kaju Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 probowalbym jeszcze sterownik podmienic... Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Szukam podgrzewanej szyby do B6. Ktoś cos słyszał? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 probowalbym jeszcze sterownik podmienic... Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Ale myslisz ze raczej z wiązka wszystko OK? Kurczę bede szukać przyczyny. Może rzeczywiście to sterownik [emoji848] Sterownik ma numer 4Z7 907 357 czy innego mam szukać?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 U mnie jeden ok 0 pokazuje. Test po włączeniu świateł jest. Błędów brak Jak chcesz to przyjedz to podmienimy odemnie. Przejedziemy te 50 km i zobaczymy co się stanie U mnie też był problem z samopoziomem. Poprawiłem wiazke i działa Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ale masz go luzem? W sobote rano moglbym podjechać bo w piatek dopiero po 22 wyjadę z Warszawy [emoji57] Od razu przywiozę Ci Twój czujnik [emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Wiązkę można przedzwonić, ale jeśli ją uszkodziłeś (zwarcie) to może fixować. Najszybciej jak pisze kaju. Sterownik. Jeśli błąd wróci to kolej na te 3 kabelki. Trochę roboty jest z czujnikiem. Ale da się też zamienić. Przód z tyłem. Odkręć ramiona i zamień czujniki. To też wyeliminuje sam czujnik. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 24 Października 2016 przez GreGoriO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Mniejsz ekran? Jesteś pewny, a nie różni się rozdzielczością obrazy tylko? tak, Low ma 6,5 cala, a High 7 cali. Grzesiek tutaj to wszystko rozpisał: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295399-nawigacja-mmi-3g-basic-high-3g-sim-wersje-wyposazenia/ Wow aż 0,5" co za szaleństwo ale jednak różnica jest.. o ile wielkość ekranu to pikuś, o tyle mniejsza funkcjonalność już może wkurzać.. jeżeli ktoś lubi się bawić, modzić, etc. Mniejsz ekran? Jesteś pewny, a nie różni się rozdzielczością obrazy tylko? tak, Low ma 6,5 cala, a High 7 cali. Grzesiek tutaj to wszystko rozpisał: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295399-nawigacja-mmi-3g-basic-high-3g-sim-wersje-wyposazenia/ Niby nic, a widać różnicę.....dzięki trochę jestem bardziej uświadomiony. Jeszcze tylko jak byś mi powiedział, czy przekładka na wersję high jest możliwie tania, czy droga zabawa. Jutro jadę oglądać auto i chciałbym mieć jasną sytuację.... przełożyć oczywiście się da, generalnie koszt dołożenia MMI 3G High to 3k netto.. moja bratowa ma zwykłego Concerta i dowiadywałem się dla brata o koszt u moich magików w Bydgoszczy. podejrzewam, że przełożenie z 3G Low na 3G High jest tańsze.. a może i by się udało zostawić stare MMI w rozliczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart_poznan Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ktoś ma może jakiś namiar na zamienniki spryskiwaczy reflektorów do B6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Wiązkę można przedzwonić, ale jeśli ją uszkodziłeś (zwarcie) to może fixować. Najszybciej jak pisze kaju. Sterownik. Jeśli błąd wróci to kolej na te 3 kabelki. Trochę roboty jest z czujnikiem. Ale da się też zamienić. Przód z tyłem. Odkręć ramiona i zamień czujniki. To też wyeliminuje sam czujnik. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sprawdzalem na dwoch czujnikach i ciagle to samo wiec raczej one odpadają. Także przekładanie mam za sobą. Sprawdze z innym modułem, moze rzeczywiście on nie hula [emoji57]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Panowie: wzmak w seryjnym nagłośnieniu a BOSE jest taki sam??? Audi Sound System : 8E5 035 223 (wzmacniacz LIMUZYNA) a BOSE: 8E5 035 223 A/B/C (wzmacniacz LIMUZYNA) co oznaczaja końcówki nr? Jaka wybrac? Ponadto zauwazyłem że wystepuja takze końcówki D jaki i E ?? Czy różnia sie one jedynie systemem chłodzenia? Planuje zmienic sub + wzmak na bose w sedanie i tylko wzmak mnie zastanawia bo doczytałem ze sub jest p&p bez żadnej zabawy Edytowane 24 Października 2016 przez dydek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Wzmacniacz BOSE jest inny, bo wszystkie kanały dźwiękowe przez niego przechodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Wzmacniacz BOSE jest inny, bo wszystkie kanały dźwiękowe przez niego przechodzą Jaki wybrac? A jak z podłaczeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Siema, Panowie A6C6 .3.0 TDI Q automat 2005r. 260k przebiegu. Drugi właściciel od 2007r w pełni serwisowany, ori przebieg bez dzwona szyby wszystkie z 2005 wzięty w rozliczeniu w VW fota-groblewski.....33.000 zł Warto się pchać w tak starego diesela w automacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsik26 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Siema, Panowie A6C6 .3.0 TDI Q automat 2005r. 260k przebiegu. Drugi właściciel od 2007r w pełni serwisowany, ori przebieg bez dzwona szyby wszystkie z 2005 wzięty w rozliczeniu w VW fota-groblewski.....33.000 zł Warto się pchać w tak starego diesela w automacie? Kumpel ma taką i jeździ nią trzy lata i bardzo sobie chwali. Rok temu ja chipował i teraz ma 255KM i żadnych problemów tylko leje i jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsik26 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba???Z tym to Ci już nie pomogę bo się nie orientuje. Na automat on nie narzeka. Ma teraz przejechane w oryginale coś koło 190kkm bo kupił to po lekkim dzwonku z Wrszawy gdzie tam stało przez dwa lata w garażu nie naprawiane i zrobił i jeździ od tego czasu nią. Ja raz też tym jechałem i powiem że robi wrażenie w dodatku on to ma w quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ta ma w oryginale 260k przejechane, też jest w Q.......stara w sumie, bo 2005r i szkoda by było, gdyby wyszło coś grubego do roboty. Dzisiaj na zimnym ją odpalił i silnik cicho chodził, nic nie rzęziło.....najbardziej obawiam się wtrysków i rozrządu. Automaty już ogarniają za 3-4k. Niby rozrząd i wtryski wytrzymują przebiegi rzędu 300k.....rozrząd nawet 400k, ja nigdy nie dojadę do tej liczby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 A jak sprawa automatu Tam siedzi Tip więc jeśli tylko nie szarpie i nie ślizga to wymiana oliwy z filtrem za 1kpl i spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba??? skrzynia świetna sprawa , zmieniać olej a posłuży długo , rozrząd to loteria ale jak 2007 to motor ASB niby z poprawionymi napinaczami , jak nie słychać łańcucha to polata jeszcze ogólnie bardzo fajny silnik i elastyczny , przeważnie każdy sie boi o te rzeczy ale jak dbany to posłuży , jeśli przyjdzie do wymiany takiego czegoś każdy bo to koszta itp ale to V6 , jak wyłożysz raz kase na stół wymienisz to wszystko to masz nastepne 300tys z głowy także są plusy i minusy jak we wszystkim Edytowane 24 Października 2016 przez tomekhxc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Dokładnie, ale to z 2005r, ze wszystkimi bolączkami.....a jaki jest koszt rozrządu? Oczywiście poza aso? Przebieg 260k, to chyba nie duży jak na ten motor.....z resztą ściągane mają pewnie ze 300, albo więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się