mrogal Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 najwyżej do miesnego i trzy kilo smalcu na dach nałóż, może psy "zjedzo" nie tsza, odpalil od szczala
kaju Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 najwyżej do miesnego i trzy kilo smalcu na dach nałóż, może psy "zjedzo"nie tsza, odpalil od szczalagodołech.
jedrekx Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) A co potrzeba? trzeba ogarnąć zdjęcia do kalendarza klubowego tj. nałożyć klubową ramkę, zamazać tablice rejestracyjne no i ustawić jakąś wspólną rozdzielczość żeby na forum wrzucić.. Michał, który zawsze to robił, zrezygnował. ja nie mam i nie umiem działać z photoshopem i kalendarz przez to stoi.. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez jedrekx
Wąski Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 tyś widział rajdówkę Panowie ostrzegam przed kupowaniem rur-przewodów z ZAMIENNIKA do turbo jeden sylikonowy rozpadł sie po pół roku a drugi po tygodniu -DRAMAT Waski, masz na mysli taki waz?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4949025941 TAK dokładnie taki
jedrekx Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Pisz na PW, to ogarnę już 2 osoby mi mają zrobić, jak nie ogarną to się odezwę dzięki za pomoc!
laki83 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 barTyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar. sory że dopiero teraz pisze...no u mnie w 1.8t ponoć jest ta 110bar.raz jechałem furą szefa z tym samym silnikiem i kiera dużo lzej kręciła a tez miał 18'' założone.i to czy szybko czy wolno jechałem to fajnie lekko chodziła ta kiera a u mnie nie bardzo.na trasach jak do de jezdze to mnie normalnie reka boli od kierowania.nawet na 15'' 195 opona na dłuższa mete reka boli.i teraz nie wiem co jest grane.nie widać ani nie słychać żeby pompa była zwalona
KoJ@K Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Co konkretnie sie dzialo z tymi rurami przy turbo? Bo kupilem nie dawno do siebie ten taki sylikonowaty zbrojony i bede na dniach go chcial zalozyc, a tu jakies zonki mowisz ?! A z tym kreceniem kierownica to na maglu jest jedna sruba regulacyjna, podobno odpowiedzialna wlasnie za "lekkosc" krecenia kierą, a druga rzecz to plyn, mimo tego ze producent zaleca ten taki zoltawo zielony, to na czerwonym niby przekladnie mają lzej i ciszej pracuja, ale osobiscie nie testowalem. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez KoJ@K
Blachu Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 KoJ@K Chodzi o to, że te zamienniki rur przy turbo są niby słabe i szybko pękają...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się