Karol89 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Fachowo się to nazywa VFIS tylko tu troszkę gorsza grafika
C4NC3R Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Kanape w góre i wszystko będzie jasne
grzes283 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Siema, co może być na rzeczy, po jeździe i rozgrzanym silniku 90st obroty mi wskakują z 800 na 900 i tak się utrzymują do momentu wyłączenia i włączenia auta. Kolejna sprawa, na pozycji skrzyni N lub P obroty nie chcą przekroczyć 3 tyś. Jest to normalne? Podczas jazdy wszystko jest ok. Silnik 2.0 CAHA 170KM multitronik.
Ra4al Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 No to ja na skrzyni FTM czyli z 2.5TDi Quattro na 3 przy 4,3k obr/min mam równo 100km/h.
bjoern Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 pany może komuś siatkę bagaja nr 4a9861869? ja mam inna teraz
szczuraz Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił... Coś ty synek odjaniepawlił ?! Chwilę mnie nie było
TOM3K Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Panie nowy klient na spotach będzie
rrrudy25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Pany,jak kupie łokieć przód w szmacie to da rade z mojego przełożyć skórkę klapki?
pajda Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Panie nowy klient na spotach będzie Przeca to draśniecie tylko
szczuraz Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Panie nowy klient na spotach będzie było mówić... Zawsze te 10k pln mam w skarpecie ukiszone. Coś byś spuścił z tej dychy na rejestrację, paliwo i uszkodzone elementy i miałbyś po problemie. Ja bym miał za to zajęcie na weekend.
TOM3K Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Panie nowy klient na spotach będzie Przeca to draśniecie tylkopowiedz to gościowi który wycenił na 9 tys € Szczurek poszedł za 20
K4rol81 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Pany,jak kupie łokieć przód w szmacie to da rade z mojego przełożyć skórkę klapki?Da się choć zabawy jest troszkę żeby ni zniszczyć, moja skórka z b7 odczepila się bez problemu a szmata z b6 bardzo mocno trzymała na bolcach z klejem. Ale dało radę. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Listopada 2016 przez karol1981
rrrudy25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Pany,jak kupie łokieć przód w szmacie to da rade z mojego przełożyć skórkę klapki?Da się choć zabawy jest troszkę żeby ni zniszczyć, moja skórka z b7 odczepila się bez problemu a szmata z b6 bardzo mocno trzymała na bolcach z klejem. Ale dało radę. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Podziękował kolego[emoji106]
Rabbi Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 na pozycji skrzyni N lub P obroty nie chcą przekroczyć 3 tyś. Jest to normalne? Podczas jazdy wszystko jest ok. Ja tak miałem w 2.0TDI BPW z manualem.Na biegu jałowym wciskałeś gaz w podłogę a obroty dochodziły gdzieś ok 2-2,5 tyś Też nie wiem o co kaman
grzes283 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 To chyba nie jest normalne. Nigdy w manualu tego nie miałem. Może w automacie jest z racji bezpieczeństwa dla skrzyni....nie mam pojęcia.
bongod Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 W manualu tak jest ale jak testujesz sondę lambda Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
jedrekx Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) To chyba nie jest normalne. Nigdy w manualu tego nie miałem. Może w automacie jest z racji bezpieczeństwa dla skrzyni....nie mam pojęcia. normalne jakbyś kupił ten silnik w manualu to na luzie miałbyś to samo taka ochrona żeby nie piz*ować w miejscu miałem przez ponad 4 lata ten silnik w A5tce Edytowane 24 Listopada 2016 przez jedrekx
grzes283 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Super, dzięki za rozwianie wątpliwości. Też coś tak kojarzę, że znajomy w Octavii z 2010r w manualu chyba tak miał.....A czy podwyższone obroty silnika z 800 na ok 900 na jałowym przy rozgrzanym silniku mogą dotyczyć DPFa? Ostatnio pojawiło sie to zjawisko u mnie i doczytałem, że prawdopodobnie DPF.
pawloo7 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Bardzo możliwe że wtedy dpf wypala sadze dlatego mogą być podwyższone Wysłane z Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się