Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mamy jakies osoby na forum, co mogli by pomóc przy sprawdzeniu vinu w aso??

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siemanko

Chłopaki ktory z olei od LM bedzie najlepszy do avf?

Opublikowano

ja leję taki   https://www.czesciauto24.pl/liqui-moly/2451901?grmk=1&gclid=EAIaIQobChMIyaSV3OSQ3QIVnMqyCh2VxgCKEAQYAiABEgIbDvD_BwE

Opublikowano
13 godzin temu, MichałA4 napisał:

Siemanko

Chłopaki ktory z olei od LM bedzie najlepszy do avf?

Żaden

Opublikowano (edytowane)

Siema

Panowie od pewnego czasu po nocnym postoju auto po odpaleniu nie rowno pracuje , dzis podlaczylem sie do niego kompem i oto co zastalem :

wartosci na zimnym silniku zaraz po odpaleniu

 

 

IMG_20180830_075826.jpg

I po osiagnieciu 90 st

 

IMG_20180830_081710.jpg

Powiedzcie od czego zaczac diagnostyke ? Co moze byc powodem tak duzych korekt na zimnym silniku?

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

U mnie podobne objawy, szczególnie w chłodniejsze dni powodował uszkodzony czujnik temperatury G62. Check pojawiał się i znikał. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

Dzis jak rano podlaczylem kompa to temp cieczy wynosila 28 st ,z tym ze ok 22.00 zostal ostatni raz zgaszony, no i stoi w garazu wiec wskazanie moze być prawidlowe , ale sprawdze to dzieki za podpowiedz :)

zauwazylem tez ze ten problem nie wystepuje tak jakby zaraz po odpaleniu a raczej po ok 1/2 min pracy na jalowym, potem wystarczy ze przejade ok 2 km i juz nie czuc telepania na budzie.

Opublikowano (edytowane)

W moim wypadku telepalo przez góra 3 sekundy odrazu po odpaleniu, później się uspokajalo. 

Edytowane przez Onyks
Opublikowano

Michał najtańszą opcją będzie wymiana oringów na pompkach,możliwe że to one są przyczyną 

Opublikowano

Biorę to pod uwagę , zaraz po niedzieli się za to wezmę i właśnie na początku wlecą nowe oringi , bo nie podoba mi się to że po rozgrzaniu jest dobrze wygląda to właśnie tak jakby z uszczelnieniami było coś nie tak...  Dzięki za podpowiedzi Grzesiu , oliwkę już zamówiłem ?

Opublikowano (edytowane)

Po odpaleniu mniej więcej tak to wygląda ? 

Ja wtedy akurat wymieniałem pompki na mocniejsze i objawy przeszły, nie wiem jak by było po samej wymianie oringów, ale u mnie również bipy były bardzo wysokie. Zacznij od wymiany oringów i ustaw później pompki na 180* i obserwuj co się będzie działo. Przed wsadzeniem pompek nie zapomnij sprawdzić gniazd w głowicy czy nie ma ostrego wytartego ranciku, który przetnie oringi przy wkładaniu. Jeżeli będzie rancik to weź papierek p2000 i "strzel palcówke" w każdym gnieździe by zniwelować ten ostry rant. Przy okazji od razu posprawdzaj konektorki idące do pompek i całą ich wiązke.

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

Opublikowano
39 minut temu, grzes283 napisał:

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

Właśnie dlatego sprzedałem swojego allroada... ?

Opublikowano
1 godzinę temu, grzes283 napisał:

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

http://regeneracja-airmatic.pl/

 

Opublikowano

Witam  błagam o podanie nr czujnika g89 i czujnika od biegu wstecznego padły mi o mam Meksyk z ten na fisie brak tilta w lusterku oraz lampki wsteczenego... 

Przy okazji szukam tego plastiku z foto ma ktoś? Lub wie jak to się nazywa, bo nie mogę znaleźć na allegro.. 

Pozdrawiam 

IMG_20180901_155825.jpg

IMG_20180901_155834.jpg

Opublikowano
13 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Właśnie dlatego sprzedałem swojego allroada... ?

Tak się sypie i taki drogi ten zawias pneu?

Opublikowano

Po 200 tysiach zaczyna sie po kolei wszystko sypać - u mnie najpierw kompresor, potem miechy, potem przód zaczął walić, sterownik świrował co chwile tryb awaryjny, po kompresorze i pierwszych symptomach innych rzeczy i jak sie dowiedziałem ile wyjdzie wyprowadzenie tego wszystko na stan przynajmniej przyzwoity, pogonilem auto bez zastanowienia. Najgorsze ze jak zrobisz cos, wsadzisz nowe, to inna rzecz zaczyna klękać bo nie ogarnia obsłużenia swiezego sprzętu. Mój kumpel myślał ze naprawi jedno i bedzie kino i sie teraz z niego śmieje bo wydał 20 tysięcy i dalej cos, teraz przewody gdzies puszczają i auto po dobie stoi jak pijane

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Po 200 tysiach zaczyna sie po kolei wszystko sypać - u mnie najpierw kompresor, potem miechy, potem przód zaczął walić, sterownik świrował co chwile tryb awaryjny, po kompresorze i pierwszych symptomach innych rzeczy i jak sie dowiedziałem ile wyjdzie wyprowadzenie tego wszystko na stan przynajmniej przyzwoity, pogonilem auto bez zastanowienia. Najgorsze ze jak zrobisz cos, wsadzisz nowe, to inna rzecz zaczyna klękać bo nie ogarnia obsłużenia swiezego sprzętu. Mój kumpel myślał ze naprawi jedno i bedzie kino i sie teraz z niego śmieje bo wydał 20 tysięcy i dalej cos, teraz przewody gdzies puszczają i auto po dobie stoi jak pijane

Zawsze mozna przerobić na zwykły zawias. Po drugie teraz jest mnóstwo zamienników etc i nie sądzę, że aż takie niebotyczne koszta może robić.

Na pewno jest to kilka razy więcej niż cokolwiek w seryjnym zawieszeniu.

Allroad miał troszkę droższe rozwiązanie. Tam chyba kompresor był nieregenerowalny. Zresztą C5 miał słabsze miechy.

Ponoć Zwykła C6 jest troszkę poprawiona. 

Nie jest to rzecz, którą chciałbym mieć w aucie, ale niestety przy używkach trzeba iść na kompromis.

Tak jak wyżej wspomniałem. Jak zaczęło by się sypac, to wjechała by seria. Przód jest p&p, natomiast tył robi problem, gdyż trzeba dać podkładki pod sprężyny, ale wszystko do ogarniecia. Kwestia kalkulacji, czy warto zmieniać fabrykę. 

Edytowane przez grzes283

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...