rtocki Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 LM zasadniczo już od paru lat nie rozwija technologii z dwusiarczkiem molibdenu, zalej full syntetykiem LM, Motul, Mobil1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam Ja mam zalano obecnie Mobil ESP Formula 5W30. Co sądzicie o tym oleju w porównaniu do np Liqui Moly lub Motula? Czy przy następnej wymianie zamienić na inny?? Jeśli tak to co najlepiej nalać?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam Ja mam zalano obecnie Mobil ESP Formula 5W30. Co sądzicie o tym oleju w porównaniu do np Liqui Moly lub Motula? Czy przy następnej wymianie zamienić na inny?? Jeśli tak to co najlepiej nalać?? Pozdrawiam jezeli oryginalny, to bdb olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek75 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Olej Castrol Edge 505,01.Myślę ,że jest b.dobry. :th: Spełnia nawet normę ACEA A3/B3/B4 czego ani Motul ani Mobil nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 przeciez nikt nie napisal ze jest zly... pod warunkiem ze ORI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Panowie, zalałem Castrol Magnatec Diesel 10W 40 i silnik naprawdę chodzi ciszej. Olej kupiłem w Reichu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Co do mineralnego - rozleciec sie nic nie rozleci, ale smarowanko bedzie sporo gorsze niz przy full. Kolejnym aspektem jest temperatura oliwy - minaralna napewno bardziej sie bedzie przegrzewac. Ostatecznie silnik i turbawa dostana szybciej w pupe na mineralnym. Odnosnie norm to jakiego motula zalać do A4 1,9 tdi z96r? AFN 505.00 -> VP 505.01 -> PD 506.01 -> PD LL wszystko w temacie Co do marki - mamy dostep do pewnego motula w dobrej cenie, opinie kazdego kto przeszedl na ten olej sa bardzo pozytywne... wiec po co kombinowac?? To jakiego zalać Motula do A4 1,9tdi z 96r AFN?.Czy gdzieś w 3mieście można kupić Motula? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 motula kupisz w intercars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Co do mineralnego - rozleciec sie nic nie rozleci, ale smarowanko bedzie sporo gorsze niz przy full. Kolejnym aspektem jest temperatura oliwy - minaralna napewno bardziej sie bedzie przegrzewac. Ostatecznie silnik i turbawa dostana szybciej w pupe na mineralnym. Odnosnie norm to jakiego motula zalać do A4 1,9 tdi z96r? AFN 505.00 -> VP 505.01 -> PD 506.01 -> PD LL wszystko w temacie Co do marki - mamy dostep do pewnego motula w dobrej cenie, opinie kazdego kto przeszedl na ten olej sa bardzo pozytywne... wiec po co kombinowac?? To jakiego zalać Motula do A4 1,9tdi z 96r AFN?.Czy gdzieś w 3mieście można kupić Motula? Ja jeździełm na 300V Competition 15w50 fullsynt. a teraz zalałem 8100 X-cess 5w40 fullsynt. Na obu śmiga ładnie. Po zmianie na 8100 zauważyłem jakby lżej odpalał i troszkę ciszej chodził, ale może po prostu mu się poprawiło z lekka po samej zmianie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Olej Castrol Edge 505,01.Myślę ,że jest b.dobry. :th: Spełnia nawet normę ACEA A3/B3/B4 czego ani Motul ani Mobil nie ma. Mobil ma B4 , ma także Liqui Moly: http://www.mobil.com/Germany-English/Lubes/PDS/EUXXENPVLMOMobil_Syst_S_Special_V_5W-30.asp http://www.liquimoly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1136.html A do AFN jeśli Motula, to serii 8100 (Ester tech lub x-cess) Jest na forum przedst. Motula, więc pewnie może dokładniej się wypowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Olej Castrol Edge 505,01.Myślę ,że jest b.dobry. :th: Spełnia nawet normę ACEA A3/B3/B4 czego ani Motul ani Mobil nie ma. Mobil ma B4 , ma także Liqui Moly: