tass Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 (edytowane) Godzinę temu, MamDwieDychyNaWache napisał: Zobaczcie panowie, jest BRUTALNIE Ależ ktoś to wymęczył. Zdolności manualne nie poszły w parze z bujną fantazją, albo blacharz miał mega kaca Może pomylił tynkarza z blacharzem? Edytowane 13 Listopada 2021 przez tass 1
Rabbi Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 2 godziny temu, MamDwieDychyNaWache napisał: Zobaczcie panowie, jest BRUTALNIE Ależ kt Co tu się odjebało ?
DivaynEays Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 W dniu 13.11.2021 o 18:39, Rabbi napisał: Co tu się odjebało ? prodżekt in progrez
george Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 W dniu 13.11.2021 o 18:39, Rabbi napisał: Co tu się odjebało ? In da łork.
dzejo Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 Siema. Muszę wymienić skrzynie u siebie w TDiku ale nie pamiętam jej oznaczania bo robiłem swap quattro z 3.0 TDI b7. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi po tym zdjęciu co to za skrzynia? Mam bardzo mocne drgania na 4,5,6 biegu od 2200-3000 obr i takie buczenie a po odjęciu gazu jest cisza więc obstawiam skrzynie bo wał po robocie jest.
dzejo Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 5 minut temu, george napisał: HVE/GVB. Dziękuje kolego
Langista Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Panowie sorka że tutaj pytam ale pilna sprawa, na jakiej zasadzie działa tylna wycieraczka? Nie ma żadnego bezpiecznika z tego co sprawdzałem a kilka dni temu mi umarła, zamówiłem nowy silniczek, tyle że w międzyczasie wycieraczka ożyła i działa bez przerwy, niezależnie od tego czy włączę ją manetką czy nie. Wina modułu kierownicy, z którym jak na złość nie mogę się połączyć, czy elektronika silniczka świruje?
DarekS4 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 nie pamiętam ale tam jest przejście płynu przez napęd silniczka ? Jak w golfie 4 ? Bo mogło się rozcieknąć i wali zwarą
Langista Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca.
greg2505 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Godzinę temu, Langista napisał: Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca. Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy
Langista Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 (edytowane) 24 minuty temu, greg2505 napisał: Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi. Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy. Edytowane 26 Listopada 2021 przez Langista
pila24 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło. 1
Langista Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Mam nadzieję że to silniczek tylko dlatego, że mam drugi na podmianę, ogólnie sam zawaliłem bo o ile oringi wymieniłem tak simmeringu już nie ? jak elektronika będzie mokra to wiadomo co go ubiło, nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu?
greg2505 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 4 godziny temu, Langista napisał: Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi. Tak mechanizm,a ten co otwierałem to nie było co czyścić,zbyt uwalony 4 godziny temu, Langista napisał: Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy. I tak musisz się tam dostać ,więc od tego trzeba zacząć,mogła się gdzieś woda lub płyn przedostać do elektryki
Adam87 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 2 godziny temu, pila24 napisał: Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło. Też nie używam spryskiwacza i sporadycznie wycieraczkę, ale nadal działa
pila24 Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 (edytowane) 5 godzin temu, Langista napisał: nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników. Edytowane 26 Listopada 2021 przez pila24
Langista Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Godzinę temu, pila24 napisał: Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników. A ja właśnie mam bezpieczniki od dwóch wycieraczek z przodu, osobno od lewej i prawej, tylko od tylnej nie mam Może 'zasługa' MCE w wersji LOW?
kamil-vag Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Jak może być od lewej i prawej jak to z jednego silniczka przez przekładnie idzie na oba ramiona ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się