Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybę się sprawdza przesuwając jedną końcówkę miernika po sścieżce.

Napięcie musi się zmieniać od 12v do około 6v.

Jaki tak nie jest, to dana ścieżka jest uszkodzona.

Nagły spadek lub pojawienie się napięcia wskazuje nam miejsce uszkodzenia ścieżki.

 

Jeśli cala szyba nie grzeje a próba na konetorach daje negatywny wynik, to trzeba sprawdzić Klimatronik, czy z niego wychodzi napięcie.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

 

Zawartość dodana 6 minutes later

Pamiętajcie że jest różnica pomiędzy b6 i b7 w połączeniach tylnej szyby w klimatroniku.
Może tutaj jest przyczyna.
Proponuję wyjąć i sprawdzić jaki siedzi, oraz czy wszystko jest poprawnie podłączone.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Na szybie jest folia, wiec tak nie sprawdze sciezek. Zerkne jeszcze do tego climatronika, czy sie nic nie porobilo za nim. Tylko wczesniej dzialalo, a teraz same lustra grzeją :eusathink:

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano
Na szybie jest folia, wiec tak nie sprawdze sciezek. Zerkne jeszcze do tego climatronika, czy sie nic nie porobilo za nim. Tylko wczesniej dzialalo, a teraz same lustra grzeją :eusathink:

Climatronik uwalony tranzystor lub tyrystor do wymiany
Opublikowano

Łatwiej wyjąć klimatronik niż szukać połączenia na tylnej szybie.
Tam przeszkadzają plastiki klapy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

 

11 godzin temu, jedrekx napisał:

ja kupowałem w RoyalTime: https://www.royaltime.eu/

Dzięki :hi:

A z innej beczki, jakie potrzebuje wentyle do sterownika ciśnienia w oponach o nr. 4f0910274a? Jest to chyba podstawowy sterownik bez wskazań o ilości powietrza w oponie. Pokazuje tylko ostrzeżenie w przypadku spadku w którymś z kół.....:wink:

Opublikowano

Akurat plastiki z klapy juz mam zrzucone :wink:

Opublikowano

W takim razie masz tylko dwa punkty do sprawdzenia. Jeśli z klimatronika wychodzi prąd to MUSI być na konektorach szyby.
Jeśli nie ma, to wiadomo że trzeba przedzwonić instalację.
Na schematach masz podane miejsca w których są łączenia. Według mnie 5-10 min pracy i będzie wiadomo gdzie jest przerwa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach?

Opublikowano

jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtrysków

Opublikowano
jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtrysków

Czy da radę zdiagnozować poduszki vcds-em? Bo to są chyba olejowo-elektroniczne? Korekcje wtrysków muszę zobaczyć w takim razie też przy okazji.
Opublikowano
Godzinę temu, RicS3 napisał:

Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach?

Mam takie same drgania, przy czym mam pewne koła i prócz obu przegubów na tej samej osi do wymiany mam jeszcze luz na górnym wahaczu, tam jeszcze zerknij ;) Owszem, tarcze też swoje dokładają ale szczególnie przy hamowaniu. Wymieniłem najpierw tarcze bo już się kończyły,  po wymianie skończyło się bicie przy hamowaniu, a pozostało przy większych prędkościach. Dziś u mechanika wyszedł właśnie wahacz.

Opublikowano

Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka



Miałem OZ z przodu ale czy był mega szał to bym nie powiedział
Opublikowano

Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę.
Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????

Zmienić kolegę?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka




Mam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę.
Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????

Zmienić kolegę?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka



Nic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.
Opublikowano

Nic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.

Piasta była krzywa?
Kupowałeś używki.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 0 minutes later


Mam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


No właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być.
Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobry z rana...

Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" 

Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami.

To co, w audi robi róznice?

Opublikowano
Dobry z rana...
Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" 
Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami.
To co, w audi robi róznice?

Wkładać
Zawartość dodana 2 minutes later

No właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być.
Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


Był duży luz jak założyłes tarcze, tak jakby piąta wyrobiona.
Piasty Brałem ory nowe z aso
Opublikowano

Panowie jakies średnicy kupic koncowki na podwojny wydech ? 90 czy 100? Ulter czy cos ciekawszego polecacie?  Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...