bjoern Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 wiem o co chodzi bo raz prawie cały wyrwałem bezmyślnie blisko podjeżdżając do krawężnika, gwint na dniach wjedzie bo się ciepło zrobiło także trzeba będzie uważać
serfin Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Hej Panowie, padla mi 1-sza sonda lambda w mojej A4B6 1.8T bede zmenial na ori uzywke i pytanie mam ktos juz to ogarnial? Stara 15letnia najlepiej odkrecac na zimnym silniku? Trzeba na cos uwazac przy tej czynnosci? Po wkreceniu "nowej" sprawnej sondy jest jakas metoda jej poprawnego dokrecenia? Klucz dynamometryczny? Jakas okreslona sila? Czy tradycyjnym kluczem oczkowym dokrecic "na oko"? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
bjoern Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 jak zakładałem u siebie DP to po prostu odkręciłem, jeszcze chyba całkiem auto nie ostygło, potem dokręciłem na tyle mocno ile się dało i jest dobrze tam jest gruby gwint więc dasz radę nie ukręcić
greg2505 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie działa mi wentylator klimy ,co może być przyczyną,może ktoś miał taki przypadek,dodam że econ się nie świeci
wampir Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 A w ogóle cały jest ten wentylator? Znam przypadek ze plastikowa czesc wentylatora oddzieliła się od srodka bo spadła zapinka. Srodek sie cały czas krecił, a wentylator sobie dyndał. Klima działa?
marcin9680 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie działa mi wentylator klimy ,co może być przyczyną,może ktoś miał taki przypadek,dodam że econ się nie świeciWitam.Ja kiedys mialem taki przypadek , ze wentylator klimy sie nie krecil , Econ sie na klimatroniku nie swiecil. Udalo mi sie wyjac a raczej wyszarpac ten wentylator (bez rozbiorki przodu jak do wymiany rozrzadu jest przej...ne go wyjac) i po podlaczeniu na krotko o dziwo wentylator dzialal. Co sie pozniej okazalo po dlugich rozmyslaniach i wielu telefonach do pseudo znawcow ukladow klimatyzacji to skonczylo sie sprzeglo w kompresorze od klimy. Dopiero jeden z ok 10 znawcow powiedzial mi co jest przyczyna takiego stanu wentylatora. Po zawitaniu w jego warsztacie , wymianie sprzegielka i nabiciu klimy wszystko wrocilo do normy. Czy zalancza sie kompresor to najlepiej sprawdzic w cieply dzien na postoju. Uruchomic silnik , wlaczyc tryp Econ i ponownie w tryp dzialania klimy i wtedy jak sie zalaczy kompresor to obroty silnika skocza lekko w dol po czym powroca do normy i powinno byc slychac takie cykniecie , jak to sie nie dzieje to kompresor stoi. Bynajmniej tak bylo w moim przypadku. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez marcin9680
greg2505 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Czyli pewnie sprzęgło się posypało bo nie ma żadnej różnicy na econ,dłuższy czas jeździłem na obiegu zamkniętym (awaria silniczka),ale chyba nie ma to znaczenia
marcin9680 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Czyli pewnie sprzęgło się posypało bo nie ma żadnej różnicy na econ,dłuższy czas jeździłem na obiegu zamkniętym (awaria silniczka),ale chyba nie ma to znaczeniaRaczej watpliwe ale na 100% tego potwierdzic nie moge. Opisalem swoj przypadek , ktory wygladal dokladnie tak samo i dopiero wymiana sprzegielka pomogla oczywiscie nie obylo sie bez wymiany samego wentylatora ale to tylko dlatego , ze przy probie jego wyjecia tak mnie juz wkur... ? , ze poprostu go wyrwalem z miejsca mocowania i wykrzywilem oske od smigla. Przy pracy wentylatora krecil sie jak zwichrowane kolo w rowerze ??? Czyli pewnie sprzęgło się posypało bo nie ma żadnej różnicy na econ,dłuższy czas jeździłem na obiegu zamkniętym (awaria silniczka),ale chyba nie ma to znaczeniaRaczej watpliwe ale na 100% tego potwierdzic nie moge. Opisalem swoj przypadek , ktory wygladal dokladnie tak samo i dopiero wymiana sprzegielka pomogla oczywiscie nie obylo sie bez wymiany samego wentylatora ale to tylko dlatego , ze przy probie jego wyjecia tak mnie juz wkur... ? , ze poprostu go wyrwalem z miejsca mocowania i wykrzywilem oske od smigla. Przy pracy wentylatora krecil sie jak zwichrowane kolo w rowerze ???Montaz nowego wentylatora pozostawilem dla znajomego mechanika , ktory mial wiecej cierpliwosci do tego badziewnego dostepu.
