony, brud nie uszczelnia uszczelek tylko je żre, a płukanka działa tylko jak spray którym psikasz swoje alusy Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Majkeltaker
PRZEMEKC Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 ... zabobony .racja.racja.racja. ...tzn ze masz silnik jeszcze w dobrym stanie tylko ktos skrzywdził go lejąc mineralny, .... a jesli komus po zmianie na np. 5w cos sie dzieje a na mineralnym było ok to raczej powinien zastanowic sie nad remontem lub innym silnikiem bo mineralny to tylko przedłuzanie agonii, zwłaszcza ze to nie okres motoryzacji rodem z prl zeby lac minerały i inne tam...
Chadury89 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dobra oliwa tak na 7-8tkm Prawda. Do 8tkm nie bralo praktycznie oliwy, a po 8tkm zaczol powoli znikac, ale na Motulu od 5tkm u mnie znikal Teraz przetestuje Valvo
Loneliness Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam, myślę żeby zalać do swojego auta MOTUL SPECIFIC 5w30 a do tego jaki polecacie filtr? jest sens lać specifica czy może x-clean?
Dev Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Masz DPFa to lej Specyfic 504.00/507.00 Jak nie to 505.01
b3rs Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Dlaczego wszyscy każą robić płukankę po Castrolu? Ostatnio ściągałem miskę u wuja i po 230 tys. na edge 5w-30 była czysta ja nowa, komora silnika z dołu też bez żadnych osadów. Nie robi dużych tras bo śmiga jako TAXI.
endriuu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 poka foto bo nikt w to nie uwierzy. wysłane z prodiża
b3rs Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 No z tym problem, bo miska pojechała na złom. Ale nie zamierzam nikogo namawiać na Castrola, czy też inne oleje oczerniać. Nie mam też powodów by kłamać, piszę tylko co widziałem i czego jestem pewien, bo zmieniałem mu ten olej co 15 tys.
marcin4x4 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 511 stron o tym samym Mi się wydaje że olej bardziej cierpi przez czas, nie przebieg. Miałem Motka LL po 17 miesiącach i 11tyś km według mnie stan już był agonalny (dym, spalanie, dynamika pojazdu), w innym aucie miałem shella po 8 miesiącach i 16 tyś km jeszcze było dobrze. Nie wiem czy to jest jakaś systematyczność bo pierwszy raz w życiu tak długo jeździłem na jednym oleju. Ostatnio ściągałem miskę u wuja i po 230 tys. na edge 5w-30 była czysta ja nowa rozpuszczalnik w oleju zrobił robotę
nitroo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Miałem Motka LL po 17 miesiącach i 11tyś km według mnie stan już był agonalny (dym, spalanie, dynamika pojazdu) Jakoś się nie dziwię - wymiana co 10 tys. albo 12 miesięcy. Był już za stary po prostu.
endriuu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 pewnie ze lepiej gorszy olej lac i wymieniac co 10 tys - szczegolnie w takim taxi gdzie olej co 3 mce sie zmienia - niz lepszy i co 30 tys albo 45 tys... wysłane z prodiża
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ostatnio mialem w "rozbiorce" A6 C5 2.5tdi 1998r Powypadały krzywki od popychaczy i inne cuda, zdjałem miske a tam czysto jak z fabryki. Miska byla na fabrycznym kleju bo uszczelki tam nie przewidzieli. Gosc jezdził tylko na Szajstrollu edzu 5W40, z tym ze twierdził ze wymiana max co 8000km.
marcin4x4 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Jakoś się nie dziwię - wymiana co 10 tys. albo 12 miesięcy. Był już za stary po prostu. no tak ale LL jest na 24 miesiące i uwierz mi że wiele osób tak wymienia. U mnie problemy zaczęły się zdecydowanie szybciej niż te 17 mieś, w oczekiwaniu na rozrząd auto stało w garażu. Ostatnio mialem w "rozbiorce" A6 C5 2.5tdi 1998r Powypadały krzywki od popychaczy i inne cuda, zdjałem miske a tam czysto jak z fabryki. Miska byla na fabrycznym kleju bo uszczelki tam nie przewidzieli. Gosc jezdził tylko na Szajstrollu edzu 5W40, z tym ze twierdził ze wymiana max co 8000km. a jak wyglądała reszta ? rodziców 1,4TSI (temp oleju na FIS'ie) na castrolu PL bez problemu przebijała 110C, przy ostrzejszej jeździe poniżej praktycznie nie schodził. Oczywiście nie obyło się bez dolewek (całkiem sporych). Obecnie zalany jest shell ect (minimalne dolewki, krótkie trasy) maksymalna temperatura oleju jaką udało mi się uzyskać to 103C (zeszła niedziela) Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez marcin4x4
Srokol Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Witam zalalem do audi a4 b6 130 KM z 2001 r. Valvolina MaxLife 10W40 bo nie mialem pojecia jaki byl lany wczesniej heh teraz cos poczytalem ze sa inne lepsze oleje do pompowtryskow powiedzcie mi czy zostac przy tym oleju czy wymienic na inny, jesli tak to na jaki?? bo to jest chyba polsyntetyk a zalecaja do mojego silnika raczej syntetyk tak?? z gory dzieki za odp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się