Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/07/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Kolejny mądry i rozsądny krok w tym prodżekcie, a mianowicie montaż biledów, soczewki za 1/4 wartości ceny samochodu ... Pierwsze testy na drodze z jedną lampą i ... pali rowy a sowy z drzew spadają po złożeniu całości i obu lamp na aucie efekt napewno będzie zadowalający, no i to co bardzo lubie, czyli ostra niebieściutka linia odcięcia4 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W poliftach can bus dają radę A przed liftach wali błędem. Chyba że znajdziesz jakieś co nie będą. J3sli nie chcesz wtkodowywac to możesz kupić jakieś żarówki Led i zastosować opornik. Wtedy nie będzie pokazywać błędu. To tylko taka moja wolna sugestia.1 punkt
-
Sprawdź w pierwszej kolejności wał.Jeśli z wałem wszystko ok to dwumas pewnie się skończył1 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma prawa i nie ma jak adblue dostać się do egr. Ciśnienie spalin jest w stronę wydechu. Silnik musiałby zasysać spaliny żeby adblue dostał się do egr.1 punkt
-
1 punkt
-
@kamil-vag jest tak jak napisałeś , tylko że to taki bardziej żółty niż pomarańczowy1 punkt
-
Ogólnie jak masz ustawione na AUTO to świeci wtedy na pomarańczowo AUTO i właśnie DRL i CLH, a wygaszają się chyba dopiero z awaryjką, czyli po uśpieniu modułów, jutro rano Ci potwierdzę na bank1 punkt
-
Świeci cały czas wraz z ikonami pod licznikiem + - itp.1 punkt
-
pod ta felge trzeba frezowac zacisk albo dac z Cabrio jest info w opisie1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8T9DA059772.pdf WAUZZZ8T9DA059772_2.pdf1 punkt
-
Napatrzeć się nie mogę PETARDA1 punkt
-
Obserwuj, jak problem będzie się powtarzał to reklamuj regenerację.1 punkt
-
Obserwować, a jak się powtórzy to reklamować alternator1 punkt
-
1 punkt
-
Spocik dzisiaj 17:00. Zapraszamy1 punkt
-
1 punkt
-
Wracam z update Jako, że mapka nadała dużo więcej dynamizmu tej limuzynie to trzeba było pomyśleć o tym że nie tylko fajnie jest się rozpedzić ale i zatrzymać Ori 360/310 zuepłnie nie radziły sobie z hamiwaniem zwlaszcza dynamicznym, a hamowanie z wiekszej predkości urywao rece przez krzywe tarcze. No i tak z małym zastanowieniem chciałem coś z tym zrobić bo i tak miałem robić tarcze i klocki to poszedłem krok dalej Wjechały więc nowe heble: Przód: Akebono 6 tłoczków + Tarcze rotinger 390mm + klocki TRW + nowe przewody. Tył: ori audi 330mm + ori tarcse RS4 B8 + klocki TRW + nowe przewody. Kolorek to inspiracja perłowej czerwieni z palety RS6 C7 Tak wiem na zdjeciu tarcza jest odwrotnie, to tylko przymiarka była ps. Nowe graty dojechały wiec działam dalej a efekty niebawem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wyjechane z garażu, jeszcze nie wszystko zrobione ale jest mały sukces. Zrobiona geometria po wymianie sprężyn z tyłu na nowe, auto stoi ładnie równo. Na dzisiaj prezentuję się tak Do tego boczek drzwi kierowcy się delikatnie zmienił A tak świecą nowe lampy od @kamil-vag co prawda w hali garażowej ale zawsze moje stare nie sięgały nawet do połowy długości hali. Jak znajdę czas wrzucę jakiś filmik i foty z terenu. Jak pojawią się kolejne elementy układanki to dam znać1 punkt
-
Nie będzie. Masz obszerny wątek o olejach i tylko kolejnego brakuje...1 punkt
-
1 punkt
-
Ech zebrało się grono fachowców. Jak mogą być miarodajne komentarze na allegro skoro jest na to 90 dni? Sory ale jak piasta czy tam wahacz nie rozpadnie się przy montażu to wytrzyma te 3 miesiące. Akurat firmy GSP będę bronił ponieważ sprzedałem tego setki(głownie przeguby i półosie ) i nie miałem żadnych reklamacji. Otrząśnijcie się bo to że komuś mechanik powie że kupiliśmy "ostatnie gówno" nie znaczy że tak jest. Czasy gdzie reklamacji na chińskie częsci było 30% już dawno minęły. Nikomu to się nie opłaca.1 punkt
-
1 punkt
-
Po nierównej walce z przepływomierzem i innymi przeszkodami wracam z nowościami ? Podczas oczekiwania na reklamacje przepływomierza ( uznana ) wpadłem na pomysł przebudowy układu dolotowego ( wszystko prawie skończone, zostało tylko zamontować inną przepustnicę ). Po założeniu przepustnicy jadę na hamownie w celu porównania - osobiste wrażenie : lepiej jedzie z dołu. Do oceny pozostawiam wam ? Do zobaczenia niebawem ??1 punkt
-
Dokładałem cały układ, samo-poziom, spryski, bixenon nie po to, żeby podnieść cenę auta, a po to żeby legalnie móc jeździć na xenonach i zadbać o moje bezpieczeństwo na drodze. Różnica między lampami jest wręcz ogromna, szerokie pasmo oświetlenia drogi, wypełnienie światła, coraz rzadziej korzystam z drogowych bo wystarczają mijania. Podstawą jest niewypalony odbłyśnik w soczewce i nowe żarniki. Wcześniej kombinowałem z bihalogenem, czyli dołożone projektory mini, na żarówce H1, i już to poprawiło mi komfort jazdy, ale do pełni szczęścia ciągle mi czegoś brakowało... Bardzo dużo osób pisze o ledach i zazwyczaj ludzie narzekają na jazdę w deszcz, kiedy jest mglisto, być może ma tu duże znaczenie barwa światła, gdzie pożądana jest w granicach 4300K, a zakupione ledy mają wręcz niebieskie już 6000-8000K... Jedyne sensowne rozwiązanie jeśli już tak bardzo się chce mieć ledy, to założenie projektorów biledowych, robiłem takie, ale zabawy, przerabiania jest tyle, że mimo fajnego świecenia każdemu odradzam... W lampie demolka, obudowa osłabiona i do tego po rozklejeniu raczej na bank bedą potem parować... Dlatego jak się chce mieć lepsze światła to montować bixenon, do tego wrzucić projektor z b8 fl lub evox-r 2.0 i na pewno każdy będzie z tego zadowolony. Ja jeszcze dołożyłem u siebie japońskie przetwornice z b8, bo te Valeo lubią płatać figle ? Przy seryjnych lampach można wyjąć soczewki, wyczyścić szkła, sprawdzić stan odbłyśników i jeśli są już matowe czy wypalone podmienić na regenerowane. Do tego dobra żarówka i też jako tako można pojeździć, ale ciągle będzie niedosyt i szukanie czegoś mocniejszego...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00