http://www.mobil.com/Germany-English/Lubes/PDS/EUXXENPVLMOMobil_Syst_S_Special_V_5W-30.asp http://www.liquimoly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1136.html A do AFN jeśli Motula, to serii 8100 (Ester tech lub x-cess) Jest na forum przedst. Motula, więc pewnie może dokładniej się wypowiedzieć Zarówno Motul 8100 X-cess spełnia B4 jak i 6100 Synergie+ półsyntetyk. [br]Dopisany: 14 Marzec 2008, 00:51 _________________________________________________ Co do mineralnego - rozleciec sie nic nie rozleci, ale smarowanko bedzie sporo gorsze niz przy full. Kolejnym aspektem jest temperatura oliwy - minaralna napewno bardziej sie bedzie przegrzewac. Ostatecznie silnik i turbawa dostana szybciej w pupe na mineralnym. Odnosnie norm to jakiego motula zalać do A4 1,9 tdi z96r? AFN 505.00 -> VP 505.01 -> PD 506.01 -> PD LL wszystko w temacie Co do marki - mamy dostep do pewnego motula w dobrej cenie, opinie kazdego kto przeszedl na ten olej sa bardzo pozytywne... wiec po co kombinowac?? To jakiego zalać Motula do A4 1,9tdi z 96r AFN?.Czy gdzieś w 3mieście można kupić Motula? Motula dostaniesz także od Roberta z Tune-Up. On bierze ode mnie Motula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dzięki za info o tym oleju z Tune-Up , byłem u niego wczoraj ale nie pomyślałem zapytać ,ale gościu fajny człowiek polecam go jak coś z autkiem nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dzięki za info o tym oleju z Tune-Up , byłem u niego wczoraj ale nie pomyślałem zapytać ,ale gościu fajny człowiek polecam go jak coś z autkiem nie tak. takich expertów jak Rob to na palcach jednej ręki w naszym kraju liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jako ze jestem raczej laikiem w TDI mam pytanie. Wiem ze sa dwa typy wersji 130 konnej i moje pytanie dotyczy silnikow z polowy 2004 roku. 1)Jakie to typy i czym sie roznia miedzy soba? wiem ze zczynaja sie na litere "A" 2)Jaka jest specyfikcja oleju do tych silnikow?Dwa typy to dwie inne specyfikacje? po kupnie samochodu bede sie bral za wymiane oleju i pewnie bedzie to motul albo mobil tylko jeszcze musze wiedziec jaki typ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Masz na mysli AWX i AVF. Olej lejesz taki sam, do pompowtryskow 505.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Masz na mysli AWX i AVF. Olej lejesz taki sam, do pompowtryskow 505.01 dzieki a moglbys mi jeszcze napisac czym sie roznia miedzy soba te silniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Masz na mysli AWX i AVF. Olej lejesz taki sam, do pompowtryskow 505.01 oj, tam w 2004 roku DPF się chyba pojawił, także z tą specyfikacją to bym uważał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 DPF pojawil sie w 2004 silnikach 2.0tdi. symbol silnikow rozpoczyna sie od Bxx AWX wystepuje ze skrzyniami 5-biegowymi i ma 280Nm momentu max, AVF wystepuje z 6biegowymi i jego moment max to 310 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 DPF pojawil sie w 2004 silnikach 2.0tdi. symbol silnikow rozpoczyna sie od Bxx AWX wystepuje ze skrzyniami 5-biegowymi i ma 280Nm momentu max, AVF wystepuje z 6biegowymi i jego moment max to 310 Nm 1.9 też miał DPF, ale faktycznie nie Axx tylko Bxx (ten 116ps) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lester0071 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 powiedzcie mi jeszcze raz ten srodek czyszczący dolewam do starego oleju chodzi przez 15 min i wtedy wylewam olej i wlewam nowy z nowym filtrem i jest ok ?????a dodam ze mam 1,9 tdi AJM i potym wszystki czego sie naczytalem wymieniam olej z pol na full syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się