niestandardowy Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Jadac po nocce do domu zalaczylem grzane dupki. Kierownica nie grzala. Tylko tak jak mowie, przy minusowych temperaturach jest to bardzo odczuwalne a teraz masz rano temp. rzedu 15-18 stopni ...
jozek726 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) ktoś tu jeszcze reza B6 ? Mam ciekawe graty na sprzedaż, przyciski memo, panel grzania tyłu, lustro z kompasem, daszki home link, wzmacniacz sedan.Ktoś coś chce za nim powystawiam ? jak coś ktoś to PW Edytowane 17 Września 2015 przez jozek726
grzes283 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 To czyli jak sie robi adaptacje w 081 to po wpisaniu 00111 i kliknieciu Save, OK sie powinno swiecic caly czas tak? I wtedy wiemy, ze jest wszystko w porzadku? Wpisujesz 00111, TEST, czekasz chwileczkę - aż w okienku gdzie wcześniej było PIN? wyskoczy OK. Wówczas klikasz na SAVE.....YES i wtedy.....w omawianym okienku wyskakuje BUS NOT OK. Przynajmniej u mnie, przy obydwu modułach. Przed chwilą nawet byłem w aucie, na starych gratach próbowałem, ale 00111 dalej nie wchodzi na starym module, tyle że nie mam błędu - ot cała różnica. Także obstawiam chyba jednak kabel, jeśli moduł był by walnięty, to raczej inne rzeczy też by nie działały, nie można by zakodować funkcji.....tak mi się przynajmniej wydaje. Ale jeszcze jedno. W grupie 03 ABS/ESP z jakim modułem się łącze, z pompą ABS? Natomiast w grupie 16 łącze się z modułem, do którego przykręcam manetki kierunku, wycieraczek i tempomatu, tak? Zwijak jest jakoś połączony z VAGiem?
KoJ@K Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 No to u mnie jest dokladnie tam samo, ze najpierw OK, a pozniej Bus Not OK. Nie masz bledu, moze dlateho, ze ten modul juz miales przyuczony z autem, ale nie wiem.
grzes283 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Pewnie tak jest, a jaki program i kabelek to ogarnie? Gdzie to można kupić. Ja swój kupiłem kilka lat temu za śmieszne pieniądze, chyba zprogramem VAG OBD 2.5, czy jakoś tak. Jakiś czas temu ściągnąłem VCDS Lite i do tej pory co potrzebowałem, to mi ogarniał. Więc może jest jak Kaju pisze, że kabel tyłkowaty jest.
jozek726 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ?
Kolkov Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ? 312 Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka
Bieniek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Macie jakieś doświadczenie z reklamacją kompresora? Zatarł mi się po 600km, a był nowy. Na zaworku znalazłem pełno opiłków. Wyczyściłem, nabiłem, ale dalej nie działa. Najprawdopodobniej kompresor. Czeka mnie wymiana plus płukanie wszystkiego. Kwestia czy uznają reklamację. czy 1K poszedł w szambo...
Bart_poznan Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 a czy przed wymianą kompresora na nowy układ był płukany i czyszczony ? bo jeśli wymieniałes poprzedni kompresor z powodu zatarcia a tak najczęściej się psują to w układ poszły opiłki
Bieniek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko. Nie płukałem. Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania.
Gregory87 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Macie jakieś doświadczenie z reklamacją kompresora? Zatarł mi się po 600km, a był nowy. Na zaworku znalazłem pełno opiłków. Wyczyściłem, nabiłem, ale dalej nie działa. Najprawdopodobniej kompresor. Czeka mnie wymiana plus płukanie wszystkiego. Kwestia czy uznają reklamację. czy 1K poszedł w szambo... Marne szanse ale próbuj, jeżeli powiesz że układ nie był płukany to odprawią Cię z kwitkiem
Bieniek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 No tego im nie powiem Reklamował ktoś w ogóle?
Wandej Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ? W b6 nie było takich hebli. Esa jedynie 345/300
H4mm3R Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 BEX jakie ma hamulce ? 320 / 288 ? 312/255
kris-krzysztof Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko. Nie płukałem. Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania. Dlaczego nie zmieniłeś samego sprzegiełka tylko cały kompresor ? Zatrzeć się mógł z kilku powodów. Jak odkręcałeś sprężarke spuściłeś czynnik na maszynie czy "niech leci nowy sie wbije " ?
Bieniek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Wymieniłem, bo padło mi sprzegiełko. Nie płukałem. Stąd pytanie jak z gwarancją przy braku płukania. Dlaczego nie zmieniłeś samego sprzegiełka tylko cały kompresor ? Zatrzeć się mógł z kilku powodów. Jak odkręcałeś sprężarke spuściłeś czynnik na maszynie czy "niech leci nowy sie wbije " ? A gdzie kupic nowe sprzęgiełko?Ja mam sprężarkę z b5 o troche innej kontrukcji niż b6. Nie mogłem kupić ładnego sprzęgiełka to chciałem nową sprężarkę. Nie pamiętam jak to robili. A to jakaś różnica?
KoJ@K Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Na necie przeciez sa nowe sprzegielka, albo juz cale gotowe kółka ze sprzegielkami.
RicS3 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Panowie czy emblemat na kierownicy s-line czy s4 idzie wymienić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się