Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też mam cały czas taki plan (tyle że z klejem na gorąco), ale może się uda znaleźć.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, co może trzeszczeć w prawych drzwiach przy mocniejszym basie? W kieszonkach pusto a nadal coś tam ma jakieś luzy. Z wiekiem już tak będzie czy jakaś typowa bolączką łatwa do usunięcia? Bo strasznie to irytuje..

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Panowie, co może trzeszczeć w prawych drzwiach przy mocniejszym basie? W kieszonkach pusto a nadal coś tam ma jakieś luzy. Z wiekiem już tak będzie czy jakaś typowa bolączką łatwa do usunięcia? Bo strasznie to irytuje..

Może kable między boczkiem a drzwiami 

Opublikowano

Mi tak skrzypią klawisze do opuszczania szyb ale to z lewej strony jak przytrzymam te klawisze to jest cisza ??

Opublikowano

Ktoś wie może którędy puścić wiązkę do tego głośnika centralnego ? 

20200703_135843.jpg

Opublikowano

To tam w ogóle głośnik powinien być? :o

ja mam znowu pytanie z oświetlenia. Światła ustawione prawidłowo, czujniki widzą zmianę położenia drążków z czujników poziomu, a podczas podjazdów i tak każdy mi mruga że oślepiam ale tak myślę, że przecież b6 chyba nie było już na tyle mądre aby obniżać światła przy podjeździe pod górkę..

Opublikowano (edytowane)

B6 ma dynamiczną regulację.  VCDS wskazuje jakieś dolegliwości?

Mam świeże palniki, soczewki i na razie nikt nie mrugał mi, że oślepiam.

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)

pod górkę czy w dół nie ma znaczenia.
Jak wygląda wiązka światła na ścianie. Jak z wysokością?
Mierzyłeś, ustawiałeś? Regulacja według zaleceń procucenta to podstawa.
dopiero potem elektronika, kable...
 

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

Na kompie nic, test z bujaniem auta wykazał że czujniki odczytują już nawet lekkie pchnięcie auta. Wiązka światła ustawiana na SKP niestety bez podłączonego kompa, jednak jak jadę te przysłowiowe '3 sekundy' za kimś to wiązka światła pada na wysokość rejestracji, nigdy nie oświetlałem nikomu wnętrza. Chętnie bym sam ustawił światła ale nie mam najważniejszych rzeczy, czyli prostego podjazdu i ściany na której mógłbym ustawić strumień światła no i samego vcds'a też brak.. 

Zastanawia mnie czy może być taka sytuacja, że jak Gwerty mi przerobił ksenon na bi, to czy w tym czasie lampy przestały reagować na błagania czujników i jedyne co potrafią to zrobić sztuczne poziomowanie przy odpalaniu a pozniej to stoją jak przyklejone..

Opublikowano

Instalacja Xenon oryginalna czy dorabiana?
Włącznik świateł w pozycji Auto czy światła mijania? 

Opublikowano

Instalacja Ori, przynajmniej według nr. VIN, przełącznik mam bez auto. Jedno mnie ciekawi, bo jak potrafi przy starcie silnika pokierować światła w dół->górę->środek to silniczki działają, ale czemu nie słuchają czujników..

Opublikowano

Na poprzednich lampach też był taki problem? W jakim stanie były poprzednie? 

Miałem palniki w różnych stanie, lampy były wyciągane bez ustawiania i nikt nie mrugał. Wpadły nowe palniki i na trasie co chwilę ktoś mi mrugał. Zmierzam do tego, że poprzednie lampy były słabsze w porównaniu do obecnych tj. nowa soczewka, odbłyśniki i palniki.

Opublikowano (edytowane)

Na poprzednich nikt nie mrugał ale też siedziały tam oryginalne palniki, które za mocno to nie świeciły. Po przeróbce też nikt nie mrugał, zaczęło się teraz, czyli jakoś miesiąc/dwa miesiące temu od ustawienia świateł na oskp.. no i sam zauważyłem że jak mam auto załadowane to światła oświecają każde znaki.. kurde gdybym tylko miał dostęp do kompa żeby światła ustawić zgodnie z procedurą.. ale to i tak nie tłumaczy tego, że nie mam żadnej korekty na światłach poza tym na starcie. Dodam tylko, że zaraz po kupnie nie miałem właśnie tego sprawdzania poziomu i przy pierwszym uruchomieniu i wszystko było ok.. chociaż mogłem też tego nie zauważyć, bo mam nawyk włączania najpierw postojowych, mijania dopiero po kilku sekundach po odpaleniu silnika..

