GreGoriO Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Szybę się sprawdza przesuwając jedną końcówkę miernika po sścieżce. Napięcie musi się zmieniać od 12v do około 6v.Jaki tak nie jest, to dana ścieżka jest uszkodzona. Nagły spadek lub pojawienie się napięcia wskazuje nam miejsce uszkodzenia ścieżki. Jeśli cala szyba nie grzeje a próba na konetorach daje negatywny wynik, to trzeba sprawdzić Klimatronik, czy z niego wychodzi napięcie. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Zawartość dodana 6 minutes later Pamiętajcie że jest różnica pomiędzy b6 i b7 w połączeniach tylnej szyby w klimatroniku. Może tutaj jest przyczyna.Proponuję wyjąć i sprawdzić jaki siedzi, oraz czy wszystko jest poprawnie podłączone. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
KoJ@K Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Na szybie jest folia, wiec tak nie sprawdze sciezek. Zerkne jeszcze do tego climatronika, czy sie nic nie porobilo za nim. Tylko wczesniej dzialalo, a teraz same lustra grzeją Edytowane 10 Marca 2017 przez KoJ@K
pajda Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Na szybie jest folia, wiec tak nie sprawdze sciezek. Zerkne jeszcze do tego climatronika, czy sie nic nie porobilo za nim. Tylko wczesniej dzialalo, a teraz same lustra grzeją Climatronik uwalony tranzystor lub tyrystor do wymiany
GreGoriO Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Łatwiej wyjąć klimatronik niż szukać połączenia na tylnej szybie. Tam przeszkadzają plastiki klapy.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
grzes283 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 11 godzin temu, jedrekx napisał: ja kupowałem w RoyalTime: https://www.royaltime.eu/ Dzięki A z innej beczki, jakie potrzebuje wentyle do sterownika ciśnienia w oponach o nr. 4f0910274a? Jest to chyba podstawowy sterownik bez wskazań o ilości powietrza w oponie. Pokazuje tylko ostrzeżenie w przypadku spadku w którymś z kół.....
GreGoriO Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 W takim razie masz tylko dwa punkty do sprawdzenia. Jeśli z klimatronika wychodzi prąd to MUSI być na konektorach szyby. Jeśli nie ma, to wiadomo że trzeba przedzwonić instalację. Na schematach masz podane miejsca w których są łączenia. Według mnie 5-10 min pracy i będzie wiadomo gdzie jest przerwa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
RicS3 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach?
bjoern Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtrysków
RicS3 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtryskówCzy da radę zdiagnozować poduszki vcds-em? Bo to są chyba olejowo-elektroniczne? Korekcje wtrysków muszę zobaczyć w takim razie też przy okazji.
rade Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Godzinę temu, RicS3 napisał: Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach? Mam takie same drgania, przy czym mam pewne koła i prócz obu przegubów na tej samej osi do wymiany mam jeszcze luz na górnym wahaczu, tam jeszcze zerknij Owszem, tarcze też swoje dokładają ale szczególnie przy hamowaniu. Wymieniłem najpierw tarcze bo już się kończyły, po wymianie skończyło się bicie przy hamowaniu, a pozostało przy większych prędkościach. Dziś u mechanika wyszedł właśnie wahacz.
Frimuś Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?Jest jakaś różnica jak na zwykłych?Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
pajda Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?Jest jakaś różnica jak na zwykłych?Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu TapatalkaMiałem OZ z przodu ale czy był mega szał to bym nie powiedział
Frimuś Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę. Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????Zmienić kolegę?Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Zieluu Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?Jest jakaś różnica jak na zwykłych?Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu TapatalkaMam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze... Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
pajda Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę. Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????Zmienić kolegę?Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu TapatalkaNic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.
Frimuś Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Nic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.Piasta była krzywa?Kupowałeś używki. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 0 minutes later Mam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze... Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu TapatalkaNo właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być. Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Dobry z rana... Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami. To co, w audi robi róznice?
pajda Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Dobry z rana... Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami. To co, w audi robi róznice?Wkładać Zawartość dodana 2 minutes later No właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być. Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu TapatalkaBył duży luz jak założyłes tarcze, tak jakby piąta wyrobiona. Piasty Brałem ory nowe z aso
Rafal1988Lodz Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie jakies średnicy kupic koncowki na podwojny wydech ? 90 czy 100? Ulter czy cos ciekawszego polecacie? Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się