Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Do osłony silnika od spodu masz krótkie śruby, drogi temat w ASO (20 zł od śrubki) i osobno jeszcze podkładki gumowe trzeba do nich kupić (1 zł za kawałek gumy wyciętej ze starej dętki ?)

Edytowane przez Langista
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie utknąłem trochę w martwym miejscu. Z racji braku kostek o numerach 480 937 530, kupiłem 8A0 937 530, omyłkowo co prawda bo na zdjęciu wyglądają identycznie. Kwestia taka, że w nich idzie kabel 4mm2 do tego są konektory, ktorych nigdzie znaleźć nie umiem, bo największe, jakie mi google wyrzuca to SPT F630

ALLEGRO.PL

U mnie były konektory znacznie wieksze (ten typ ale wiekszy, pod bezpieczniki MAXI)

Takie mam wymiary :

Bez tytułu.jpg

 

Wiecie gdzie takie ustrojstwo kupić, lub wtyczkę z numerami 480 937 530? (ta pod sterowanie lędźwiami)

 

Opublikowano (edytowane)

pod lędźwie wtyczka bezpiecznika ma numer: 4B0937530

pod elektryczne fotele wtyczka ma numer 4A0937530

później jak będę miał etkę pod ręką to Ci podam numery konektorów

aha w aso ta 4B0 kosztuje jakieś 22 zł

Edytowane przez MaTeo85
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie jakiej marki płyn chłodniczy zalać aby po czasie nie wytrącał się bordowy szlam na ściankach zbiorniczka?

I czym ewentualnie domyć zbiornik wyrównawczy?

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano
32 minuty temu, Rabbi napisał:

Panowie jakiej marki płyn chłodniczy zalać aby po czasie nie wytrącał się bordowy szlam na ściankach zbiorniczka?

I czym ewentualnie domyć zbiornik wyrównawczy?

Borygo, możesz wymyć benzyną ekstrakcyjną

Opublikowano

:hi:

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Panowie utknąłem trochę w martwym miejscu. Z racji braku kostek o numerach 480 937 530, kupiłem 8A0 937 530, omyłkowo co prawda bo na zdjęciu wyglądają identycznie. Kwestia taka, że w nich idzie kabel 4mm2 do tego są konektory, ktorych nigdzie znaleźć nie umiem, bo największe, jakie mi google wyrzuca to SPT F630

ALLEGRO.PL

U mnie były konektory znacznie wieksze (ten typ ale wiekszy, pod bezpieczniki MAXI)

Takie mam wymiary :

Bez tytułu.jpg

 

Wiecie gdzie takie ustrojstwo kupić, lub wtyczkę z numerami 480 937 530? (ta pod sterowanie lędźwiami)

 

Nie wiem co tam dokladnie modzisz ale mam komplet wtyczek (zielona czerwona czarna airbag)wraz z koszyczkami pod fotele od strony auta zapinowane, cięte jakieś 10 cm przewodu. Jakby Cię interesowało to priv

Opublikowano
12 godzin temu, Langista napisał:

Panowie utknąłem trochę w martwym miejscu. Z racji braku kostek o numerach 480 937 530, kupiłem 8A0 937 530, omyłkowo co prawda bo na zdjęciu wyglądają identycznie. Kwestia taka, że w nich idzie kabel 4mm2 do tego są konektory, ktorych nigdzie znaleźć nie umiem, bo największe, jakie mi google wyrzuca to SPT F630

ALLEGRO.PL

U mnie były konektory znacznie wieksze (ten typ ale wiekszy, pod bezpieczniki MAXI)

Takie mam wymiary :

Bez tytułu.jpg

 

Wiecie gdzie takie ustrojstwo kupić, lub wtyczkę z numerami 480 937 530? (ta pod sterowanie lędźwiami)

 

do wtyczki 8A0937530 - pin ma numer 000 979 406 E (szerokość 9,5 mm) raczej nie do kupienia jako pojedynczy pin.

do wtyczek 4A0937530 i 4B0937530 - piny są następujące: 1,0mm2 - 000 979 135 E, 2,5mm2 - 000 979 227 E, 4,0mm2 - 000 979 306 E, 6,0mm2 - 000 979 407 E

więc zostaje Ci kupić tak po prawdzie nową wtyczkę i rozwiążesz problemy pinów, te 306 i 407 są jak najbardziej do kupienia na allegro.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 godzin temu, jaras99 napisał:

Nie wiem co tam dokladnie modzisz ale mam komplet wtyczek (zielona czerwona czarna airbag)wraz z koszyczkami pod fotele od strony auta zapinowane, cięte jakieś 10 cm przewodu. Jakby Cię interesowało to priv

Chce oświetlenie nóg pod tą wtyczkę zrobić, żeby ładnie siedziało ?