Edytowane przez Langista
Opublikowano
8 godzin temu, Langista napisał:

Na poprzednich nikt nie mrugał ale też siedziały tam oryginalne palniki, które za mocno to nie świeciły. Po przeróbce też nikt nie mrugał, zaczęło się teraz, czyli jakoś miesiąc/dwa miesiące temu od ustawienia świateł na oskp.. no i sam zauważyłem że jak mam auto załadowane to światła oświecają każde znaki.. kurde gdybym tylko miał dostęp do kompa żeby światła ustawić zgodnie z procedurą.. ale to i tak nie tłumaczy tego, że nie mam żadnej korekty na światłach poza tym na starcie. Dodam tylko, że zaraz po kupnie nie miałem właśnie tego sprawdzania poziomu i przy pierwszym uruchomieniu i wszystko było ok.. chociaż mogłem też tego nie zauważyć, bo mam nawyk włączania najpierw postojowych, mijania dopiero po kilku sekundach po odpaleniu silnika..

Trzeba podłączyć kompa i przejechać się obserwując czy w blokach pomiarowych sterownika zasięgu silniczki sterują lampami,można to odczytać 3ciej grupie która pokazuje pozycję silniczka oraz czas reakcji który powinien stale się zmieniać. Poza tym od kilkunastu lat od kiedy mam jakieś auto to dosłownie jeden raz byłem na spk by mi światła ustawili,tak ustawili ze zasięg był gdzieś 30 metrów zamiast 80 (lampa z soczewką). Od tego czasu sam ustawiam i nie było nigdy przypadku by ktoś mi mrugał ze oślepiam ,a światła zawsze ustawiam by świeciły możliwie najdalej.

Opublikowano

Też nie byłem zadowolony z tego ustawienia, zwłaszcza jak koleś pewnie podszedł z przyrządem, na którym miał ustawiony 1%, gdzie na lampach ewidentnie jest 1.1% gdzie moim zdaniem przy ksenonie to już ten 0.1% robi różnicę.. no i brak procedury podczas ustawiania..

 

IMG_20200612_103546.jpg

Jak dobrze rozumiem to wraz z 2-1, 2-2 ma zmieniać się 2-3?

Opublikowano

Pytanie do tych, którzy wygłuszali drzwi matą butylową. Czy wystarczy zrobić tak jak poniżej w linku? Nasze A4 mają już piankę pod boczkiem i nie wiem czy wystarczy tam miejsca na dodatkową piankę 6mm.

https://nickscarblog.com/diy/sound-dampening-deadening-dynamat

 

Opublikowano

To co chcesz włożyć wygłusza 10 razy lepiej jak ta pianka, także jak się nie zmieści to dużo nie stracisz.

Opublikowano

Robiłeś u siebie? Duża poprawa na fabrycznych głośnikach? Potrzebuję opinii.

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Jak dobrze rozumiem to wraz z 2-1, 2-2 ma zmieniać się 2-3?

2-3 ma się zmieniać, a 2-4 musi mieć czas np. 0,06 s przy odpalonych światłach. Jeżeli czas masz 61,44 s i się nie zmienia to autopoziom nie działa dynamicznie. Tak się dzieje jak wrzuci się włącznik auto,wówczas na tej pozycji nie działa poziomowanie,po przełączeniu w pozycje świateł mijania czas powinien zacząć się zmieniać (myślę iż pokazuje on czas jaki silniczek potrzebuje do wypoziomowania lampy według sygnału z czujników poziomu).

Opublikowano

Na "Auto" też działa samopoziomowanie jak jest prawidłowo podpięte. Ci co dokładali mają to źle podpięte, bo był błąd w poradniku DIY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...