Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/31/20 uwzględniając wszystkie działy
-
2 punkty
-
Witam Wszystkich. Jestem użytkownikiem zarówno a4-ki, jak i forum od kilku lat, lecz mało się udzielam. Niektórzy mogą mnie, ze sprzedaży drl do b7. Dzis postanowiłem przedstawić moje 4 pierścienie. Jest już to moja 3-cia a4-ka Z oryginalnego wyposażenia posiadała: -18 calowe felgi {s-line} -zawieszenie 1bv -rnse -fotele pół skóra -tempomat -podświetlenie ambiente -pakiet światło -manual 5b -hebel standart 312/255 -kierownica 3-ramienna -podłokietnik -zmieniarka Zapewne jeszcze by się znalazło kilka rzeczy Modyfikacje przeprowadzone wewnątrz auta: -wymiana foteli na full skórę -wymiana boczków na skórę -montaż klamek rs4 -montaz radia android -okleina dekorów czerwona satyna -montaż panelu podświetlenia z s4 b7 -montaż oświetlenia led -montaż ambiente w dekorach -montaż gałki zmiany biegów z a5 sline oraz obniżenie o 3,5cm -włącznik świateł custom z pokrętłem z passata i obręczą chrom -kierownica multi z a4 b7 Modyfikacje przeprowadzone zewnątrz: -felgi oems ifg 3 19x8,5 -tylna dokładka a4 b7 sline -przód dokładka leon cupra -boczne dokładki maxton -custom malowanie dokładek -tylne lampy a4 b7 USA(z obrysem) -przednie lampy full custom *malowanie black *biled koito 3a *obrys kompletny z a5 lift *full led *demontaż ori postoi na rzecz obrysów -led kierunkowskazy wszystkie -led mgiełki -led halogeny -led cofania -listwy chrom oklejone w czarny połysk -tylne lampy lekko przyciemnione -montaż dolnych kratek s4 b6 -zawieszenie gwintowane mts gold -hamulce s4 b7 Modyfikacje pod maską: Silnik w 2018 roku został przeze mnie rozebrany na części pierwsze, większość została wymieniona na nowe, resztę odnowione/zregenerowwane. Założone kute korbowody. Silnik poskładany od nowa, kazdy element odnowiony i odmalowany. -montaż nowego magla servotronic -komora wypolerowana i zabezpieczona ceramiką -turbo hybryda max p&p by geremi -fmic -tip sylikon -wkładka piper+ wax box -wtryski porsche 430cc -Do wykończenia tego wgrana mapa przez Soft Mod Performance + POP&BANGS -układ wydechowy przelotowy custom własnej roboty Lakier i kosmetyka: -lakier ly7w -lakier po wieloetapowej korekcie -lakier zabezpieczony ceramiką fx -szyby zabezpieczone ceramiką fx -felgi zabezpieczone ceramiką fx -dach impregnowany gtechniq Na teraźniejszą chwilę tak to się przedstawia, jeśli o czymś zapomniałem i sobie przypomnę, bądż wpadną kolejne mody, będę aktualizował. Teraz kilka fotek, niestety mam tylko teraźniejsze, zdjęcia po zakupie przepadły.1 punkt
-
Okey. Spróbuj więc: moduł komfortu(46) na kanale (62) Powinna być wpisana wartość 255, jeżeli jest inna zmienić ja właśnie na taką i następnie: 1. Otworzyć całkowicie dach 2. Zamknąć dach 3. opuścić całkowicie wszystkie szyby 4. podnieść wszystkie szyby1 punkt
-
Przepływka zawyża. Sprawdź dolot i sam wkład przepływki. Nie wiem też czy nie masz za mocno naciągniętej sztangi wg.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak już bedziesz miał wszystkie graty podjedż do GĘBKI w Konopnicy k/ Lublina to pięknie Ci to wyważy i felg nie ryśnie zakładając opony.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chromowana jest z avanta, myślę że w sedanie jednak czarna wygląda lepiej bo się przynajmniej nie wyróżnia1 punkt
-
5mm brałem h&r z allegro 96zl za 2 bodajże jak dobrze pamiętam, 5mm będziesz miał bez pierścienia centrującego. Ale chętnie bym się zamienił, moje 5mm za jakieś 7mm bo na tył chce większe.1 punkt