greg2505 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jeszcze sprawdzę ilość czynnika bo coś przypocony jest czujnik przy chłodnicy,możliwe że jest go za mało i sprężarka się nie załącza
marcin9680 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeszcze sprawdzę ilość czynnika bo coś przypocony jest czujnik przy chłodnicy,możliwe że jest go za mało i sprężarka się nie załączaAle z tego co pamietam to w takim przypadku powinien sie zapalic ECON bez mozliwosci jego wylaczenia aby nie uszkodzic sprezarki gdy brakuje czynnika chlodzacego. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez marcin9680
greg2505 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jeśli wyleci cały ,ale podpinałem kompa to było 4bary więc za mało
marcin9680 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jeśli wyleci cały ,ale podpinałem kompa to było 4bary więc za małoMoze masz racje , zbytnim znawca nie jestem. Nawet dobrzeby bylo , ze to jest to bo mniejsze koszta w uruchomieniu klimy ale.Dwa lata temu kiedy dzieki mechanikowi uszkodzeniu ukegla glowica silnika i auto stalo 5 miesiecy bezurzyteczne to tez czynnik chlodniczy sie ulotnil i to znaczaco to wsio dzialalo i tak i tak. Wentylator sie krecil , ECON sie nie palil , klima dzialala dalej jednak nie byla wstanie chlodzic tak jak nalezy a i cisnienie w ukladzie tez bylo bardzo niskie , ponoc duzo nie brakowalo do odlaczenia ukladu klimy i zalaczenia trybu ECON (tak mnie poinformowal gosc co mi klime nabijal) Najlepszym rozwiazaniem byloby ponowne nabicie klimy i wtedy kolego bedziesz wiedzial czy cos jeszcze uleglo uszkodzeniu ?.
greg2505 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Też znawcą nie jestem ,podjadę do znajomego i posprawdza co do jak,oby nic poważnego
Wandej Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Hej Panowie, padla mi 1-sza sonda lambda w mojej A4B6 1.8T bede zmenial na ori uzywke i pytanie mam ktos juz to ogarnial? Stara 15letnia najlepiej odkrecac na zimnym silniku? Trzeba na cos uwazac przy tej czynnosci? Po wkreceniu "nowej" sprawnej sondy jest jakas metoda jej poprawnego dokrecenia? Klucz dynamometryczny? Jakas okreslona sila? Czy tradycyjnym kluczem oczkowym dokrecic "na oko"? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mordo kupiłeś tą sonde? Bo ja mam używkę z ALT regulacyjną boscha która smigała trochę ponad rok
turzol Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Panowie czy amortyzatory przód z B7 o takiej samej klasie wagowej jak B6 mimo innych nr na końcu różnią się czymkolwiek od tych z B6? Jestem na kupnie nowy 1BE i pytam bo cenowo jest to samo ale może cos w b7 poprawili?
Maciek0502 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Kolejny modzik wskoczył na pokład: ledy od Tomnik'a: oświetlenie wnętrza kabiny i bagażnika, tablicy rejestracyjnej, postojówki oraz lampki sygnalizacyjne otwartych drzwi
bongod Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Też polecam ledy od niego robią robotę --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
bongod Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 [email protected] --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się