julo23 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Właśnie zaczepił mnie facet i zaoferował kupno mojej A4. Palnąłem 25, żeby się odczepił. A on że to dobra cena... choć górna granica wartości. I tak mnie trochę zaskoczył i dał do myślenia, bo może czas zmienić.... 12letnie auto, cena już leci i pewnie jak się jeszcze przytrzyma chwile to niedługo 15 się wezmie bo pełno zdybów już jeździ w budzie B6. Edytowane 24 Marca 2016 przez julo23
grzes283 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Niby tak, ale co Ty kupisz za 25000.....wielkie nic, drugie tyle będziesz musiał dołożyć do czegoś lepszego i młodszego. Sam się zastanawiałem nad sprzedażą. Za mniej niż 30 bym nie oddał.......ale i tak około 20 trzeba by dołożyć więc sobie odpuściłem. Chyba tylko lepsza fura, to A6C6 FL by była, a do niej trzeba już sporo dołożyć. B7 odpada na starcie, B8....hmm jakoś mi nie leży, może dopiero ta po lifcie, a to też kasa spora..... Skoda Superb 2011/12, jak komuś nie przeszkadza przepaść w wykończeniu wnętrza to może być rozwiązanie, ale i tak fajnie wyposażona to koszt między 45 a 50 tysi.... Także sam widzisz, B6 może i jest stara, ale jeśli będzie zadbana i odpowiednio serwisowana, to b. długo pojeździ
szczuraz Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 zaczepił mnie facet i zaoferował kupno mojej A4.Palnąłem 25, żeby się odczepił. i tak właśnie sprzedałem swoją b5 za 12k
Maciek0502 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jestem umówiony na bixy do swojego b6. I poszukuję zbiornika płynu z dwoma pompkami... Ktoś, coś? Natapane z P8
julo23 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) @grzes283, masz rację, bez dokładania choćby 10 tys zł to nic się kompletnie nie kupi uczciwego. Myślałem jeszcze nad A3 8P ale to raczej już tylko 3.2Q wchodziłoby w gre, ale czy warto dopłacać 10tys i dostać tak mało w zamian w porównaniu do B6 i to w tym samym roczniku? A3 ze słabszym motorem np. 2.0TDI to nie będzie dla mnie chyba żadnej różnicy. Zresztą miałem już 2.0 TDI, w lekkiej budzie A3 chodzi tak samo jak A4 1,9 po lekkim chipie. Z drugiej strony A3 już lekko umęczone się wydają, jeździ już tego sporo, szczególnie 1.6 i wiejski tuning. Kompletnie nie planowałem sprzedaży, szczególnie że rozrząd przed zimą zrobiłem a teraz kupiłem nowe gumy 18''. A6C6 to ładne auto ale czy nie za ciężkie ? Chętnie bym polatał czymś szybkim i zwinnym. Po 10 latach jazdy dieslami też chyba spróbowałbym coś innego (benzyny + ew. gaz) Wizualnie najlepsza chyba byłaby TT II. Edytowane 24 Marca 2016 przez julo23
grzes283 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Wiesz, każdy patrzy ze swojej strony. Ja na mniejsze bym się nie chciał przesiadać. Mi osobiście A3 nie podchodzi, choć jak ładna sztuka w s-linie, to drapie w oczy. TT 2, jest ładne, ale jak dla mnie zbyt małe. Jechałem raz TT 1 i jakoś ciasno w tej kabinie Za około 37-42 tyś. można mieć lagunę III FL, lub jakiegoś Mondeo. Chyba,że ktoś lubi passaty, to w B7 coś słabszego można znależć. Ciężki temat. Markowe auto w takich pieniądzach są już zajeżdżone, a jakieś Francuzy, lub tp mogą nas zaskoczyć awaryjnością. A4B6 są mega wygodne, choć niezbyt duże. Mamy je dobrze doposażone, a co najważniejsze sprawne techniczne i znane nam są ich bolączki. Zamienić coś takiego na jeden wielki znak zapytania......chyba jeszcze nie warto. Może jak ktoś rozsądny przyjdzie i połozy rozsądną kwotę, to wtedy można by się zastanowić
Zieluu Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Interesuje mnie taki przełącznik pod składanie lusterek. Pasujące numery katalogowe do B6 to: 4F0959565A, 8E0959565A ?
