PawelVK Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 11 minut temu, endriuu napisał: Lepszy wysłane z prodiża No i super, bo jest od xf'a jeszcze tańszy To zamawiam tego co poleciłeś, mam nadzieję, że będę zadowolony
johnystw Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) Cześć forumowicze! W tym tygodniu będę wymieniał filtry i olej w mojej A4 B5 1999r 1.9tdi 90km 210000km przebiegu Zalany miała rok temu Mobil 10W40 i chodzi całkiem poprawnie na nim. Co dokładnie polecacie na tą aktualną wymianę, jaki olej i jakie filtry? Edytowane 12 Maja 2017 przez johnystw
mateusztbg Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, endriuu napisał: Lepszy wysłane z prodiża Endriu a czy czasem ten nie był by lepszy? http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Spełnia normę 504.00/507.00 i ma też nanodrive. Ty poleciłeś ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Spełnia normy VW: 502 00, 505 01 Pytam, bo też mam a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty i planuję niebawem zmianę oleju. Edytowane 12 Maja 2017 przez mateusztbg
Daniel112 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Byl bym wdzieczny za odpowiedz na moje pytanie ze strony 470 czy kto jest w stanie mi pomoc w tej sprawie? Z gory dziekuje
Rabbi Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 endriuu a jakiś 0W30 lub 0W40 dla silnika BRD z dpf polecisz?
cabanmat Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Dnia 13.05.2017 o 16:58, Daniel112 napisał: Byl bym wdzieczny za odpowiedz na moje pytanie ze strony 470 czy kto jest w stanie mi pomoc w tej sprawie? Z gory dziekuje Jak pompowtryskiwacze bez DPF'a, to np. ten : http://www.motul.com/pl/pl/products/specific-505-01-502-00-5w40
mateusztbg Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 ponawiam pytanie panowie Endriu a czy czasem ten nie był by lepszy? http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Spełnia normę 504.00/507.00 i ma też nanodrive. Ty poleciłeś ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Spełnia normy VW: 502 00, 505 01 Pytam, bo też mam a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty i planuję niebawem zmianę oleju.
kuba.goller Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 To najlepiej 5W40, z tego co się orientuję to 5W30 stosuje się kiedy jest DPF.
mateusztbg Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Wole jednak zostać przy 5w30 (takie zalecenie mechanika u którego to serwisuje, taki był też dedykowany) Może ktoś ocenić te oleje które podałem? Chyba, że jest coś jeszcze lepszego
cabanmat Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) To lepszy będzie 5W40 Kolego poczytaj o olejach.. Full Saps, Mid Saps, Low Saps Porównaj sobie też karty w olejach.. np. FullSaps vs. LowSaps, wtedy zrozumiesz dlaczego Ci polecamy 5W40. Motul X-Cess 5W40 FullSaps http://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-cess-5w40 Motul Specific 505.01 5W40 MidSaps http://www.motul.com/pl/pl/products/specific-505-01-502-00-5w40 Motul Specific 5W30 LowSaps http://www.motul.com/pl/pl/products/specific-504-00-507-00-5w30 Ewentualnie jeszcze obejrzyj SONDE na yt, odcinek pt. "Olej" 5W30 jest typowo pod Common Rail z filtrem DPF. Czyli oliwa typu LowSaps. Olej skąpy robiony pod DPF'a żeby go nie zapchać, ochrona silnika schodzi na dalszy plan. Ludzie gdy wycinają DPF z CR, to często i gęsto uciekają na stary typ oleju FullSaps który ma normę na pomp wtryskowych, stara dobra formulacja. Ty tego nie przeskoczysz bo masz pompo-wtryskiwacze, do Ciebie oliwa 5W40 Mid Saps z normą VW dla pompo-wtryskiwaczy 505.01 Koniec PS. Mechanicy czasem są na bakier z olejami. Edytowane 16 Maja 2017 przez cabanmat
Rabbi Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) 23 godziny temu, mateusztbg napisał: Wole jednak zostać przy 5w30 (takie zalecenie mechanika u którego to serwisuje, taki był też dedykowany) Przy usuniętym DPF 5W30 jest bez sensu.Zalewaj 5W40 Edytowane 17 Maja 2017 przez Rabbi
RumJanek Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Matek, ja osobiście zostałem przy oleju MOTUL, wcześniej zalewalem COMA.Nie wiem jak inni, ja będę testował MOTUL, chce się przekonać na własnym przykładzie, będzie źle, to zleje go wcześniej i zaleje co innego. Do 2.0CR jak i 1.9PD zalalem 5w40 z normą C3
kamil-vag Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Panowie dajcie sobie na wstrzymanie, robicie straszny Posty z niewnoszącą nic do tematu treścią będą usuwane !
mateusztbg Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Rozumiem, ale jednak gdybym chciał posłuchać swojego mechanika i zostać przy tym co zaleca serwis czyli 5w30 to co najlepszego wybrać? Ponowię swoje pytanie: Cytuj Endriu a czy czasem ten nie był by lepszy? http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Spełnia normę 504.00/507.00 i ma też nanodrive. Ty poleciłeś ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Spełnia normy VW: 502 00, 505 01 Pytam, bo też mam a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty i planuję niebawem zmianę oleju.
nitroo Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Nie zawsze musisz słuchać mechanika, bo nie w każdej sytuacji musi mieć rację. Czemu tak się uparłeś na to 5W30? To olej dla DPF, a Ty go usunąłeś przecież [emoji4] pamiętaj, że serwis zaleca też Castrola i to w Long Life, więc do tego też bym wagi nie przywiązywał.
kamelbd Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Jak już w temacie 5w30. W tamtym roku po zakupie auta standardowo wymiana oleju i filtrów. Z racji tego że nie wiadomo jaki był lany i kiedy ostatnio mechanik powiedział bym kupił 5w30 - padło na castrola. Moje auto jest bez DPF i może nie potrzebnie taki kupiłem a lepiej będzie dla auta 5w40. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
Rabbi Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 3 godziny temu, kamelbd napisał: Jak już w temacie 5w30. W tamtym roku po zakupie auta standardowo wymiana oleju i filtrów. Z racji tego że nie wiadomo jaki był lany i kiedy ostatnio mechanik powiedział bym kupił 5w30 - padło na castrola. Moje auto jest bez DPF i może nie potrzebnie taki kupiłem a lepiej będzie dla auta 5w40. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka 5W30 w Twoim przypadku jest bez sensu.Lej śmiało 5w40
kamelbd Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Hmm może kazał zewzględu na to że nie wiadomo jaki wcześniej był lany albo na przebieg. Obecny 246 tys Czy teraz nie zaszkodzi silnikowi taka zmiana ? (Pytam bo się nie znam )Dziękuję za odpowiedźWysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Panowie miał okazje ktoś przetestować/porównać Valvo SynPower 5W30 vs Millers ten z tym cząsteczkami nano ? Jakaś wyraźna różnica w pracy silnika, głośniej/ciszej itd ? Pacjent to A4 B8 2.0 tdi CJCA. Zbliża się wymiana oliwy i jest mały dylemat, acz kolwiek cena zbytnio nie przemawia za Millersem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się