Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bilstein - klasa. Sam do tej pory nie miałem. Aaaale jak nie V3 to może wezmę coś właśnie z Bilsteina, poza te 2 marki chyba nie będę wychodził. Będę musiał przyjrzeć się do czego będę miał dostęp

Edytowane przez Trewor87
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Szukałem infa na temat Bilstein-ow B14, ale ciężo coś znaleść. Teoretycznie to chyba porządny już zestaw, skoro wyżej są już tylko B16 z regulacją twardości ...

A powiedź mi, jak jest z regulacją wysokości w KW lub bilsteinach? Ktore są mniej uciążliwe przy chęci zmiany wysokości?

Opublikowano (edytowane)

Tu muszą się wypowiedzieć inni. Ja KW samodzielnie regulowałem w Borze. W Audi nic nie ruszałem, jeżdżę na nastawach po poprzednim właścicielu. Ale na oko widziałem że z tyłu z regulacją jest trochę więcej zabawy niż w poczciwym Mk4 :wink:

Z pytaniami odnośnie Bilsteina możesz uderzać tutaj: http://www.bilsteinpolska.pl/

Chłopaki na pewno Ci na wszystko odpowiedzą

Edytowane przez Trewor87
Opublikowano

Dzięki za info :hi: no coš do nich napiszę, bo trochę pytań mam :)

Opublikowano

No to wpada KW V1 na przód :banan::banan: Wreszcie mam kpl KW :kox:

Opublikowano

:hi: w ten piękny piątkowy poranek :decayed:

Opublikowano

Lol

Piątek jeszcze troszkę bd trwać ;)

Opublikowano
:hi: :hi:
Opublikowano

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Opublikowano

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Opublikowano

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.
Opublikowano

to lepiej nie wycinaj,jeśli smigasz na zachód

Opublikowano

ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy :)

Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny :D Normalnie nie wydalbym 8k na zawias :)

Opublikowano

 

ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy :)

Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny :D Normalnie nie wydalbym 8k na zawias :)

 

Jakieś nieziemskie promo dorwałeś!

Wiesz co, skrobne Ci PW, to się wiele wyjaśni :)

Opublikowano

Ale karę/mandat raczej przywalą ;)

Opublikowano

 

Ale karę/mandat raczej przywalą ;)

 

O ile się domacają. A auta na obcych blachach nie będą tak trzachać jednorazowo. Tak jak Suli pisze, generalnie nie ma obaw. Chyba że bardzo często tam jeździsz/pernamętnie pracujesz i oni też to zauważą - tyle że wtedy to już zaczną się pytania co Pan tu robisz :)

Suli - dzieki za opinię. jak ktoś ma coś do powiedzenia na temat kw, bilsteina do a4 b6 to proszę o opinie, sugestie :hi:

Opublikowano
dla lepszego zrozumienia poczytaj to:

Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl

koniec OT Flyer

Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. :strachliwy:

PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa.

BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu.

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa :D Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać :kox:

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.

Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. :decayed:

Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce.

zapis przed niczym nie zabezpiecza,powoduje tylko i wyłacznie zadłużanie naszej Ojczyzny,bo pieniądze są pożyczanie od"starszych braci w wierze" z USA i im nabijamy kabze,jak piszesz o taśmach to w demokratycznym państwie podsłuchani skończyliby w pierdlu a oni sami zgłosili doniesienie że zostali podsłuchani czyli poszkodowani...takie rzeczy tylko u nas

koniec OT

swoją drogą jak wysokie są kary za brak kata za zachodnią granicą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...