Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jadac po nocce do domu zalaczylem grzane dupki. Kierownica nie grzala. Tylko tak jak mowie, przy minusowych temperaturach jest to bardzo odczuwalne a teraz masz rano temp. rzedu 15-18 stopni ...

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

ktoś tu jeszcze reza B6 ? Mam ciekawe graty na sprzedaż, przyciski memo, panel grzania tyłu, lustro z kompasem, daszki home link, wzmacniacz sedan.
Ktoś coś chce za nim powystawiam ? jak coś ktoś to PW

Edytowane przez jozek726
Opublikowano

To czyli jak sie robi adaptacje w 081 to po wpisaniu 00111 i kliknieciu Save, OK sie powinno swiecic caly czas tak? I wtedy wiemy, ze jest wszystko w porzadku?

Wpisujesz 00111, TEST, czekasz chwileczkę - aż w okienku gdzie wcześniej było PIN? wyskoczy OK. Wówczas klikasz na SAVE.....YES i wtedy.....w omawianym okienku wyskakuje BUS NOT OK. Przynajmniej u mnie, przy obydwu modułach.

Przed chwilą nawet byłem w aucie, na starych gratach próbowałem, ale 00111 dalej nie wchodzi na starym module, tyle że nie mam błędu - ot cała różnica.

Także obstawiam chyba jednak kabel, jeśli moduł był by walnięty, to raczej inne rzeczy też by nie działały, nie można by zakodować funkcji.....tak mi się przynajmniej wydaje.

Ale jeszcze jedno. W grupie 03 ABS/ESP z jakim modułem się łącze, z pompą ABS?

Natomiast w grupie 16 łącze się z modułem, do którego przykręcam manetki kierunku, wycieraczek i tempomatu, tak?

Zwijak jest jakoś połączony z VAGiem?

Opublikowano

No to u mnie jest dokladnie tam samo, ze najpierw OK, a pozniej Bus Not OK. Nie masz bledu, moze dlateho, ze ten modul juz miales przyuczony z autem, ale nie wiem.

Opublikowano

Pewnie tak jest, a jaki program i kabelek to ogarnie? Gdzie to można kupić. Ja swój kupiłem kilka lat temu za śmieszne pieniądze, chyba zprogramem VAG OBD 2.5, czy jakoś tak. Jakiś czas temu ściągnąłem VCDS Lite i do tej pory co potrzebowałem, to mi ogarniał. Więc może jest jak Kaju pisze, że kabel tyłkowaty jest.

Opublikowano

BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ?

Opublikowano

BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ?

312 :decayed:

Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka

Opublikowano

Macie jakieś doświadczenie z reklamacją kompresora?

Zatarł mi się po 600km, a był nowy.

Na zaworku znalazłem pełno opiłków.

Wyczyściłem, nabiłem, ale dalej nie działa.

Najprawdopodobniej kompresor.

Czeka mnie wymiana plus płukanie wszystkiego.

Kwestia czy uznają reklamację. czy 1K poszedł w szambo...

Opublikowano

a czy przed wymianą kompresora na nowy układ był płukany i czyszczony ? bo jeśli wymieniałes poprzedni kompresor z powodu zatarcia a tak najczęściej się psują to w układ poszły opiłki

Opublikowano

Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko.

Nie płukałem.

Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania.

Opublikowano

Macie jakieś doświadczenie z reklamacją kompresora?

Zatarł mi się po 600km, a był nowy.

Na zaworku znalazłem pełno opiłków.

Wyczyściłem, nabiłem, ale dalej nie działa.

Najprawdopodobniej kompresor.

Czeka mnie wymiana plus płukanie wszystkiego.

Kwestia czy uznają reklamację. czy 1K poszedł w szambo...

Marne szanse ale próbuj, jeżeli powiesz że układ nie był płukany to odprawią Cię z kwitkiem

Opublikowano

No tego im nie powiem :)

Reklamował ktoś w ogóle?

Opublikowano

BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ?

W b6 nie było takich hebli. Esa jedynie 345/300

Opublikowano

BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ?

312/255
Opublikowano

Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko.

Nie płukałem.

Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania.

Dlaczego nie zmieniłeś samego sprzegiełka tylko cały kompresor ?

Zatrzeć się mógł z kilku powodów. Jak odkręcałeś sprężarke spuściłeś czynnik na maszynie czy "niech leci nowy sie wbije " ?

Opublikowano

Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko.

Nie płukałem.

Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania.

Dlaczego nie zmieniłeś samego sprzegiełka tylko cały kompresor ?

Zatrzeć się mógł z kilku powodów. Jak odkręcałeś sprężarke spuściłeś czynnik na maszynie czy "niech leci nowy sie wbije " ?

A gdzie kupic nowe sprzęgiełko?Ja mam sprężarkę z b5 o troche innej kontrukcji niż b6.

Nie mogłem kupić ładnego sprzęgiełka to chciałem nową sprężarkę. Nie pamiętam jak to robili. A to jakaś różnica?

Opublikowano

Na necie przeciez sa nowe sprzegielka, albo juz cale gotowe kółka ze sprzegielkami.

Opublikowano

Panowie czy emblemat na kierownicy s-line czy s4 idzie wymienić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...