julo23 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) @grzes283, zgadzam się z Tobą, ale A3 8P nie wydaje mi się w środku mniejsze od B6, tylko krótsze. Ja porównuje tylko przestrzeń na przednich fotelach. W środku zaś mimo uboższego wyposażenia (choć zdarzają się bogate wersje) to jest to już nowsza generacja i to trochę widać, przede wszystkim linia okien jest wyżej. A4 B6 była produkowana od 2001 do 2004 A3 8P od 2003. Nie wiem czy miałeś okazję jeździć 8P, genialnie się tym jeździ jak dla mnie, po mieście dużo sprytniejsze i lepiej się wciskać między autami po wyprzedzaniu. Jaki lejemy płyn do wspomagania do naszych A4 ? Bo mam minimum i musze dokupić. Edytowane 25 Marca 2016 przez julo23
Sedrak Dan Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Ja nie wyobrażam przesiadki na mniejsze auto . Choć wcale nie potrzebuje "tak dużego" jak A4, ale jednak komfort i uczucie za kierownicą jest lepsze, a co do przesiadki na inny model. To jest auto jest sprawne i jeździ to bym nie ryzykował. Ja kupiłem minę , ale zrobiłem go i teraz jestem zadowolony. A tak sprzedasz za 25k co bardzo dobra cena, ale jak koledzy powyżej. Sprzedasz i co kupisz tak naprawdę. B7 to to samo auto. B8 to już inna liga. Bardzo dużo myślę nad przesiadką w przyszłości, ale zobaczymy jak to będzie z TFSI i LPG. A6 za duże auto jak głównie robię 80% miasto.
Marecki1 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Witam Czy sprzedaje ktos na forum Oryginał DV do 1.8t ???
Maciek0502 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Kupię dół zderzaka tył, pod dwa kominy, do avanta... ktoś coś? Albo orientacyjna cena i nr części w ASO? I jeszcze jedno. Ktoś mył / czyścił tunel środkowy z tej gumopodobnej substancji. Nie mogę znaleźć tematu... Czym to zrobić i czym pokryć tunel? PlastDipem?
Czaki89 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Jezdzilem A3 8P i jest tam malo miejsca..mniej niz w a4 b6..fotele sa węższe itp. Co do jednostki byla to 1.9tdi 105. No i tu wyrazy uznania bo zbierala sie mega fajnie. Co do tunelu to jak sie sciagnie ta gume to pod spodem jest mega swiecacy plastik:/ Mozna plasti dipem. Albo Bolem strukturalnym do plastikow.
kaju Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Kupię dół zderzaka tył, pod dwa kominy, do avanta... ktoś coś? Albo orientacyjna cena i nr części w ASO? I jeszcze jedno. Ktoś mył / czyścił tunel środkowy z tej gumopodobnej substancji. Nie mogę znaleźć tematu... Czym to zrobić i czym pokryć tunel? PlastDipem? Wrzątek, druciak do garów i grube gumowe rękawice. Robiłem u siebie w B6, mogłem drapać pazurami ile wlezie i żadnych rys nie zostawiałem.
tomekhxc Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 ja zmieniłem na tunel z b7 , już nie jest pokryty tym kondonem z gumy i sie tak nie wyciera
rafi10612 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie czym mozna pomalowac polke w sedanie ? Nie pasuje mi kolor a nie chcialbym w gorace dni miec czarnych rak jak sie dotkne Kupię dół zderzaka tył, pod dwa kominy, do avanta... ktoś coś? Albo orientacyjna cena i nr części w ASO? I jeszcze jedno. Ktoś mył / czyścił tunel środkowy z tej gumopodobnej substancji. Nie mogę znaleźć tematu... Czym to zrobić i czym pokryć tunel? PlastDipem? Jawor36 ...mam nadzieje ze nie pomylilem nazwy uzytkownika...odezwij sie do niego bo ma od groma czesci i mysle ze pomoze
mnaso Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Panowie tylko nie bijcie za zły dział Na dziś potrzebna osoba z kompem co ogarnie auto przed zakupem. Ktoś zna kogoś na terenie Warszawy? Wesołych wszystkim
bongod Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Napisz na warszawskiej grupie. Pomógł bym ale mam samochód w proszku :/. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
Ra4al Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Panowie czym mozna pomalowac polke w sedanie ? Nie pasuje mi kolor a nie chcialbym w gorace dni miec czarnych rak jak sie dotkne Rozumiem że na czarno to polecam VHT Vinyl DYE, lecz ostrzegam że dość drogi jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się