Opublikowano

Pany, sprawa jest następująca.

Alternator po regeneracji, ładowanie mierzone na aku (zaraz po montażu alternatora) piękne 14,1V.

Po kilku tygodniach zaczęło się charczenie głośników. Ładowanie mierzone na klemie aktualnie wynosi 13.8V, gdzie na wyjściu (śrubie) alternatora mam 14.1V. 

Takie spadki są normalne?

Opublikowano

Kabel masowy skorodowany?

Opublikowano
11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Kabel masowy skorodowany?

Wszystkie połączenia ogarnięte.. Dodam, że po uruchomieniu dziada jest ok. Wystarczy, że ruszę z miejsca i ładowanie leci w dół. Podmienię alternator zważywszy na to, jakiej jakości sprzedaje się teraz nowe graty. Straty jakieś zawsze będą, ale nie wiem w jakim przedziale się mieszczą. 

Opublikowano

Podobno regulatory napięcia to loteria w B6 a im cieplej, tym gorsze ładowanie podają. Tyle że u Ciebie na samym altku się nie zmieniło.. a co widzi ECU, licznik i MCU w blokach?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Langista napisał:

Podobno regulatory napięcia to loteria w B6 a im cieplej, tym gorsze ładowanie podają. Tyle że u Ciebie na samym altku się nie zmieniło.. a co widzi ECU, licznik i MCU w blokach?

Oddałem swój stary do regeneracji i wpadnie nowy, ori regulator. Zobaczymy :unsure:

Na chwilę obecną:
 

Spoiler

 

01-Engine

obraz.png

09-Cent. Elect.

obraz.png

56-Radio

obraz.png

 

 

 

 

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

witam, czy zdarzyło się komuś z was wadliwe nowe łozysko oporowe (Luk)? wsadziłem cały nowy zestaw sprzegła (zestaw dwumasy itd. z 1.9tdi AWX do 1.8T 6b) no i oczywiście łozysko, a ono po rozgrzaniu "cyka i szumi" zwłaszcza po wciśnieciu sprzegła, a na zimnym jest ok. już myślałem że wsadziłem przypadkiem stare łozysko, no ale nie... stare leży w garażu więc nowe na 100% zamontowałem... kurna znowu tyle rozbierania z powodu małej pierdoły :rant:

Opublikowano
2 godziny temu, JeJu napisał:

witam, czy zdarzyło się komuś z was wadliwe nowe łozysko oporowe (Luk)? wsadziłem cały nowy zestaw sprzegła (zestaw dwumasy itd. z 1.9tdi AWX do 1.8T 6b) no i oczywiście łozysko, a ono po rozgrzaniu "cyka i szumi" zwłaszcza po wciśnieciu sprzegła, a na zimnym jest ok. już myślałem że wsadziłem przypadkiem stare łozysko, no ale nie... stare leży w garażu więc nowe na 100% zamontowałem... kurna znowu tyle rozbierania z powodu małej pierdoły :rant:

Może nie łożysko, ale mi też coraz częściej zdarza się kupować nowe, markowe części, które są zepsute. Znam Twój ból :friends:

Opublikowano

Czy włożę chłodniczkę płynu wspomagania bez zdejmowania zderzaka? Na chwilę obecną nie mam założonej bo "mechanik" nie założył po zmianie silnika. Silnik 1,9 awx jakby miało znacznie. 

Opublikowano

Nie wiem jak giętkie masz przedramiona ale musiałbyś mieć kości z gumy aby zmieścić się między dokładką zderzaka a przednim pasem. Tak się boisz odkręcenia zderzaka? to 2 nakrętki na stronę pod błotnikami i dwie z przodu w kratkach z halogenami.

Jak on tego w ogóle nie założył? Nie podpadło mu, że musiał jakiś kawałek rurki dorobić aby połączyć oba węże ze wspomagania?

Opublikowano

Ok, czyli bez odkręcania zderzaka się nie obędzie. Spodziewałem się, że tak będzie, ale mnie teraz utwierdziłeś że nie mam już żadnej wymówki ?

Nie wiem jak. Węże są połączone jak dokładnie to nie wiem, bo jest skręcone do kupy ze sobą. Co w sądził w środek się okaże.

Wymiana silnika trwała 3 tygodnie plus poprawki także odpowiedz sobie sam jaki to "mechanik". 

Opublikowano

Możesz spróbować, dźwignij maskę i sprawdź, czy się zmieścisz między zderzakiem a chłodnicą klimy i belką w środku drogi :D Zastanawia mnie tez, do czego przymocował czujnik temperatury, bo oryginalnie właśnie w tej 'chłodnicy' jest mocowanie dla niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...