Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema :hi:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

najwyżej do miesnego i trzy kilo smalcu na dach nałóż, może psy "zjedzo"

nie tsza, odpalil od szczala

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

:bry:

Opublikowano

najwyżej do miesnego i trzy kilo smalcu na dach nałóż, może psy "zjedzo"

nie tsza, odpalil od szczala
godołech.
Opublikowano

Kaju, za tą boszkę z wczoraj :whip2::grin:

Opublikowano

ogarnia ktoś tutaj photoshopa?

Opublikowano

A co potrzeba? :)

Opublikowano

Pewnie furke sprzedać :D . Siema .

Opublikowano (edytowane)

A co potrzeba? :)

trzeba ogarnąć zdjęcia do kalendarza klubowego tj. nałożyć klubową ramkę, zamazać tablice rejestracyjne no i ustawić jakąś wspólną rozdzielczość żeby na forum wrzucić..

Michał, który zawsze to robił, zrezygnował. ja nie mam i nie umiem działać z photoshopem :kwasny: i kalendarz przez to stoi..

Edytowane przez jedrekx
Opublikowano

Pisz na PW, to ogarnę :)

Opublikowano

siema pajda landryno :naughty:

Opublikowano

tyś widział rajdówkę :grin:

Panowie ostrzegam przed kupowaniem rur-przewodów z ZAMIENNIKA do turbo :facepalm: jeden sylikonowy rozpadł sie po pół roku a drugi po tygodniu -DRAMAT :kwasny:

Waski, masz na mysli taki waz?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4949025941

TAK dokładnie taki :kwasny:

Opublikowano

Pisz na PW, to ogarnę :)

już 2 osoby mi mają zrobić, jak nie ogarną to się odezwę :) dzięki za pomoc!

Opublikowano

Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje :) chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę

były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' :)

Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 bar

Tyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza

Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar.

sory że dopiero teraz pisze...no u mnie w 1.8t ponoć jest ta 110bar.raz jechałem furą szefa z tym samym silnikiem i kiera dużo lzej kręciła a tez miał 18'' założone.i to czy szybko czy wolno jechałem to fajnie lekko chodziła ta kiera a u mnie nie bardzo.na trasach jak do de jezdze to mnie normalnie reka boli od kierowania.nawet na 15'' 195 opona na dłuższa mete reka boli.i teraz nie wiem co jest grane.nie widać ani nie słychać żeby pompa była zwalona

Opublikowano (edytowane)

Co konkretnie sie dzialo z tymi rurami przy turbo? Bo kupilem nie dawno do siebie ten taki sylikonowaty zbrojony i bede na dniach go chcial zalozyc, a tu jakies zonki mowisz ?!

A z tym kreceniem kierownica to na maglu jest jedna sruba regulacyjna, podobno odpowiedzialna wlasnie za "lekkosc" krecenia kierą, a druga rzecz to plyn, mimo tego ze producent zaleca ten taki zoltawo zielony, to na czerwonym niby przekladnie mają lzej i ciszej pracuja, ale osobiscie nie testowalem.

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

:hi:

moje ostatnie video

Opublikowano

KoJ@K

Chodzi o to, że te zamienniki rur przy turbo są niby słabe i szybko pękają...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...