Buba Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Słodko .. no niestety, jest do kupienia KWv2 ale tyl trzeba regenerować
Nosb Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 buba 250 pln na strone ? skad to info ? kurfa to sie nie oplaca moich koni przodow regenerowac bo za tyle siana to gwintu moge szukac do b6
Buba Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 buba 250 pln na strone ? skad to info ? kurfa to sie nie oplaca moich koni przodow regenerowac bo za tyle siana to gwintu moge szukac do b6 za sztukę nie za stronę w krakowie 330zł, w gdańsku 350, w katowicach 220, wiem że sie nie opłaca, 2 lata temu za sztukę krzyczeli 100-150zł
Nosb Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 no za sztuke tylko zle napisalem Ech to piejdoje ta regenerke : lezy h&r front od a8 a jest deczko wyzszy niz od b5 to powinien mi pasic a cena 200 za przod
Buba Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 no za sztuke tylko zle napisalem Ech to piejdoje ta regenerke : lezy h&r front od a8 a jest deczko wyzszy niz od b5 to powinien mi pasic a cena 200 za przod ja za 200 kupiłem komplet tylko co z tego jak do regeneracji
Nosb Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 a ja mowie o froncie na nierdzewce i sprawnym
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Buba kupiłes w końcu ten gwint bo ja musze cos na dniach zamówic, supersport na jebaju juz nie jest w promocyjnej cenie wiec chyba szaprne sie na polska cene tatechnixa :gwizdanie:
plastuch Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Odradzam FK mało regulacji i miekki za miekki (zalezy jaka kto ma glebe) Ja mam Supersporty luzem do regeneracji ale ośka pobawie się z nimi może sam je zregeneruje jakoś
Armi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ta technix to szit Piotrek miałeś porównanie na battalionie ostatnio.
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ta technix to szit Piotrek miałeś porównanie na battalionie ostatnio. widziałem i wynikało z niego że jest twardszy od mts ale spawy ma gorsze, musze cos kupić, dzisiaj prawie z drogi wyleciałem takiego driftu dawno nie miałem, dobrze że sie w zime ćwiczy :gwizdanie: tylnego zawieszenia to ja juz nie mam ale amortyzatory to jest w sumie jedyna rzecz których nie wymieniłem w tym aucie odkąd je mam tego tatechnixa mam za 1390 - 23% chyba go kupie bo zanim cos sie pokaze to ja sie rozbije
Armi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ta technix to szit Piotrek miałeś porównanie na battalionie ostatnio. widziałem i wynikało z niego że jest twardszy od mts ale spawy ma gorsze, musze cos kupić, dzisiaj prawie z drogi wyleciałem takiego driftu dawno nie miałem, dobrze że sie w zime ćwiczy :gwizdanie: tylnego zawieszenia to ja juz nie mam ale amortyzatory to jest w sumie jedyna rzecz których nie wymieniłem w tym aucie odkąd je mam tego tatechnixa mam za 1390 - 23% chyba go kupie bo zanim cos sie pokaze to ja sie rozbije Synek, nawet Solar mówił że ta-szit jest bardziej miękki niż kit mts Coś Ci się pomyliło
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 To czego nie możemy pokazać to twardość. Opinie użytkowników potwierdzają się - skręcony na tą sama wysokość gwint MTS wykazuje większy komfort od TA. czyli lepiej wybiera nierównosci, a tatechnix jest sztywniejszy jest jak taczka w takim razie , chociaż paputowy sie bujał troche, ale tam opona swoje jeszcze robiła MTS - ok 1900zł wiec jest różnica kolejny cytat Porównanie to może również komuś wybrać produkt TA-technix'a, komuś kto potrzebuje zawieszenia twardszego niż MTS, bo np ma szerokie wystające felgi. Wiec dobrze pamietałem Zjepałem z tym supersportem bo mozna było go brać odrazu jak euro stało tanio, a teraz juz w normalnej cenie 449E
Buba Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Zamowilem AP. Bedzie w tym tygodniu
Buba Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Graty na 450KM 6-7k czekam znając twoje podejscie to długo będziesz czekał :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 to juz nawet nie chodzi o moje podejscie... poprostu 450PS zrobione najnizszym kosztem sa moim zdaniem zbyt duzym ryzykiem bierzesz pod uwage w ogole sprzeglo? bo za 6-7k to kupisz jakies uzywane sprezarki (choc dostac k04 rs6 uzywki w bdb stanie za dobra kase to ciezka sprawa), wtryski, pompe (fmic juz masz) - ale to wszystko, bo jeszcze trzeba doliczyc pare innych kosztownych pier**l. Do tego brakuje jeszcze wydechu, no i wlasnie porzadnego sprzegla...
Nosb Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Wszyscy tak pierd%^ą zanim sie za to nie wezmą ... Buba tylko kur$a z dokladna rozpiska prosimy... Rozumiem ze w tym strojenie ( 2k bodajze ) , sprezarki , wtryski , pompa, sprzeglo , fmic , a i glowice by nie zaszkodzily na te 450 ps ... Przy okazji wyjdzie Ci masa pierdół (uszczeleczki , olej , plyny c**j% muje ).
paput Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 To czego nie możemy pokazać to twardość. Opinie użytkowników potwierdzają się - skręcony na tą sama wysokość gwint MTS wykazuje większy komfort od TA. czyli lepiej wybiera nierównosci, a tatechnix jest sztywniejszy jest jak taczka w takim razie , chociaż paputowy sie bujał troche, ale tam opona swoje jeszcze robiła MTS - ok 1900zł wiec jest różnica kolejny cytat Porównanie to może również komuś wybrać produkt TA-technix'a, komuś kto potrzebuje zawieszenia twardszego niż MTS, bo np ma szerokie wystające felgi. Wiec dobrze pamietałem Zjepałem z tym supersportem bo mozna było go brać odrazu jak euro stało tanio, a teraz juz w normalnej cenie 449E ja mam nisko synu, za nisko, a im niżej tym większa bujaka w tanich gwintach skrobnąłbym go trochę w górę to już się robi twardo, ale mi się przed zimą kręcić nie chce
Gracjan Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Wszyscy tak pierd%^ą zanim sie za to nie wezmą ... Buba tylko kur$a z dokladna rozpiska prosimy... Rozumiem ze w tym strojenie ( 2k bodajze ) , sprezarki , wtryski , pompa, sprzeglo , fmic , a i glowice by nie zaszkodzily na te 450 ps ... Przy okazji wyjdzie Ci masa pierdół (uszczeleczki , olej , plyny ch***% muje ). Na 400+ trzeba mieć koło 12tys jak nic, ciągle będę się tego trzymał
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Zamowilem AP. Bedzie w tym tygodniu A u kogo w końcu kupowałeś, mozesz podesłać link czy tam adres noi ile czasu czekasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się