-
1 punkt
-
Thx, cały czas w sumie się coś dzieje Też mi się ta buda zawsze podobała Nie ma takich planów z zawiasem, ma być jak najbliżej oryginau Dziękuję manual rzeczywiście jest dużo rzadszy. I co ciekawe był opcją w konfiguracji Ponoć manuali łącznie wyszło coś ponad 1000, z czego w polifcie ok. 350 sztuk. Twardy jak fix 1BD czuć na każdym dołeczku Dzięki z wydechem kiedyś pomyślimy, bo rzeczywiście dobrze zbudowany przelot dla tego pieca to w zasadzie jedyny możliwy 'chip tuning' Ronin świetny film, popieram1 punkt
-
Bałem się tego silnika, bo opinie krążą różne. Z prespektywy kilku misięcy jestem mega zadowolony, znosny dzwięk i dobra dynamika. Mam 1.9TDI zrobiony do podobnej mocy, ale 3.0 pomimo większej wagi jedzie porównywalnie i nie czuć, że się męczy. Poprzedni włąściciel w ASO wymienił kolektory z klapami i nastawnik turbo, rozrząd jeszcze sie nie odzywa. Z napraw miałm tylko świce żarowe do wymiany.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Gumy stabilizatora na pewno warto, w ASO jakieś grosze kosztują. Ja poduszki silnika wymieniłem u siebie jakoś przy tym przebiegu bo uznałem, że nie mogą być dobre po tylu latach - tu nie było żadnej zmiany. To co ja bym wymienił: 1. Wahacze dolne 2. Końcówki drążka zew. i wew + (nowe osłony na magiel) 3. Łączniki stabilizatora 4. Wahacze górne 5. Gumy stabilizatora 6. Poduszki amorków (bo wszystko będzie na wierzchu) + nowe osłony i odboje. 7. Geometria i na 100 tyś km + masz spokój. Jakiej firmy kopić to jest odwieczny dylemat, jak masz kasę to niewątpliwie dobrze kopić wszystko LEMA (co się opłaca w ASO), TRW z znaczkiem Audi też jest ok, ja tym razem wybrałem Regum (tuleje Lema) - nie za dużo jest opinii ale jeżeli są to pozytywne. Jakoś wole jak ktoś zregeneruje sworzeń niż wstawiać taniego chińczyka. Ale to decyzja indywidualna. Jest tak, że niby dobrze Ci się jeździ, niby wszystko działa ale jak się jednak zdecydujesz i zapakujesz wszystko nowe, dobrej jakości to się okazuje, że samochód lepiej się prowadzi i masz satysfakcje i fun. Nie ma szans aby 230 tyś km przejechać i zawieszenie było w 100% sprawne, nawet jak nie ma wyraźnych luzów. Ja jeżdżę na B12 i niby wszystko było ok, coś lekko puknęło, pojechałem na stacje i gość mówi, że na silę jeden sworzeń ma luz. Wymieniłem wszystkie wahacze i samochód nie do poznania.1 punkt
-
Wszystko jak najbardziej ok, kupiłeś silikonowy dolot to masz. Zachowuje się dokładnie jak powinien. A to że chciałeś sztywny to inna sprawa. Po co w takim razie kupiłeś silikonowy ? Sztywny dolot jest spawany z nierdzewki1 punkt
-
1 punkt
-
No to dziwne.. U mnie np B&O gra dobrze ale bez szału.. Przy cichszym słuchaniu Basu prawie w ogole nie ma, dopiero gdy podglosnie to cos tam sie dzieje.. Jedyne co to dźwięk jest bardzo czysty nawet przy max głośności.. Ale brakuje tego głębokiego czystego basu...1 punkt
-
Kup na przód sprężyny eibacha -30 Widzialem same zestawy nie widzialem na sam przod1 punkt
-
Wszystkie przewody znajdziesz pod tylna kanapa masz przewody glosnikow przod tyl ( w avancie tak bylo) bo tez dokladalem subwoofer,wzmacniacz,centalny w deske orginalny do concreta... czyli caly audi sound system1 punkt
-
zawór nr 20 06A129101D cena 124 zł ezektor 058133753D 112 zł zawor skrzyni korbowej 035 103 245 G 40zl ( zdjęcie stronę wcześniej nr 6)1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00