Animal Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Jak na moje oko poduszki do sprawdzenia bo dosyć mocno buja silnikiem
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Buja, jak buja ale ten stuk....towarzyszy przy każdorazowym ruszaniu. Wahacze wymienione, ale dalej stuka. Dzisiaj po pracy postanowiłem bardziej się temu przyjrzeć. Ewidentnie w momencie, gdy silnik zaczyna rwać do góry, wówczas występuje dzwięk jakby stukania. Gdy puszczam sprzęgło powoli, to problemu nie ma....
bongod Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Może łapa skrzyni pękła? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Sprawdzali mi wszystko i chyba by to zauważyli......sam nie wiem, ale odczułbym to na pewno podczas zamiany biegów, czy nie?
greg2505 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) sprawdź poduchę skrzyni ,guma jak się wyrwie z obudowy to jest taki stuk przy ruszaniu,jak wejdziesz pod auto ,niech ktoś rusza na ręcznym ,a ty obserwuj poduchę ,jak ruszasz guma wychodzi z obudowy po czym wraca na miejsce,na postoju wygląda na sprawną,podczas jazdy nic się nie dzieje Edytowane 10 Marca 2016 przez greg2505
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Ok, dzięki zwrócę na to uwagę :-) Chociaż poduche skrzyni wymiwnialem ok roku temu
greg2505 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 jeszcze zerknij na poduszkę w przednim pasie ,bo jakoś mocno silnik do góry idzie
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 I to jest bez dodawania gazu....tylko na energicznym puszczeniu i wcisnieciu sprzęgła....
Animal Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Dlatego właśnie nie doszukiwałbym się problemu w dwumasie a właśnie po stronie poduch - albo silnika albo skrzyni
Wandej Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Grzesiek wymień tą poduchę skrzyni kosztuje nie dużo. Jak to wymienisz nie zostaje nic więcej prócz dwumasu jak gasisz auto też grzechocze?
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 I to jest bez dodawania gazu....tylko na energicznym puszczeniu i wcisnieciu sprzęgła.... Jak dla mnie poduchy silnika są wywalone, sprawdź czy jest na nich nalot rdzawo-czerwony. Jeśli tak to są do kosza.
Wandej Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 I to jest bez dodawania gazu....tylko na energicznym puszczeniu i wcisnieciu sprzęgła.... Jak dla mnie poduchy silnika są wywalone, sprawdź czy jest na nich nalot rdzawo-czerwony. Jeśli tak to są do kosza. Ale ori martwe po roku?
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Poduch pod silnikiem nie wymieniałem, ale nasi tutejsi mechanicy twierdzą, że są jeszcze dobre.....pewnie jak silnik położy się na sankach, to wtedy uznają, że trzeba wymienić. Wymieniłem tylko poduchę pod silnikiem, brałem Lema, więc nie sądzę, aby po tak krótkim czasie się wysypała. Wg. mnie, to co robi mój silnik, to ewidentna wina poduch.....tym bardziej, że przy ruszaniu ze świateł też słuchać taki delikatny stuk.....jadąc około 50km/h i puszczając gaz też czasem stuknie...niesie po podłodze. Wandej, mordo Ty moja, napisz mi na PW ceny poduch, jak możesz oczywiście. Lewa, prawa i ten odbojnik, czy co tam na przedzie...
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Sprawdź dokładnie tą poduchę centralną, a raczej jej mocowanie do łapy - lubi się oderwać od mocowania. Poduchy silnika lewą i prawą to bierz ori bo zamienniki są gumowe, a nie olejowe i będzie na nich gorzej niż na wybitych fabrycznych.
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Tak też słyszałem wielokrotnie. Masakra jakaś, najpierw wahacze góra, teraz jeden dolny, a skończy się na poduchach Znacie może numery poduch do AVFa? A centralna, to ta pod skrzynią, tak?
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Tak też słyszałem wielokrotnie. Masakra jakaś, najpierw wahacze góra, teraz jeden dolny, a skończy się na poduchach Znacie może numery poduch do AVFa? A centralna, to ta pod skrzynią, tak? Poduchy do AVF mają nr strona prawa 8E0199382AH strona lewa elekt. 8E0199379BF Ta centralna poducha jest zamontowana pod skrzynią i lubi ją urwać - sprawdź to dokładnie zanim wywalisz kupe kasy na poduchy silnika
bjoern Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 hmmm a czy mocne szarpnięcie przy zmianie biegów z 1 na 2 na wysokich obrotach to może być objaw tej centralnej poduchy? boczne wymieniałem, ale nie wiem czy w BFB też powinny być olejowe
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Tak też słyszałem wielokrotnie. Masakra jakaś, najpierw wahacze góra, teraz jeden dolny, a skończy się na poduchach Znacie może numery poduch do AVFa? A centralna, to ta pod skrzynią, tak? Poduchy do AVF mają nr strona prawa 8E0199382AH strona lewa elekt. 8E0199379BF Ta centralna poducha jest zamontowana pod skrzynią i lubi ją urwać - sprawdź to dokładnie zanim wywalisz kupe kasy na poduchy silnika Dzięki Artur, sprawdzę wcześniej.....nie będę już w ciemno ładował tyle kasy
albert224 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Mam Alusy 17 i oponki 235/45/17 (nówki) ,zawieszenie 1BV i wydaje mi się , ze tył siedzi za nisko względem przodu. Widziałem kiedys zdjęcie jak ktoś mierzył na asfalcie wysokość od asfaltu do rantu błotnika. Wiecie ile ona mniej wiecej powinna wynosić? Na felgach 16 stalówkach brzydko to wygląda jak opona chowa się w nadkole.
Maciek0502 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Silnik skacze wzdłużnie. Sprawdź ten element osadzany w belce przedniej i posuchy skrzyni biegów. Natapane z P8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się